Konto pracodawcy


Hillebrand o dostawach wina w encyklopedii „Wines. From the market to the menu”

Hillebrand znalazł się w gronie autorów wydania „Wines. From the market to the menu”. To trzeci tom Bullipedii, prestiżowej encyklopedii kulinarnej wydawanej przez elBullifoundation, którą promuje Ferran Adria, jeden z najlepszych szefów kuchni na świecie, związany z legendarną restauracją elBulli i uważany za prekursora kuchni molekularnej. Eksperci Hillebrand podzielili się wiedzą i doświadczeniem z zakresu logistyki i przepisów prawnych związanych z transportem wina.

Założona w 2003 roku elBullifoundation wywodzi się i nawiązuje do tradycji hiszpańskiej restauracji elBulli, zdobywcy 3 gwiazdek Michelin i kilkukrotnie uznanej za najlepszą restaurację na świecie. Jej działania ukierunkowane są na promocję innowacyjności i kreatywności sztuki kulinarnej. Fundacja prowadzi różnego rodzaju projekty edukacyjne i biznesowe. Jednym z nich jest Bullipedia, prestiżowa encyklopedia kulinarna dedykowana sztuce fine dining w branży restauracyjnej.
Trzeci tom Bullipedii, pt. „Wines. From the market to the menu” w całości poświęcony jest winom i tematyce winiarskiej. Został przygotowany przez zespół profesjonalistów pod kierunkiem Ferrana Centellesa, jednego z najsłynniejszych hiszpańskich sommelierów, związanego także z restauracją elBulli, pisarza i dziennikarza winiarskiego. W książce opisano m.in. drogę, jaką przebywa wino od winiarni do restauracyjnego menu, z omówieniem takich aspektów jak warunki eksportu, logistyki i transportu.
„Wino jest delikatnym produktem, bardzo wrażliwym na warunki transportu, zwłaszcza gdy nie są one odpowiednie" zauważa Ferrano Centelles. „Nagłe zmiany temperatury czy dłuższa ekspozycja na światło mogą negatywnie wpływać na jego jakość".

Eksperci Hillebrand o dostawach wina
Hillebrand jako ekspert w organizacji dostaw dla branży winiarskiej, został zaproszony do przygotowania rozdziału poświęconego różnym aspektom transportu i logistyki wina oraz przepisom podatkowym. Specjaliści Hillebrand podzielili się swoim doświadczeniem i wiedzą z zakresu m.in. warunków przewozu wina, wyboru odpowiedniego środka transportu oraz kwestii związanych z przekazaniem odpowiedzialności w transporcie. W 50-stronicowym rozdziale szczegółowo opisano też różne wyzwania związane z wysyłką wina, w tym m.in. zastosowaniem reguł Incoterms, wymaganej dokumentacji, odpraw celnych, zobowiązań podatkowych i akcyzowych oraz ich wpływu na koszty. Jako case study wykorzystano opis dostawy wina z kalifornijskiego regionu winiarskiego Napa Valley do Barcelony w Hiszpanii, która została zrealizowana przez Hillebrand.

175 lat doświadczenia w transporcie wina
Hillebrand jest światowym operatorem logistycznym specjalizującym się w logistyce alkoholi i napojów, jedną z nielicznych firm na świecie o tak wąskiej specjalności, która działa od ponad 175 lat. Świadczy usługi logistyczne, transportowe i spedycyjne (morski, lotniczy, drogowy, kolejowy) oraz celne (odprawy celne, składy celne i magazynowanie), zapewnia też narzędzia informatyczne i rozwiązania technologiczne, tj. innowacyjne flexitanki do masowych dostaw płynów. Hillebrand obsługuje 27 proc. światowego rynku winiarskiego. Działa w ponad 90 krajach, współpracując z ponad 25 tys. klientów, największymi globalnymi producentami i lokalnymi dostawcami alkoholi oraz napojów.
- Jesteśmy dumni, że nasza firma została zaproszona do wzięcia udziału w tak prestiżowym przedsięwzięciu. Wierzymy w edukację i dzielenie się wiedzą na temat tego, jak należy dbać o wino i jak się nim delektować. Zasady Hillebrand doskonale pasują do zasad promowanych przez elBullifoundation. Co warto podkreślić, nasi pracownicy są nie tylko specjalistami w logistyce, wielu z nich posiada też certyfikat WSET, wystawiany przez Wine and Spirit Education Trust. Z pewnością, tym co nas wyróżnia jest energia i pasja, a odzwierciedla to nasze hasło „Forwarding Passion”. To dzięki temu jesteśmy liderem tak bardzo wymagającego rynku beverage – podsumowuje Ellina Lolis, wiceprezes zarządu Hillebrand Poland i prezes zarządu Hillebrand Russia.

(źr. Hillebrand)

 

kobiety w logistyce
Agnieszka Świerszcz, CEO DHL Parcel w charytatywnym Kalendarzu Gwiazd na rzecz Fundacji „Akogo?”
Jestem kobietą, kieruję – ruszyła kampania społeczna Fundacji Truckers Life
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
poradnik
Brexit – przewoźniku o czym wiedzieć powinieneś?
Kierowco, co wie o Tobie Twój szef?
Karta drogowa – relikt przeszłości czy konieczny dokument?
Kary za nacisk do 11,5 tony mogą być nielegalne!?
Rząd planuje zmiany w ryczałcie - rewolucja bez rewolucji?
Koniec ulgi abolicyjnej - wyższe podatki dla pracujących za granicą
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
opinie, komentarze
Dachser o rozbieżnościach między podażą a popytem w transporcie morskim
Polska wykorzystuje swój potencjał na Nowym Jedwabnym Szlaku? – raport Rohlig Suus Logistics
Brexit w transporcie: sytuacja się normuje?
Indeks Logistyczny Agility o szansach na światowe ożywienie w 2021!
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
warto przeczytać
Fracht FWO Polska ogłasza kolejne rekrutacje i przedstawia kierunki rozwoju
Wzrost zadłużenia na rynku KEP - średnio dłużnik z tej branży ma do oddania ok. ...
CHEP i Zbyszko rozszerzają współpracę
Poczta Polska zbuduje swój hub w Porcie Solidarność (CPK)
Dock Doors of Giving - Prologis przekazał ponad 275 tys. euro na cele dobroczynne
UPS opublikował wyniki za 2020 – przychody wzrosły o 14,2 proc.
FM Logistic rozpoczyna budowę nowego centrum magazynowego w Wiskitkach
GLS wdrożył geokodowanie paczek
ID Logistics podsumowało 2020 rok – wzrost sprzedaży o 7,1 proc.
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC