Cały tabor firmy Gefco zmieni swój wygląd. Nowa identyfikacja wizualna dotyczy naczep, wagonów, auto-transporterów, ciężarówek oraz furgonetek. Zmiana będzie dotyczyć kolorystyki pojazdów oraz oznaczeń graficznych.
Niebieski kolor, charakterystyczny dla grupy Gefco będzie miał nowy odcień. Najważniejsza zmiana identyfikacji wizualnej będzie dotyczyć kolorystyki pojazdów. Charakterystyczny dla firmy niebieski kolor będzie miał nowy odcień. Zmienią się również oznaczenia graficzne. Cała flota oraz część floty camions gérés (flota dedykowana) zostanie oznakowana logotypem Gefco z przodu, z tyłu i na bokach karoserii. Opcjonalnie dodawane będą też oznaczenia na dachu. Ponadto, na bokach karoserii logotypowi będzie towarzyszyć hasło «Logistics for manufacturers» oraz jasnoniebieski fryz. Jeszcze inne będą oznaczenia graficzne pojazdów. Tu logotyp firmy będzie umieszczony na niebieskim pasie widniejącym z każdej strony pojazdu.
- Przemierzające drogi ciężarówki są pierwszym nośnikiem wizerunku naszej marki. Ewolucja szaty graficznej to prawdziwy zastrzyk młodości dla Gefco. Zarówno zmiana koloru, jak i dodanie fryzu mają duże znaczenie: tworzą dynamikę i wyróżniają markę - wyjaśnia Olivier Large dyrektor generalny Gefco Polska.
Modernizacja wizerunku jest owocem wspólnej pracy korporacyjnych działów Zakupów Transportowych, Transportu i Logistyki Przemysłowej, Transportu i Logistyki Automotive oraz Działu Komunikacji. Do końca 2012 roku GEFCO Polska planuje zmienić wygląd 100 ciężarówek.
(źr. Gefco)