Konto pracodawcy


FedEx Express zwiększa przepustowość sieci lotniczej przed szczytem sezonu wysyłkowego

FedEx Express Europe zwiększyła przepustowość europejskiej sieci lotniczej, dodając do siatki połączeń trzy nowe loty, a w przypadku czterech już istniejących zamieniając mniejsze samoloty na większe jednostki. W skali tygodnia zwiększa to możliwości przewozowe firmy na wybranych trasach w Europie o prawie 210 000 kilogramów. W oczekiwaniu na większe wolumeny związane ze świątecznym szczytem wysyłkowym, FedEx Express czasowo zwiększy również przepustowość linii transatlantyckiej. W okresie najbardziej wzmożonego ruchu przedświątecznego dysponować będzie nawet o 20 proc. większą przepustowością na linii Europa – Stany Zjednoczone.

Zmiany w europejskiej sieci lotniczej FedEx Express wprowadzane są etapami, od września 2021 r., poprzez łączenie portu lotniczego FedEx Paris Charles-De-Gaulle (CDG) z głównymi hubami lotniczymi w Europie.

Zmiany stanowią część najnowszych działań inwestycyjnych FedEx Express w sieć lotniczą w Europie. Dzięki niedawno uruchomionemu nowemu transpacyficznemu połączeniu oraz zwiększonej przepustowości pomiędzy Europą a Stanami Zjednoczonymi w okresie szczytu wysyłkowego, firmy wysyłające swoje produkty w Europie lub poza nią zyskają w grudniu blisko milion kilogramów dodatkowej przepustowości w skali tygodnia.

Ponieważ w czasie pandemii konsumenci nadal robią zakupy online, oczekuje się, że wielkość szczytu wysyłkowego w sezonie 2021 zrówna się lub przekroczy bezprecedensowy okres świąteczny 2020, co oznaczać będzie zwiększone zapotrzebowanie na możliwości przewozowe. W sierpniu światowy popyt na usługi lotniczych przewozów cargo wzrósł już o 7,7 proc. w porównaniu do poziomów sprzed COVID. Ciągłe wyzwania związane z łańcuchami dostaw, również tymi wykorzystującymi fracht morski, prowadzą do większego popytu na transport lotniczy, ponieważ firmy uzupełniają zapasy w związku z okresem świątecznym.

(źr. FedEx)

 

 

 

kobiety w logistyce
Transformacje na 9. Forum Kobiet w Logistyce!?
Poznajcie laureatki tytułu „Kobieta w Logistyce 2021”
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
poradnik
Co, jeśli mleko się wylało…
Jak wysyłać częściej i nie płacić więcej? Hillebrand o łańcuchach dostaw w b ...
Polski Ład może zmobilizować do przejścia na samozatrudnienie?
Przewozy SENT w dobie e-TOLL – nawet 10 tys. zł kary za niedopełnienie formalnoś ...
reklama
Jaki szablon CV wybrać do podania o pracę w logistyce?
L4 tuż przed odejściem z pracy - jakie konsekwencje może tworzyć?
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
opinie, komentarze
Kondycja branży transportowej a inflacja
Jakie zmiany wywoła elektromobilność w branży TSL?
Zatory płatnicze w MŚP – które branże i regiony potrzebują wsparcia?
Biznes sięga chmur
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
warto przeczytać
Poczta Polska szuka pomocników św. Mikołaja!
CEVA Logistics inwestuje w Afryce
OTL sprzedaje Grupie Rhenus swoje udziały w C. Hartwig Gdynia
Ruszyła budowa Prologis Park Warsaw – Żerań
Emirates inwestują 1 mld USD w nowe samoloty cargo i przebudowę samolotów pasażer ...
FedEx Express zwiększa przepustowość sieci lotniczej przed szczytem sezonu wysyłk ...
Trans.eu ogłasza nowe produkty i wielkie plany ekspansji
Konsumenci chętnie kupują w sieci „z drugiej ręki”
Valery Muyard nowym prezesem Renault Trucks Polska
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC