Dodaj ogłoszenie o pracy


GEFCO dostarczy 1000 aut dla Poczty Polskiej

GEFCO Polska realizuje kontrakt na adaptację oraz dostawę ponad 1000 pojazdów dostawczych Peugeot Boxer i Partner dla Poczty Polskiej. Największymi wyzwaniami projektu są duży wolumen zamówienia, krótki termin realizacji oraz zarządzanie większym zespołem przy zachowaniu standardów sanitarnych w czasie pandemii.

W ramach kontraktu GEFCO odpowiada za kompleksową obsługę logistyczną pojazdów dla Poczty Polskiej, począwszy od ich odbioru z fabryk Peugeot w Hiszpanii i Włoszech, przez adaptację po dostawę gotowych samochodów do centrów logistycznych Poczty na terenie całego kraju. Ponad 1000 aut dostawczych Peugeot Boxer i Peugeot Partner jest przewożonych transportem drogowym i kolejowym do oddziału GEFCO Łajski pod Warszawą. Tam odbywa się proces przygotowania aut zgodnie ze specyfikacją zamówienia. Zmiany obejmują wykonanie profesjonalnej zabudowy ze sklejki, oklejenie pojazdów w barwy klienta końcowego, montaż tablic rejestracyjnych, doposażenie pojazdów w gaśnice i trójkąty ostrzegawcze oraz wykonanie niezbędnych operacji technicznych, po których pojazd będzie gotowy do rozwożenia przesyłek.

Modernizacja floty pojazdów Poczty Polskiej jest odpowiedzią na dynamiczny rozwoju branży e-commerce, a co za tym idzie stały trend wzrostu liczby przesyłek. Obecnie flota Poczty Polskiej to ponad 5000 aut dostawczych, w tym kilkadziesiąt samochodów elektrycznych, które obsługują sieć 7600 placówek pocztowych w całej Polsce.

(źr. GEFCO)

 

czy wiedziałeś, że...
PKB Polski do 2030 roku mógłby być o 9% wyższy, gdyby zawodowy potencjał kobiet został lepiej wykorzystany. To równowartość prawie 300 mld złotych rocznie. Według badań McKinsey, większa liczba kobiet na stanowiskach kierowniczych skutkuje lepszymi wynikami finansowymi firm, które mają aż o 26 proc. większe szanse na wyższe zyski.
Rok 2024 był dobrym czasem dla rynku przemysłowo-logistycznego. Po przyspieszonym rozwoju w czasie pandemii, sektor wrócił na ścieżkę konsekwentnego wzrostu. W tym roku przekroczyliśmy 33 mln mkw. całego zasobu powierzchni magazynowej w kraju, co stawia nas na piątym miejscu w Europie. Wiele wskazuje na to, że kolejne 12 miesięcy będzie jeszcze lepsze.
Choć każda końcówka roku uważana jest za szczyt sezonu zakupowego, to wzmożone zapotrzebowanie na pracowników nie kończy się wraz z nadejściem świąt. Eksperci prognozują, że w sektorze magazynowym, logistyce i transporcie blisko 30-proc. wzrost zatrudnienia utrzyma się aż do połowy lutego 2025 r.
Unia Europejska wprowadza nowe przepisy dotyczące przejrzystości płac, które mają obowiązywać od 7 czerwca 2026 r. Firmy zatrudniające ponad 50 osób będą musiały udostępniać dane o wynagrodzeniach, a te powyżej 100 pracowników dodatkowo raportować zgodność z zasadami równości płac.