Dodaj ogłoszenie o pracy


Rusza Konkurs Renault Trucks OPTIFUEL CHALLENGE 2021

Rusza 10. jubileuszowa edycja konkursu Optifuel Challenge organizowanego przez Renault Trucks w Polsce. W tegorocznej edycji kierowcy będą mogli sprawdzić swoje umiejętności prowadząc zestawy Renault T Sleeper Racing 480 z silnikiem DTI13 Euro 6! Pojazdy zostały spięte z naczepami WIELTON. Masa ładunku: 20 t.

Po raz pierwszy pojazdami konkursowymi są egzemplarze używane, które poddane zostały weryfikacji ponad 200 punktów w fabryce pojazdów używanych Renault Trucks w Bourgen-Bresse. Podkreśla to niezawodność produktów Renault Trucks i udowodnia, że nawet po 4 latach eksploatacji pojazdy są w świetnej formie, utrzymują wysokie osiągi i pozwalają uzyskać dobre wyniki zużycia paliwa.

Zasady konkursu są te same od 10 lat. Uczestnicy zmierzą się z wynikiem Master Driverów Renault Trucks Polska. Rezultaty będą podawane w oparciu o narzędzie Optifuel Infomax. Zwycięzcą zostanie kierowca, który osiągnie najniższe zużycie paliwa utrzymując najwyższą średnią prędkość, z uwzględnieniem obowiązujących przepisów prawa o ruchu drogowym.

Eliminacje konkursu rozpoczynają się już 13 maja potrwają do 24 września. Na jesieni planowany jest finał, w czasie którego zostanie wyłoniony Dziesiąty Mistrz Jazdy Ekonomicznej Renault Trucks Polska. Optifuel to doskonała okazja, aby dowiedzieć się więcej o najskuteczniejszych technikach jazdy ekonomicznej i poprawić swoje umiejętności. To również okazja, aby zdobyć atrakcyjne nagrody, a te czekają na zwycięzców już podczas eliminacji lokalnych.

Jest o co walczyć!
Mimo, iż konkurs nie ma w tym roku kontynuacji na finale światowym, to Renault Trucks Polska przygotowało równie atrakcyjne nagrody, co w poprzednich edycjach.
Nagrodą główną w polskim finale jest voucher o wartości 8 000 PLN dla zwycięskiego kierowcy, a dla firmy, w której pracuje użyczenie nowego pojazdu Renault Trucks T Evolution na okres 10 miesięcy (w nawiązaniu do 10 edycji konkursu).
Dodatkowo Michelin przekaże na testy 6 opon ciężarowych Michelin. Zwycięzca konkursu będzie mógł wybrać dowolnych 6 opon ciężarowych Michelin z aktualnie dostępnej oferty do swojego pojazdu i przekonać się o doskonałych ich osiągach. Z kolei RTFS oraz Grupa MAK wspólnie fundują dla zwycięskich firm vouchery o wartości 5000 zł – za pierwsze miejsce oraz o wartości 2000 zł – za zajęcie drugiego miejsca, oba do wykorzystania na ubezpieczenie pojazdów.

Ze względu na obecną sytuacje Covid-19 dziesiąta edycja konkursu jest wyjątkowa. W trosce o bezpieczeństwo uczestników konkursu i Master Driverów zachowujemy wszelkie możliwe środki ostrożności. Impreza zachowuje charakter plenerowy. W pojazdach konkursowych zostały zamontowane specjalne przeźroczyste przegrody wykonane z poliwęglanowej folii, które oddzielają uczestnika od instruktora. Każdy uczestnik otrzyma zestaw środków ochrony osobistej: maseczkę, rękawiczki, płyn do dezynfekcji, długopis. Obowiązkowo w czasie jazdy będzie prowadził pojazd w maseczce i w rękawiczkach. Instruktorzy będą przed każdą jazdą konkursową mierzyć temperaturę. Kierowcy będą umawiani na konkretne godziny, aby nie grupować się w większej ilości. Po każdym przejeździe kabina będzie wietrzona.

Zgodnie z regulaminem kierowcę zgłasza właściciel firmy. Zgłoszenia do udziału w konkursie zbierają reprezentanci handlowi Renault Trucks w poszczególnych lokalizacjach. Ilość miejsc ograniczona. Szczegółowy program konkursu i mapka z lokalizacjami znajduje się na stronie www.renault-trucks.pl 

(źr. Renault Trucks Polska)

 

czy wiedziałeś, że...
PKB Polski do 2030 roku mógłby być o 9% wyższy, gdyby zawodowy potencjał kobiet został lepiej wykorzystany. To równowartość prawie 300 mld złotych rocznie. Według badań McKinsey, większa liczba kobiet na stanowiskach kierowniczych skutkuje lepszymi wynikami finansowymi firm, które mają aż o 26 proc. większe szanse na wyższe zyski.
Polski rynek magazynowy w 2022 r. utrzymał się w dobrej kondycji. W budowie znajduje się kolejne 3,4 mln mkw. (-25% r/r), co zapowiada przekroczenie granicy 30 mln mkw. w 2023 r.
Według badania Forum Kobiet w Logistyce „Przywództwo kobiet w logistyce – gdzie jesteśmy i co dalej” z 2022 r., aż 41% respondentek nie miało szans na awans na stanowisko menedżerskie albo przywódcze ze względu na brak uznania ich kompetencji za równe kompetencjom mężczyzn, a 34% na swojej drodze do awansu spotkało się z dyskryminacją płci.
Port lotniczy, nowe linie kolejowe i drogi oraz inwestycje towarzyszące pozwolą stworzyć do 2040 r. 290 tys. nowych miejsc pracy i zapewnią wzrost łącznej produkcji w Polsce nawet o 90 mld zł rocznie- to wnioski z drugiej części raportu o CPK analitycznej firmy Kearney.