Dodaj ogłoszenie o pracy


Prologis po raz kolejny najsilniejszą marką

Jakość działań inwestycyjnych firmy Prologis, uwaga poświęcana klientom oraz rozwiązania skoncentrowane na ESG (Environment, Social, Governance) zyskały uznanie na rynku nieruchomości. 28 maja 2020 roku już po raz kolejny, firma otrzymała tytuł najsilniejszej marki nieruchomości logistycznych w Europie, który został przyznany przez European Real Estate Brand Institute (REB Institute) z siedzibą w Niemczech.

Prologis wyróżniono także jako najsilniejszą markę na rynku nieruchomości logistycznych w dwóch kategoriach regionalnych - kraje Beneluksu oraz Europa Środkowo-Wschodnia. - Budując wizerunek Prologis w regionie konsekwentnie skupiamy się na obszarach, które definiują naszą markę. W strategii stawiamy na spójnie realizowany przekaz oparty na emocjach i fundamentalnych wartościach. Dzięki temu marka Prologis jest autentyczna, a przy tym rozpoznawalna. Cieszymy się, że nasi regionalni partnerzy to zauważają i uznają naszą markę za godną zaufania. To daje nam motywację do dalszych działań na rzecz budowy silnej, a przy tym wyróżniającej się na rynku marki - powiedziała Marta Tęsiorowska, VP, Head of Marketing & Communications Europe.

Oceny są wynikiem przeprowadzanej corocznie przez REB Institute analizy ponad 1000 marek na rynku nieruchomości logistycznych w Europie. - To wyróżnienie dowodzi, że troska o klientów - zarówno tych wewnętrznych jak i zewnętrznych – ma kluczowe znaczenie dla budowy wiodącej marki o silnej pozycji. Naszą strategię opieramy na tworzeniu trwałych relacji z partnerami i pracownikami dzięki wspólnemu dialogowi i wzajemnemu zrozumieniu. I nie są to tylko slogany. Koncentrując się właśnie na tych podstawowych wartościach oferujemy zrównoważone i innowacyjne rozwiązania zaprojektowane w oparciu o wewnętrzne systemy i gromadzone dane - podkreślił Ben Bannatyne, Prezes Prologis na Europę.

Real Estate Brand Value Study to wielopoziomowa analiza wartości marki, która jest największym tego rodzaju badaniem empirycznym obejmującym europejską branżę nieruchomości. Na jego podstawie powstaje lista 100 najlepszych marek wśród deweloperów, inwestorów, pośredników na rynku nieruchomości oraz dostawców zintegrowanych usług zarządzania nieruchomościami.

W ramach corocznego badania analizowane są postępy w zakresie kluczowych wskaźników efektywności oraz mierzone pozycjonowanie najważniejszych firm z branży nieruchomości w Europie.

(źr. Prologis)

czy wiedziałeś, że...
PKB Polski do 2030 roku mógłby być o 9% wyższy, gdyby zawodowy potencjał kobiet został lepiej wykorzystany. To równowartość prawie 300 mld złotych rocznie. Według badań McKinsey, większa liczba kobiet na stanowiskach kierowniczych skutkuje lepszymi wynikami finansowymi firm, które mają aż o 26 proc. większe szanse na wyższe zyski.
Polski rynek magazynowy w 2022 r. utrzymał się w dobrej kondycji. W budowie znajduje się kolejne 3,4 mln mkw. (-25% r/r), co zapowiada przekroczenie granicy 30 mln mkw. w 2023 r.
Według badania Forum Kobiet w Logistyce „Przywództwo kobiet w logistyce – gdzie jesteśmy i co dalej” z 2022 r., aż 41% respondentek nie miało szans na awans na stanowisko menedżerskie albo przywódcze ze względu na brak uznania ich kompetencji za równe kompetencjom mężczyzn, a 34% na swojej drodze do awansu spotkało się z dyskryminacją płci.
Port lotniczy, nowe linie kolejowe i drogi oraz inwestycje towarzyszące pozwolą stworzyć do 2040 r. 290 tys. nowych miejsc pracy i zapewnią wzrost łącznej produkcji w Polsce nawet o 90 mld zł rocznie- to wnioski z drugiej części raportu o CPK analitycznej firmy Kearney.