Sieć Hebe nawiązała współpracę logistyczną z Pocztą Polską, która będzie dostarczała zamówienia ze sklepu internetowego hebe.pl na terenie całego kraju. Hebe wybrało Pocztę Polską ze względu na liczbę placówek i punktów odbioru, którymi dysponuje operator i co się z tym wiąże – szeroki zasięg dostaw. Z usług Poczty Polskiej korzysta ponad 90 proc. Polaków.
– Cieszymy się, że do grona dostawców usług kurierskich współpracujących z hebe.pl dołączyła Poczta Polska. Mamy nadzieję, że ta współpraca przełoży się na jeszcze lepszą obsługę zamówień naszych klientów oraz szersze dotarcie – powiedział Marcin Dopierała, dyrektor ds. logistyki i łańcucha dostaw sieci Hebe.
– Poczta Polska codziennie doręcza miliony listów i paczek. Zapewnienie ciągłości działania i bezpieczeństwa klientom oraz pracownikom to dla nas priorytet. Dzięki nowej umowie, również klienci hebe.pl będą mogli otrzymać dostarczane przez nas przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Jesteśmy także w trakcie prac nad rozszerzeniem współpracy o bezpieczne dostawy kurierem do domu – powiedział Artur Więckowski, dyrektor zarządzający pionem sprzedaży w Poczcie Polskiej.
Przesyłki Hebe będą dostarczane usługą kurierską Pocztex do punktów odbioru. W dalszej perspektywie współpracy, planowane są również doręczenia realizowane przez kuriera PP (w systemie door to door). Poczta Polska wraz z sieciami partnerskimi udostępnia ponad 13 tysięcy lokalizacji w całym kraju – jest to największa sieć click & collect w Polsce. Klienci mogą odebrać przesyłkę przy okazji załatwiania codziennych spraw w placówkach pocztowych, sklepach Żabka, kioskach Ruchu, na stacjach paliw Orlen oraz w automatach paczkowych.
(źr. Poczta Polska)