Konto pracodawcy


CEVA Logistics nabywa Cargex i rozszerza obsługę towarów szybko psujących się

CEVA Logistics, wiodący globalny operator logistyczny, ogłosił podpisanie umowy nabycia 100% akcji Cargex S.A., kolumbijskiego międzynarodowego eksperta w zakresie usług spe-dycyjno - logistycznych dla towarów łatwo psujących się. CEVA kontynuuje działania w ra-mach globalnego planu strategicznego rozwoju, a przejęcie Cargex wzmacnia pozycję firmy w Ameryce Łacińskiej, ze szczególnym uwzględnieniem rosnącego rynku towarów szybko psujących się. W momencie zamknięcia tej transakcji, CEVA przejmie też kontrolę nad spół-ką zależną Cargex, firmą Agencias de Aduanas Aduanamos S.A.

Firma Cargex ma ponad 25 lat doświadczenia, a jej głównym celem jest obsługa eksportu towarów łatwo psujących się. Posiada oddziały w Bogocie, Medellin, Cartagenie, Buenaven-turze i Santa Marta. Na przestrzeni lat Cargex i Aduanamos stały się liderami w obsłudze pro-duktów łatwo psujących się dzięki rozbudowanej infrastrukturze, doświadczeniu i relacjom, a także kompetentnemu, wysoko wykwalifikowanemu zespołowi.

CEVA Logistics, po przejęciu tych dwóch spółek, stanie się wiodącym graczem na rynku usług logistycznych dla towarów szybko psujących się w Kolumbii. Dyrektor generalny Cargex, Pablo Torres, dołączy do CEVA Logistics jako dyrektor ds. towarów łatwo psujących się w Kolumbii i Ekwadorze.
CEVA jest obecna w 10 krajach Ameryki Łacińskiej, gdzie zatrudnia prawie 10 000 pracowni-ków w 40 lokalizacjach. Działając już w Kolumbii i Ekwadorze, CEVA utrzyma swoją obec-ność w Kolumbii w Bogocie, Medellin, Cali, Buenaventurze, Cartagenie, Ipiales i Santa Marta, jak również swoje biura w Guayaquil i Quito w Ekwadorze.
CEVA przewiduje, że do 2024 r. rynek towarów szybko psujących się w Ameryce Łacińskiej będzie rósł 10% rocznie. Kluczową rolę w ekspansji firmy na tym szybko rosnącym rynku towarów szybko psujących się będzie odgrywał fracht lotniczy, a rozwijający się program CEVA SKYCAPACITY będzie podstawą do rozwoju tych usług w łączeniu Ameryki Łacińskiej z innymi rynkami międzynarodowymi. Koncentrując się obecnie na obsłudze logistycznej owoców, warzyw, kwiatów, ryb i innych produktów białkowych, CEVA planuje zostać silnym graczem na rynku towarów szybko psujących się w regionie Ameryki Łacińskiej poprzez osiągnięcie ponad 50% wzrostu na wszystkich rynkach krajowych.

Globalny zasięg, lokalne know-how
Dodając lokalny know-how Cargex do globalnej sieci, CEVA Logistics kontynuuje strategię rozwoju „myśl globalnie, działaj lokalnie”. Dołączenie ponad 150 pracowników Cargex i Adua-namos z ogromną wiedzą i doświadczeniem w zakresie spedycji i obsługi celnej produktów łatwo psujących się stanowi dodatkowe wsparcie dla globalnych możliwości CEVA w zakre-sie logistyki end-to-end.

- Wraz z przejęciem Cargex, CEVA Logistics kontynuuje swoje strategiczne dążenie do wy-korzystania rosnących segmentów rynku globalnego i regionalnego. Ta akwizycja jest dosko-nałą kontynuacją naszej działalności w Ameryce Łacińskiej w ciągu ostatnich 12 miesięcy. Dzięki naszej globalnej skali jesteśmy w stanie dostrzec geograficzne i branżowe obszary rynku, które są gotowe na wzrost, a doświadczone lokalne zespoły są w stanie bezproblemo-wo dostarczać rozwiązania logistyczne, których oczekują od nas nasi klienci - powiedział Ma-thieu Friedberg, dyrektor generalny CEVA Logistics.

- Angela Torres, dyrektor handlowy i ja zawsze wierzyliśmy, że praca w kierunku spełnienia potrzeb klienta i skupienie się na długoterminowych relacjach są kluczowymi czynnikami na-pędzającymi naszą działalność. Cieszymy się, że możemy ogłosić podpisanie umowy z CEVA Logistics jako kolejny krok w celu zapewnienia naszym partnerom rozszerzonych możliwości logistycznych, które zapewnią nam spersonalizowaną obsługę, a także solidną infrastrukturę na całym świecie - podsumował Pablo Torres, dyrektor generalny Cargex S.A i Aduanamos S.A.

(źr. CEVA Logistics)

 

 

 

 

kobiety w logistyce
Marta Ludwiczak dyrektorem finansowym GLS Poland
Kobiety w logistyce wiedzą czego chcą! Jak odnajdują się na rynku pracy w czasie pandemii?
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
poradnik
L4 tuż przed odejściem z pracy - jakie konsekwencje może tworzyć?
Jak są konsekwencje odwołania pracownika z urlopu?
90 proc. kierowców pracuje w nadgodzinach - dlaczego firmy nie wypłacają nadgodzin ...
Jak stosować uproszczenia w procedurze TIR w Unii Europejskiej?
Ryczałt i podatki według Polskiego Ładu – dla kogo obniżki, a dla kogo wzrost?
Nowe rozporządzenie UE - jednolitość kontroli i harmonizacja przestrzegania wytycz ...
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
opinie, komentarze
Po co właściwie ta właściwość?
Proponowane zmiany w ustawie o czasie pracy kierowców zwiększą koszty o 35 proc.
Płatności po terminie zmorą dla 8 na 10 firm – czy może być jeszcze gorzej?
Przewoźnicy drogowi z rekordowym zadłużeniem
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
warto przeczytać
InPost wygenerował za pierwsze półrocze 1,65 mld zł przychodów i wzrost o 54%
Amazon podsumowuje rozwój działalności w Polsce – 23 tys. miejsc pracy i 12 mld ...
Grupa INELO finalizuje akwizycje CVS Mobile
Accolade zainwestuje 50 mln euro w parki logistyczne w Koszalinie i Elblągu
DHL Express wprowadza pierwszy elektryczny rower towarowy
ID Logistics podsumowuje I półrocze - dynamiczny rozwój i wzrost przychodów o 15 ...
LPP stawia na rozwiązania przyjazne środowisku w swoich centrach logistycznych
Poczta wyda ponad 200 mln zł na trzy zautomatyzowane sortery paczkowe
MLP Group poprawiło wyniki w I półroczu br.
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC