Konto pracodawcy


P3 kupuje działki w Warszawie pod budowę kolejnych parków magazynowych

Developer P3 powiększył swoje portfolio o dwie działki miejskie położone w aglomeracji warszawskiej, na których powstaną parki P3 Warsaw I oraz P3 Warsaw II. Logistyka miejska to kolejny kierunek intensywnych działań dewelopera w Polsce.

Nowe projekty są odpowiedzią na oczekiwania rynku, w tym dynamicznie rozwijającej się branży e-commerce, która w związku z ciągłym umacnianiem swojej pozycji i dalszą ekspansją potrzebuje magazynów zlokalizowanych w granicach administracyjnych największych aglomeracji, aby móc jak najszybciej dostarczać zamówienia do klientów końcowych.
- Dostrzegamy ogromny potencjał rynku magazynowego w regionie Mazowsza. Wg analiz rynkowych już teraz blisko ¼ powierzchni magazynowej dla branży logistycznej  jest ulokowana właśnie tutaj.  Decyzję o powiększeniu naszego portfolio o tereny przeznaczone dla logistyki miejskiej podjęliśmy ze świadomością rosnącej popularności zamówień on-line i coraz wyższych wymagań konsumentów dotyczących czasu dostawy. W tym kontekście ważne jest lokowanie centrów dystrybucji jak najbliżej klienta końcowego. Centralne położenie nabytych przez P3 działek, bardzo dobra infrastruktura w ich pobliżu oraz możliwość dotarcia do ponad 2,6 mln potencjalnych klientów docelowych mieszkających w aglomeracji warszawskiej, są odpowiedzią na potrzeby coraz większego grona naszych najemców – powiedział Bartłomiej Hofman, Managing Director P3 Logistic Parks w Polsce

Grunty, które zasiliły portfolio P3, znajdują się w strategicznych lokalizacjach. Planowane na nich obiekty wielu firmom pozwolą na usprawnienie ostatniego etapu łańcucha dostaw coraz częściej decydującego o ich przewadze konkurencyjnej. Położenie inwestycji po dwóch przeciwnych stronach miasta pozwoli obsłużyć cały obszar aglomeracji warszawskiej i okolic. Pierwszy z parków – P3 Warsaw I powstanie przy południowej granicy Warszawy, w gminie Lesznowola, oddalonej o ok. 13 km od obwodnicy i 8 km od drogi ekspresowej S8. Projekt zakłada realizację dwóch budynków BTS o łącznej powierzchni ponad 80 tys. mkw. Obiekty będą miały ponadstandardową wysokość 12 m w świetle oraz zwiększoną nośność posadzki - 7,5 t/mkw.
Z kolei teren, na którym powstanie park P3 Warsaw II, znajduje się przy ul. Faradaya w Warszawie. Obszar ten jest bardzo dobrze skomunikowany z innymi rejonami Warszawy dzięki przystankom linii autobusowych i tramwajowych oraz drogi ekspresowej S8. Dwa obiekty typu BTS będą miały łączną powierzchnię 24,000 m2. Ich wysokość w świetle wyniesie 10 m, a nośność posadzki 5t/mkw. Minimalna wielkość wynajmowanych jednostek wyniesie 1,350 m2.

Zarówno w obiektach magazynowych w ramach P3 Warsaw I, jak i P3 Warsaw II, zostaną zastosowane rozwiązania energooszczędne, takie jak oświetlenie LED z systemem automatycznego sterowania DALI, krany z perlatorami na podczerwień oraz stacje do ładowania pojazdów elektrycznych. Wszystkie magazyny będą certyfikowane w systemie BREEAM na poziomie Very Good. W obecnym portfolio P3 w województwie mazowieckim mieszczą się już nieruchomości w takich lokalizacjach jak Błonie, Mszczonów oraz Grodzisk Mazowiecki.

(źr. P3)

kobiety w logistyce
Rusza program mentoringowy dla liderek i liderów z branży morsko-logistycznej!
O zmianach i najnowszych trendach na rynku logistycznym rozmawiamy z Martą Tęsiorowską z Prologis
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
poradnik
Skocz po whisky - czyli o czym wiedziec powinien importer alkoholi?
Czy zawodowy kierowca może wyruszyć w trasę ze swoim pupilem?
Czas pracy w porze nocnej i kary za przekroczenie 10 godzin
Podsumowanie kontroli PIP 2020 w transporcie i zapowiedź kolejnych!
Wysyłasz darmowe towary na fakturze proforma poza UE? To musisz zapłacić VAT!
Brexit – przewoźniku o czym wiedzieć powinieneś?
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
opinie, komentarze
Bez zmiany polskiego prawa koszty przewoźników zwiększą się nawet o 100%!?
Będzie rewizja Pakietu Mobilności. Ma negatywny wpływ na środowisko?!
Dachser o rozbieżnościach między podażą a popytem w transporcie morskim
Polska wykorzystuje swój potencjał na Nowym Jedwabnym Szlaku? – raport Rohlig Suus Logistics
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
warto przeczytać
Firmy kurierskie napędzają popyt na powierzchnie magazynowe
21. Oddział PEKAES w Kaliszu rozpoczął prace
Wyścig z czasem – Hillebrand dostarczył w ciągu kilku dni 160 ton wina i 940 mln ...
Logistyczne wyzwania w recykling baterii dla motoryzacji
LPP przyspiesza wdrożenie RFID
CEVA Logistics dołącza do United Airlines Eco-Skies Alliance
RTV EURO AGD wdraża aplikacją mobilną w dostawach produktów
Dachser podsumował wyniki za 2020
VOX w SEGRO Logistics Park Poznań
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC