Konto pracodawcy


Rohlig Suus Logistics otwiera spółkę w Rumunii

Rohlig Suus Logistcis założył nową spółkę w stolicy Rumunii – Bukareszcie. Spółka w Rumunii jest piątym – po Słowenii, Czechach, Węgrzech i Słowacji – zagranicznym podmiotem operatora, uruchomionym w ciągu zaledwie ostatnich dwóch lat.

Nowa spółka Rohlig Suus Logistics w Bukareszcie ma w swoim portfolio pełen zakres usług logistycznych związanych z transportem kolejowym, morskim oraz lotniczym, planuje także rozwój w transporcie drogowym. Wśród kluczowych sektorów, do których Rohlig Suus Logistics kieruje ofertę, są m.in. sektor motoryzacyjny, IT, retail, farmaceutyczny czy spożywczy.

Rumunia jest jednym z krajów o najszybciej rosnącym PKB w Unii Europejskiej. W ostatnim kwartale 2019 r. zajęła pod tym względem drugie miejsce, a w pierwszym kwartale 2020 r., pomimo pandemii Covid-19, jako jeden z nielicznych krajów utrzymała wzrost gospodarczy. Dynamicznie rozwijający się rynek wykazuje również coraz większe zapotrzebowanie na usługi logistyczne. W ciągu ostatnich trzech lat łączna powierzchnia magazynowa w tym kraju wzrosła o blisko połowę, osiągając na koniec czerwca br. poziom 4,7 mln m.kw. Według szacunków firmy doradczej Colliers International, segment ten w najbliższych latach może wynieść nawet 8 mln m.kw. Tylko do końca tego roku oddanych do użytku ma zostać kolejne 300 tys. m.kw. powierzchni.

– Nawet w czasach pandemii koronawirusa nie zatrzymujemy rozwoju i konsekwentnie realizujemy strategię ekspansji międzynarodowej. U jej podstaw leży chęć bycia coraz bliżej naszych klientów. Bukareszt to kolejny krok po Pradze, Bratysławie, Budapeszcie czy słoweńskim Koprze. Decyzje o wejściu na rumuński rynek opieramy przede wszystkim na dogłębnej wieloletniej obserwacji i analizie. Wiążemy z nim duże nadzieje, ponieważ to największa po Polsce gospodarka w regionie CEE, w której chcemy świadczyć kompleksowe usługi naszym klientom – mówi Piotr Iwo Chmielewski, Członek Zarządu Rohlig Suus Logistics, dodając, że polskie firmy na rynku rumuńskim postrzegane są bardzo pozytywnie. – Ma to swoje źródło w tym, że polska reforma gospodarcza jest tam uważana za bardzo sprawnie przeprowadzoną i stanowi pewien wzór. Liczymy na to, że nasz polski rodowód i międzynarodowa sieć będą przepisem na sukces – podkreśla Piotr Iwo Chmielewski.

(źr. Rohlig Suus Logistics)

 

 

kobiety w logistyce
Agnieszka Świerszcz, CEO DHL Parcel w charytatywnym Kalendarzu Gwiazd na rzecz Fundacji „Akogo?”
Jestem kobietą, kieruję – ruszyła kampania społeczna Fundacji Truckers Life
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
poradnik
Brexit – przewoźniku o czym wiedzieć powinieneś?
Kierowco, co wie o Tobie Twój szef?
Karta drogowa – relikt przeszłości czy konieczny dokument?
Kary za nacisk do 11,5 tony mogą być nielegalne!?
Rząd planuje zmiany w ryczałcie - rewolucja bez rewolucji?
Koniec ulgi abolicyjnej - wyższe podatki dla pracujących za granicą
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
opinie, komentarze
Dachser o rozbieżnościach między podażą a popytem w transporcie morskim
Polska wykorzystuje swój potencjał na Nowym Jedwabnym Szlaku? – raport Rohlig Suus Logistics
Brexit w transporcie: sytuacja się normuje?
Indeks Logistyczny Agility o szansach na światowe ożywienie w 2021!
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
warto przeczytać
Wzrost zadłużenia na rynku KEP - średnio dłużnik z tej branży ma do oddania ok. ...
CHEP i Zbyszko rozszerzają współpracę
Poczta Polska zbuduje swój hub w Porcie Solidarność (CPK)
Dock Doors of Giving - Prologis przekazał ponad 275 tys. euro na cele dobroczynne
UPS opublikował wyniki za 2020 – przychody wzrosły o 14,2 proc.
FM Logistic rozpoczyna budowę nowego centrum magazynowego w Wiskitkach
GLS wdrożył geokodowanie paczek
ID Logistics podsumowało 2020 rok – wzrost sprzedaży o 7,1 proc.
Hillebrand o dostawach wina w encyklopedii „Wines. From the market to the menu”
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC