Konto pracodawcy


Prologis po raz kolejny najsilniejszą marką

Jakość działań inwestycyjnych firmy Prologis, uwaga poświęcana klientom oraz rozwiązania skoncentrowane na ESG (Environment, Social, Governance) zyskały uznanie na rynku nieruchomości. 28 maja 2020 roku już po raz kolejny, firma otrzymała tytuł najsilniejszej marki nieruchomości logistycznych w Europie, który został przyznany przez European Real Estate Brand Institute (REB Institute) z siedzibą w Niemczech.

Prologis wyróżniono także jako najsilniejszą markę na rynku nieruchomości logistycznych w dwóch kategoriach regionalnych - kraje Beneluksu oraz Europa Środkowo-Wschodnia. - Budując wizerunek Prologis w regionie konsekwentnie skupiamy się na obszarach, które definiują naszą markę. W strategii stawiamy na spójnie realizowany przekaz oparty na emocjach i fundamentalnych wartościach. Dzięki temu marka Prologis jest autentyczna, a przy tym rozpoznawalna. Cieszymy się, że nasi regionalni partnerzy to zauważają i uznają naszą markę za godną zaufania. To daje nam motywację do dalszych działań na rzecz budowy silnej, a przy tym wyróżniającej się na rynku marki - powiedziała Marta Tęsiorowska, VP, Head of Marketing & Communications Europe.

Oceny są wynikiem przeprowadzanej corocznie przez REB Institute analizy ponad 1000 marek na rynku nieruchomości logistycznych w Europie. - To wyróżnienie dowodzi, że troska o klientów - zarówno tych wewnętrznych jak i zewnętrznych – ma kluczowe znaczenie dla budowy wiodącej marki o silnej pozycji. Naszą strategię opieramy na tworzeniu trwałych relacji z partnerami i pracownikami dzięki wspólnemu dialogowi i wzajemnemu zrozumieniu. I nie są to tylko slogany. Koncentrując się właśnie na tych podstawowych wartościach oferujemy zrównoważone i innowacyjne rozwiązania zaprojektowane w oparciu o wewnętrzne systemy i gromadzone dane - podkreślił Ben Bannatyne, Prezes Prologis na Europę.

Real Estate Brand Value Study to wielopoziomowa analiza wartości marki, która jest największym tego rodzaju badaniem empirycznym obejmującym europejską branżę nieruchomości. Na jego podstawie powstaje lista 100 najlepszych marek wśród deweloperów, inwestorów, pośredników na rynku nieruchomości oraz dostawców zintegrowanych usług zarządzania nieruchomościami.

W ramach corocznego badania analizowane są postępy w zakresie kluczowych wskaźników efektywności oraz mierzone pozycjonowanie najważniejszych firm z branży nieruchomości w Europie.

(źr. Prologis)

kobiety w logistyce
Karen Reddington nową prezes FedEx Express w Europie oraz CEO TNT
50 proc. kobiet w składzie nowego zarząd DB Cargo
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
poradnik
Wjazd do Wielkiej Brytanii już możliwy, ale…
Mandaty i taryfikatory w transporcie – jak jeździć w zgodzie z prawem?
Projekt rozporządzenia KE dla transportu drogowego w czasach pandemii
Zwolnienia grupowe w dobie pandemii - kiedy pracownikom należą się odprawy?
Wyroby medyczne czyli zamieszanie z procentami
Tarcza antykryzsowa - pułapki kryterium przychodowego. Będzie strata, ale ZUS płac ...
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
opinie, komentarze
Jak zagraniczna sprzedaż może pomóc firmom w czasie pandemii? - komentarz DHL
Covid-19 wystawił na próbę światową logistykę – czy to rozwinie nearshoring?
Co dalej z kierowcami i jak cyfryzacja wpłynie na ich rynek pracy?
Jak zarządzać łańcuchem dostaw po pandemii COVID-19?
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
warto przeczytać
Linie Emirates zwiększają ładowność, usuwając fotele z kabiny klasy ekonomiczne ...
DKV chce zwiększyć dostęp do strzeżonych parkingów dla aut ciężarowych
Kuehne+Nagel w Polsce podpisało wieloletni kontrakt z firmą Huel
CEVA Logistics rozpoczęła realizację planu ekspansji w Afryce
Pierwsze FLIRTy wjeżdżają na tory
Fracht FWO Polska dynamicznie rozwija transport morski kontenerów
GLS wprowadza na polski rynek rowery kurierskie
Innowacyjne rozwiązanie Hillebrand chroni beczki przed TCA w transporcie
Dachser Polska w nowej siedzibie w Strykowie k. Łodzi
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC