Dodaj ogłoszenie o pracy


DHL ze statusem Superbrands Polska 2012

Marka DHL od lat istniejąca na rynku usług kurierskich, otrzymała status Superbrands Polska 2012. Wyróżnienie zostało przyznane w kategorii Transport, Logistyka, Usługi Kurierskie, plasując się wśród 100 najsilniejszych i najbardziej rozpoznawalnych znaków firmowych na polskim rynku.

 

Do tytułu Superbrands typowanych było aż 5 000 marek. Superbrands jest międzynarodową niezależną organizacją, która od 14 lat docenia solidne marki z 85 krajów. W tym roku, już po raz szósty wyłoniła 100 najsilniejszych marek na polskim rynku. O wyborze tych najbardziej wyjątkowych, zdecydowała nie tylko Rada Marek, złożona z niezależnego gremium ekspertów w dziedzinie marketingu, reklamy i brandingu, ale również po raz pierwszy grupa 2 700 osób uczestniczących w badaniu konsumenckim. Na wysoką pozycję marki DHL wpłynęły skonsolidowane wyniki głosowania jurorów i konsumentów.

 

Program Superbrands oferuje znaczące emocjonalne i funkcjonalne korzyści, których pragną konsumenci i które rozpoznają. Korzyści te stanowią o trwałej przewadze marki DHL nad markami konkurencyjnymi i świadczą o wypracowanej, niezwykle silnej pozycji w swojej branży. - Tytuł Superbrands Polska 2012 jest szczególnym wyróżnieniem dla pracy działu komunikacji i PR DHL Express (Poland), przyznanym za codzienną pracę i zaangażowanie na rzecz budowania siły i wizerunku marki DHL. To dla nas ogromna satysfakcja i szczególne wyróżnienie – powiedziała Monika Waligóra, dyrektor ds. komunikacji i PR w firmie. - Jednocześnie nie zapominamy o tym, że wizerunek naszej marki tworzymy wspólnie, każdego dnia i nie jest to zasługa kilku osób, lecz całego zespołu pracowników i kurierów DHL Express (Poland)
(źr. za inf. DHL Express Poland)

czy wiedziałeś, że...
PKB Polski do 2030 roku mógłby być o 9% wyższy, gdyby zawodowy potencjał kobiet został lepiej wykorzystany. To równowartość prawie 300 mld złotych rocznie. Według badań McKinsey, większa liczba kobiet na stanowiskach kierowniczych skutkuje lepszymi wynikami finansowymi firm, które mają aż o 26 proc. większe szanse na wyższe zyski.
Polski rynek magazynowy w 2022 r. utrzymał się w dobrej kondycji. W budowie znajduje się kolejne 3,4 mln mkw. (-25% r/r), co zapowiada przekroczenie granicy 30 mln mkw. w 2023 r.
Według badania Forum Kobiet w Logistyce „Przywództwo kobiet w logistyce – gdzie jesteśmy i co dalej” z 2022 r., aż 41% respondentek nie miało szans na awans na stanowisko menedżerskie albo przywódcze ze względu na brak uznania ich kompetencji za równe kompetencjom mężczyzn, a 34% na swojej drodze do awansu spotkało się z dyskryminacją płci.
Port lotniczy, nowe linie kolejowe i drogi oraz inwestycje towarzyszące pozwolą stworzyć do 2040 r. 290 tys. nowych miejsc pracy i zapewnią wzrost łącznej produkcji w Polsce nawet o 90 mld zł rocznie- to wnioski z drugiej części raportu o CPK analitycznej firmy Kearney.