Dodaj ogłoszenie o pracy


Fracht FWO Polska ogłasza kolejne rekrutacje i przedstawia kierunki rozwoju

 

Fracht FWO Polska podsumował wyniki za ubiegły rok i przedstawił kluczowe kierunku rozwoju, w tym zwiększenie zatrudnienia i rozbudowę oddziałów.

Fracht FWO Polska, mimo wielu wyzwań i ograniczeń związanych z pandemią, zakończył rok 2020 bardzo dobrym wynikiem, odnotowując kilkunastoprocentowy wzrost przychodów spółki. Dzięki bogatemu doświadczeniu i eksperckiej wiedzy zespołu, współpracy ze sprawdzonymi partnerami i potencjałowi globalnej sieci Grupy Fracht, firma rozszerzyła skalę działalności, zwłaszcza w spedycji morskiej i drogowej dla różnych grup towarów, od ładunków skonteneryzowanych po przesyłki specjalne, dla branż takich jak FMCG czy automotive. W ubiegłym roku Fracht FWO uruchomił też nowy oddział w Szczecinie, który obsługuje klientów w zakresie usług transportu morskiego - kontenerowego i ponadnormatywnego.

- W 2021 roku przygotowujemy się do realizacji kilkunastu nowych, dużych projektów w zakresie project cargo, głównie dla przedsiębiorstw z branż energetycznej, OZE tj. farmy wiatrowe czy chemicznej. To, jak też dynamiczny rozwój innych usług spedycyjnych, generuje potrzeby powiększenia zespołu. Rozpoczęliśmy właśnie proces rekrutacji na kilka stanowisk do naszych oddziałów w Warszawie, Wrocławiu, Katowicach, Poznaniu i Szczecinie. Szukamy specjalistów w zakresie transportu morskiego, lotniczego oraz drogowego – mówi Andrzej Bułka, prezes zarządu Fracht FWO.

Zespół doświadczonych spedytorów
Z uwagi na wysoki stopień skomplikowania projektów, Fracht FWO Polska kieruje swoją ofertę zatrudnienia do specjalistów z co najmniej 3-letnim doświadczeniem w branży oraz wiedzą ekspercką, nie tylko z zakresu logistyki. Firma stawia na pracowników potrafiących skutecznie budować relacje biznesowe z klientami i podwykonawcami, szybko podejmujących decyzje, umiejących pracować pod presją czasu i w zespole. W rozpoczętym właśnie procesie rekrutacji Fracht FWO poszukuje spedytorów drogowych i morskich oraz doświadczonego menedżera z obszaru spedycji morskiej i intermodalu, z doświadczeniem w obsłudze importu i eksportu LCL oraz FCL, bardzo dobrą znajomością rynku przewozów kontenerowych, warunków dostaw i dokumentacji w handlu międzynarodowym. Firma wzmocni też dział spedycji lotniczej, do którego dołączy kolejny specjalista ds. spedycji lotniczej.

Kierunki rozwoju usług – Afryka, Ameryka i Chiny
W 2021 roku Fracht FWO Polska nie zamierza zwalniać tempa i zapowiada utrzymanie dwucyfrowego wzrostu tak jak rok wcześniej, szczególnie jeśli chodzi o usługi w zakresie transportów ponadnormatywnych, a także obsługę przesyłek kontenerowych w transporcie morskim. Podobnie jak w ubiegłych latach, jednym z kluczowych kierunków rozwoju dla Fracht FWO będzie obsługa dostaw w imporcie i eksporcie do Stanów Zjednoczonych. Grupa Fracht posiada tu oddziały w 9 miastach. Fracht USA, co warto podkreślić, jest także lokalnym operatorem kolejowym, dysponującym taborem 67 specjalistycznych wagonów do transportu ciężkich ładunków.

W tym roku Fracht FWO Polska chce też wzmocnić ofertę w obsłudze transportów z/do Ameryki Południowej, przy wsparciu sieci logistycznej Grupy Fracht obejmującej oddziały w Argentynie, Brazylii, Chile i Kolumbii oraz do Afryki, gdzie Grupa jest obecna w 14 krajach. Podobnie jest z obsługą dostaw do/z Chin, gdzie Fracht ma silną sieć partnerów i oddziałów, umożliwiających obsługę klientów na terenie całej Azji.

(źr. Fracht FWO Polska)

czy wiedziałeś, że...
PKB Polski do 2030 roku mógłby być o 9% wyższy, gdyby zawodowy potencjał kobiet został lepiej wykorzystany. To równowartość prawie 300 mld złotych rocznie. Według badań McKinsey, większa liczba kobiet na stanowiskach kierowniczych skutkuje lepszymi wynikami finansowymi firm, które mają aż o 26 proc. większe szanse na wyższe zyski.
Polski rynek magazynowy w 2022 r. utrzymał się w dobrej kondycji. W budowie znajduje się kolejne 3,4 mln mkw. (-25% r/r), co zapowiada przekroczenie granicy 30 mln mkw. w 2023 r.
Według badania Forum Kobiet w Logistyce „Przywództwo kobiet w logistyce – gdzie jesteśmy i co dalej” z 2022 r., aż 41% respondentek nie miało szans na awans na stanowisko menedżerskie albo przywódcze ze względu na brak uznania ich kompetencji za równe kompetencjom mężczyzn, a 34% na swojej drodze do awansu spotkało się z dyskryminacją płci.
Port lotniczy, nowe linie kolejowe i drogi oraz inwestycje towarzyszące pozwolą stworzyć do 2040 r. 290 tys. nowych miejsc pracy i zapewnią wzrost łącznej produkcji w Polsce nawet o 90 mld zł rocznie- to wnioski z drugiej części raportu o CPK analitycznej firmy Kearney.