Spółka PGP, alternatywny operator pocztowy podpisała kontrakt o wartości 7,5mln zł z jedną z wiodących sieci komórkowych w Polsce. Współpraca obejmuje doręczanie korespondencji, w tym rachunków, faktur czy bilingów do klientów sieci na terenie całego kraju.
Umowa obowiązuje od lutego 2012 roku i została zawarta na czas nieokreślony. - Nasza oferta dedykowana jest klientom masowym, które cyklicznie wysyłają duże ilości przesyłek. Infrastruktura jaką wykorzystujemy, sprawdzone procedury oraz dedykowani pracownicy i partnerzy pozwalają nam świadczyć usługi pocztowe typu full service – od przyjęcia, poprzez wydruk i doręczenie do odbiorcy w całej Polsce – mówi Leszek Żebrowski, prezes zarządu Polskiej Grupy Pocztowej S.A.
PGP SA istnieje od 2006 roku. Współpracuje z największymi przedstawicielami branży telekomunikacyjnej, energetycznej, ubezpieczeniowej oraz bankowo-finansowej. Swoim klientom oferuje kompleksową obsługę korespondencji masowej, której etapy obejmują:
- przygotowanie dokumentów do wydruku
- wydruk
- adresowanie i personalizacja
- druk kodów kreskowych
- kompletacja przesyłek (łącznie z materiałami informacyjno-reklamowymi)
- zakopertowanie
- wysyłka, czyli doręczenie przesyłki do adresata
Oprócz tradycyjnych usług pocztowych, spółka zapewnia również outsourcing dystrybucji e-faktur i odpowiada za komunikację z pozyskanymi klientami. Dla kontrahentów Polskiej Grupy Pocztowej oznacza to dostęp do specjalistycznej infrastruktury logistyczno-informatycznej i możliwość skoncentrowania się na podstawowej działalności swojej firmy.
(źr. PGP SA)