Konto pracodawcy


CEVA Logistics dołącza do United Airlines Eco-Skies Alliance

CEVA Logistics ogłosiła przystąpienie do United Airlines Eco-Skies Alliance SM. To pierwszy tego typu program, ukierunkowany na współpracę największych światowych korporacji z liniami lotniczymi na rzecz zrównoważonego rozwoju transportu lotniczego w przyszłości.

CEVA Logistics wraz z innymi liderami United Eco-Skies Alliance zakupią w tym roku ok. 3,4 mln galonów zrównoważonego paliwa lotniczego (SAF). Przy prawie 80 proc. redukcji emisji CO2, w porównaniu z konwencjonalnym paliwem lotniczym, ta ilość SAF jest wystarczająca do wyeliminowania ok. 31 tys. ton metrycznych emisji gazów cieplarnianych, co jest równoważne z przelotem ponad 200 mln mil samolotem pasażerskim.

Jako pierwsza firma logistyczna, która przystąpiła do Sojuszu, CEVA Logistics obejmuje przewodnictwo w branży air cargo, aby u źródła zmniejszyć wpływ transportu lotniczego na środowisko naturalne poprzez tworzenie popytu na wykorzystanie zrównoważonego paliwa lotniczego. Oprócz programu Eco-Skies Alliance, który jest przeznaczony dla klientów korporacyjnych, do udziału zapraszani są również klienci indywidualni, którzy chcieliby przekazać fundusze na zwiększenie zakupu paliwa SAF, pomagając tym samym w obniżeniu emisji gazów cieplarnianych podczas lotów.
- Od lat współpracujemy z firmami, pomagając im w kompensacji emisji gazów cieplarnianych podczas lotów, ale pochwalamy tych, którzy uczestnicząc w Eco-Skies Alliance, dostrzegają potrzebę wyjścia poza offset i wspierania lotów napędzanych SAF, co doprowadzi do przystępniejszych cenowo dostaw i ostatecznie redukcji emisji. To dopiero początek. Naszym celem jest przyłączanie kolejnych firm do Eco-Skies Alliance, zakup większej ilości SAF i wspólna praca nad poszukiwaniem kolejnych innowacyjnych metod dekarbonizacji. - powiedział Scott Kirby, dyrektor generalny United.

(źr. CEVA Logistics)

kobiety w logistyce
Rusza program mentoringowy dla liderek i liderów z branży morsko-logistycznej!
O zmianach i najnowszych trendach na rynku logistycznym rozmawiamy z Martą Tęsiorowską z Prologis
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
poradnik
Skocz po whisky - czyli o czym wiedziec powinien importer alkoholi?
Czy zawodowy kierowca może wyruszyć w trasę ze swoim pupilem?
Czas pracy w porze nocnej i kary za przekroczenie 10 godzin
Podsumowanie kontroli PIP 2020 w transporcie i zapowiedź kolejnych!
Wysyłasz darmowe towary na fakturze proforma poza UE? To musisz zapłacić VAT!
Brexit – przewoźniku o czym wiedzieć powinieneś?
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
opinie, komentarze
Bez zmiany polskiego prawa koszty przewoźników zwiększą się nawet o 100%!?
Będzie rewizja Pakietu Mobilności. Ma negatywny wpływ na środowisko?!
Dachser o rozbieżnościach między podażą a popytem w transporcie morskim
Polska wykorzystuje swój potencjał na Nowym Jedwabnym Szlaku? – raport Rohlig Suus Logistics
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
warto przeczytać
Firmy kurierskie napędzają popyt na powierzchnie magazynowe
21. Oddział PEKAES w Kaliszu rozpoczął prace
Wyścig z czasem – Hillebrand dostarczył w ciągu kilku dni 160 ton wina i 940 mln ...
Logistyczne wyzwania w recykling baterii dla motoryzacji
LPP przyspiesza wdrożenie RFID
CEVA Logistics dołącza do United Airlines Eco-Skies Alliance
RTV EURO AGD wdraża aplikacją mobilną w dostawach produktów
Dachser podsumował wyniki za 2020
VOX w SEGRO Logistics Park Poznań
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC