Konto pracodawcy


FedEx Express - kolejna firma decyduje się na opakowania wielokrotnego użytku

FedEx Express Europe, poinformował o zakończeniu wdrożenia nowego typu opakowania wielokrotnego użytku, tym samym oferując bardziej zrównoważony opcję dla przesyłek e-commerce w Europie.

Nowe opakowanie zostało zaprojektowane z myślą o rosnących potrzebach rozwijającego się rynku handlu elektronicznego. Zarówno dla nowych, jak i dotychczasowych klientów FedEx, opakowanie jest bezpłatne, podobnie jak pozostałe opakowania różnej wielkości dostępne w portfolio firmy. Nowe opakowanie wielokrotnego użytku stworzone dla przesyłek o wadze do 2,5 kg, ma możliwość ponownego jego zamknięcia, tak by ułatwić zwroty zamówionych produktów bez konieczności wytwarzania dodatkowych odpadów. Oferowane jest w rozmiarach small, large i extra-large. Dostępna jest również opcja, w której opakowania zostało wyściełane warstwą materiału w technologii bąbelkowej.
- Dodanie produktów wielokrotnego użytku do naszej oferty opakowań może przynieść realną zmianę, promując pozytywną zmianę w sposobie myślenia i zachowania konsumentów. Chociaż w handlu elektronicznym nie zawsze udaje się unikać zwrotów, widzimy wśród konsumentów rosnącą świadomość potrzeby ograniczania liczby opakowań, oraz możliwość ich ponownego wykorzystania. Opakowanie wielokrotnego użytku to jeden ze sposobów, w jaki możemy ułatwić naszym klientom i odbiorcom ich produktów, dokonywanie zrównoważonych wyborów poprzez wprowadzenie rozwiązania, które minimalizuje ilość odpadów – powiedział David Canavan, Chief Operating Officer, FedEx Express Europe.

Badanie Cross-Border E-Commerce Shopper Survey opublikowane w 2018 r. przez International Post Corporation wykazało, że aż 60 procent kupujących wybrało opcję „zgadzam się” lub „zdecydowanie zgadzam się” dla stwierdzenia, że chcieliby, aby opakowania e-commerce były zrównoważone. Nowy produkt został poddany szeroko zakrojonym testom wydajności, tak by nawet przy jego powtórnym użyciu, klienci nadal otrzymywali produkt o takiej samej wysokiej jakości, jakiej oczekują od FedEx, bez konieczności używania dodatkowej taśmy.

(źr. FedEx)

 

 

 

 

 

kobiety w logistyce
Startujemy z 1. Programem Rozwoju Liderek w Logistyce!
Dagmara Brzezińska dołączyła do zarządu Integer.pl
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
poradnik
Składka zdrowotna i inne opłaty. Jak zmieniają się obciążenia dla przedsiębior ...
Uniwersalny, z wkładem izolacyjnym, chłodniczy – jaki kontener wybrać do transpo ...
A gdy w kontenerze pada deszcz… Hillebrand radzi jak zabezpieczyć ładunek
Co, jeśli mleko się wylało…
Przewozy SENT w dobie e-TOLL – nawet 10 tys. zł kary za niedopełnienie formalnoś ...
reklama
Jaki szablon CV wybrać do podania o pracę w logistyce?
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
opinie, komentarze
Poznaj trendy w inwestycjach na 2022 r.
reklama
Logistyka i transport fotowoltaiki - możliwości i wyzwania!
Kondycja branży transportowej a inflacja
Jakie zmiany wywoła elektromobilność w branży TSL?
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
warto przeczytać
MVGM przejmuje zarządzanie dwóch parków logistycznych Hansainvest Real Assets
Kuehne+Nagel inwestuje w Afryce
ID Logistics operatorem logistycznym nowego magazynu LPP w Rosji
GEFCO testuje autonomicznego robota mobilnego
MOYA podsumowuje rok 2021 – ciągły rozwój i kolejne inwestycje
FedEx Express - kolejna firma decyduje się na opakowania wielokrotnego użytku
Eobuwie.pl otwiera centrum logistyczne w Rumunii
Volvo testuje elektryczna trucki w ekstremalnych warunkach zimowych
Poczta Polska premiuje swoich pracowników – każdy z nich otrzyma 500 zł
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC