Dodaj ogłoszenie o pracy


Gefco zmienia wygląd floty

Cały tabor firmy Gefco zmieni swój wygląd. Nowa identyfikacja wizualna dotyczy naczep, wagonów, auto-transporterów, ciężarówek oraz furgonetek. Zmiana będzie dotyczyć kolorystyki pojazdów oraz oznaczeń graficznych.

 

Niebieski kolor, charakterystyczny dla grupy Gefco będzie miał nowy odcień. Najważniejsza zmiana identyfikacji wizualnej będzie dotyczyć kolorystyki pojazdów. Charakterystyczny dla firmy niebieski kolor będzie miał nowy odcień. Zmienią się również oznaczenia graficzne. Cała flota oraz część floty camions gérés (flota dedykowana) zostanie oznakowana logotypem Gefco z przodu, z tyłu i na bokach karoserii. Opcjonalnie dodawane będą też oznaczenia na dachu. Ponadto, na bokach karoserii logotypowi będzie towarzyszyć hasło «Logistics for manufacturers» oraz jasnoniebieski fryz. Jeszcze inne będą oznaczenia graficzne pojazdów. Tu logotyp firmy będzie umieszczony na niebieskim pasie widniejącym z każdej strony pojazdu.


- Przemierzające drogi ciężarówki są pierwszym nośnikiem wizerunku naszej marki. Ewolucja szaty graficznej to prawdziwy zastrzyk młodości dla Gefco. Zarówno zmiana koloru, jak i dodanie fryzu mają duże znaczenie: tworzą dynamikę i wyróżniają markę - wyjaśnia Olivier Large dyrektor generalny Gefco Polska.

 

Modernizacja wizerunku jest owocem wspólnej pracy korporacyjnych działów Zakupów Transportowych, Transportu i Logistyki Przemysłowej, Transportu i Logistyki Automotive oraz Działu Komunikacji.  Do końca 2012 roku GEFCO Polska planuje zmienić wygląd 100 ciężarówek.

(źr. Gefco)

czy wiedziałeś, że...
PKB Polski do 2030 roku mógłby być o 9% wyższy, gdyby zawodowy potencjał kobiet został lepiej wykorzystany. To równowartość prawie 300 mld złotych rocznie. Według badań McKinsey, większa liczba kobiet na stanowiskach kierowniczych skutkuje lepszymi wynikami finansowymi firm, które mają aż o 26 proc. większe szanse na wyższe zyski.
Polski rynek magazynowy w 2022 r. utrzymał się w dobrej kondycji. W budowie znajduje się kolejne 3,4 mln mkw. (-25% r/r), co zapowiada przekroczenie granicy 30 mln mkw. w 2023 r.
Według badania Forum Kobiet w Logistyce „Przywództwo kobiet w logistyce – gdzie jesteśmy i co dalej” z 2022 r., aż 41% respondentek nie miało szans na awans na stanowisko menedżerskie albo przywódcze ze względu na brak uznania ich kompetencji za równe kompetencjom mężczyzn, a 34% na swojej drodze do awansu spotkało się z dyskryminacją płci.
Port lotniczy, nowe linie kolejowe i drogi oraz inwestycje towarzyszące pozwolą stworzyć do 2040 r. 290 tys. nowych miejsc pracy i zapewnią wzrost łącznej produkcji w Polsce nawet o 90 mld zł rocznie- to wnioski z drugiej części raportu o CPK analitycznej firmy Kearney.