Konto pracodawcy


Kuehne+Nagel przejmuje Apex International Corporation

Kuehne+Nagel przejmuje Apex International Corporation („Apex”), jednego z azjatyckich spedytorów, specjalizującego się w przewozach transpacyficznych i azjatyckich. 

Zatrudniający około 1600 pracowników Apex generuje roczne obroty przekraczające 2,1 miliarda CHF. Firma powstała w 2001 r., a już w 2020 obsłużyła łącznie 750 000 ton ładunków lotniczych oraz 190 000 TEU w logistyce morskiej.
- Dzięki połączeniu Apex i Kuehne+Nagel będziemy mogli zaoferować naszym Klientom atrakcyjne rozwiązania logistyczne w konkurencyjnym środowisku azjatyckim, zwłaszcza w zakresie realizacji usług dla sektorów e-commerce, hi-tech i e-mobility. Z niecierpliwością czekamy na powitanie pracowników Apex na pokładzie Kuehne+Nagel – powiedział dr Detlef Trefzger, dyrektor generalny Kuehne + Nagel International AG.

- Znaleźliśmy w Kuehne+Nagel strategicznego udziałowca i grupę logistyczną z ponad 130-letnim doświadczeniem w branży. Jesteśmy pewni, że dzięki tej transakcji będziemy mogli zwiększyć wartość łańcuchów dostaw naszych Klientów i rozszerzyć naszą globalną sieć logistyczną. Rozszerzymy istniejący globalny zespół logistyki lotniczej Kuehne+Nagel, oferując zarówno kierownictwu, jak i naszym talentom wyjątkowe możliwości rozwoju - skomentował Tony Song, prezes zarządu i dyrektor generalny Apex.

Nabycie podlega zwyczajowo przyjętym warunkom finalizacji, w tym zezwoleniu właściwych organów ds. konkurencji. Przejęcie firmy zostanie sfinansowane ze źródeł płynnych, a w razie potrzeby z dostępnych linii kredytowych. Po zamknięciu transakcji niewielki pakiet akcji Apex ma pozostać w rękach doświadczonego zarządu Apex. Firma będzie kontynuowała odrębną działalność w ramach Grupy Kuehne+Nagel.

Obie strony zdecydowały o nie ujawnianiu dalszych szczegółów transakcji.

(źr. Kuehne + Nagel)

kobiety w logistyce
Rusza program mentoringowy dla liderek i liderów z branży morsko-logistycznej!
O zmianach i najnowszych trendach na rynku logistycznym rozmawiamy z Martą Tęsiorowską z Prologis
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
poradnik
Zmiany w rozliczaniu wynagrodzeń kierowców zatrzęsą rynkiem transportowym?
Skocz po whisky - czyli o czym wiedziec powinien importer alkoholi?
Czy zawodowy kierowca może wyruszyć w trasę ze swoim pupilem?
Czas pracy w porze nocnej i kary za przekroczenie 10 godzin
Podsumowanie kontroli PIP 2020 w transporcie i zapowiedź kolejnych!
Wysyłasz darmowe towary na fakturze proforma poza UE? To musisz zapłacić VAT!
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
opinie, komentarze
Bez zmiany polskiego prawa koszty przewoźników zwiększą się nawet o 100%!?
Będzie rewizja Pakietu Mobilności. Ma negatywny wpływ na środowisko?!
Dachser o rozbieżnościach między podażą a popytem w transporcie morskim
Polska wykorzystuje swój potencjał na Nowym Jedwabnym Szlaku? – raport Rohlig Suus Logistics
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
warto przeczytać
CEVA uruchamia nowe usługi air cargo
15 lat Dachser w Polsce
MediaMarktSaturn uruchomił nowe centrum dystrybucji w Polsce
Firmy kurierskie napędzają popyt na powierzchnie magazynowe
21. Oddział PEKAES w Kaliszu rozpoczął prace
Wyścig z czasem – Hillebrand dostarczył w ciągu kilku dni 160 ton wina i 940 mln ...
Logistyczne wyzwania w recykling baterii dla motoryzacji
LPP przyspiesza wdrożenie RFID
CEVA Logistics dołącza do United Airlines Eco-Skies Alliance
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC