Konto pracodawcy


GEFCO Air & Sea - nowe kierownictwo i zmiany w dywizji

GEFCO Air & Sea poinformowało o zmianach w kierownictwie i reorganizacji dywizji w celu mocniejszego ukierunkowania działań na klienta i wsparcia rozwoju biznesu w sektorach: przemysłowym, motoryzacyjnym oraz life science i farmaceutycznym. Od lutego tą dywizją a zarządza Paul-Henri Fréret, Executive Vice President w GEFCO, który przez minione lata zdobył w firmie bogate doświadczenie. Zarządzał wszystkimi operacjami w Azji i Ameryce Łacińskiej, a także działaniami Grupy PSA w siedzibie głównej. Zajmował się również globalnymi sprawami korporacyjnymi w zakresie logistyki magazynowej i transportu drogowego.

W maju Cyril Lefebvre awansował na stanowisko globalnego dyrektora ds. sprzedaży i marketingu GEFCO Air & Sea. Wcześniej pełnił funkcję dyrektora zarządzającego operacjami na terenie Francji. Wykorzystując bogate doświadczenie w transporcie lotniczym i morskim, Cyril będzie tworzyć i wdrażać strategię handlową i marketingową  na całym świecie.

GEFCO Air & Sea wzmocniło również swoje struktury, aby rozwijać się w trzech głównych sektorach: przemysłowym, motoryzacyjnym oraz life science i farmaceutycznym. Pracami dla klientów z sektora przemysłowego pokieruje Serge Kisselevsky, a operacjami dla rynku motoryzacyjnego Adrian Draghici. Z kolei działania dla klientów z branży life science i farmaceutycznej w dalszym ciągu będzie prowadzić Karin Van-Den Brekel, która objęła stanowisko w 2019 roku. Wszystkie trzy obszary będą silnie wspierane przez Amera Benoudę, nowego menadżera ds. handlowych oraz Romaina Bérarda, szefa centrum przetargowego.
- Cieszę się, że mogę kierować dywizją, gdy wkracza w nową fazę rozwoju - skomentował Paul-Henri Fréret, Executive Vice President, GEFCO Air & Sea. - Nowa struktura organizacyjna obejmuje 116 krajów i koncentruje się na odpowiadaniu potrzebom klientów w pełnym zakresie usług spedycyjnych. Wykorzystamy naszą wiedzę specjalistyczną w zakresie transportu lotniczego i morskiego we współpracy z innymi dywizjami GEFCO. Dzięki temu będziemy mogli oferować unikalne i zintegrowane rozwiązania.

Od początku pandemii COVID-19, GEFCO Air & Sea z sukcesami realizuje dostawy pod presją czasu, aby pomóc zachować ciągłość łańcucha dostaw klientów. W przypadku dwóch dużych europejskich firm motoryzacyjnych, firma odpowiadała za dostawę 750 ton części motoryzacyjnych z Chin do Francji, w tym turbosprężarek, tłoków, paneli sterowania i drzwi. Towary przetransportowano z Azji do Europy na pokładach ośmiu samolotów czarterowych, aby zapobiec przestojom produkcyjnym. Inny przykład dotyczy światowego lidera w dziedzinie diagnostyki medycznej. Na jego zlecenie operator przetransportował 30 ton sprzętu medycznego, w tym zestawy testowe COVID-19 z Francji do Algierii, Tunezji i na Antyle, aby pomóc w zaopatrzeniu szpitali i prywatnych laboratoriów. GEFCO każdego tygodnia transportowało również około 1000 łóżek medycznych z fabryki wiodącego producenta urządzeń medycznych i sprzętu chirurgicznego we Francji do odbiorców na terenie całej Europy. W ten sposób firma wspierała odpowiedź na wysoki popyt na łóżka i urządzenia medyczne podczas kryzysu COVID-19.

(źr. GEFCO)

kobiety w logistyce
Karen Reddington nową prezes FedEx Express w Europie oraz CEO TNT
50 proc. kobiet w składzie nowego zarząd DB Cargo
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
poradnik
Wjazd do Wielkiej Brytanii już możliwy, ale…
Mandaty i taryfikatory w transporcie – jak jeździć w zgodzie z prawem?
Projekt rozporządzenia KE dla transportu drogowego w czasach pandemii
Zwolnienia grupowe w dobie pandemii - kiedy pracownikom należą się odprawy?
Wyroby medyczne czyli zamieszanie z procentami
Tarcza antykryzsowa - pułapki kryterium przychodowego. Będzie strata, ale ZUS płac ...
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
opinie, komentarze
Jak zagraniczna sprzedaż może pomóc firmom w czasie pandemii? - komentarz DHL
Covid-19 wystawił na próbę światową logistykę – czy to rozwinie nearshoring?
Co dalej z kierowcami i jak cyfryzacja wpłynie na ich rynek pracy?
Jak zarządzać łańcuchem dostaw po pandemii COVID-19?
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
warto przeczytać
Linie Emirates zwiększają ładowność, usuwając fotele z kabiny klasy ekonomiczne ...
DKV chce zwiększyć dostęp do strzeżonych parkingów dla aut ciężarowych
Kuehne+Nagel w Polsce podpisało wieloletni kontrakt z firmą Huel
CEVA Logistics rozpoczęła realizację planu ekspansji w Afryce
Pierwsze FLIRTy wjeżdżają na tory
Fracht FWO Polska dynamicznie rozwija transport morski kontenerów
GLS wprowadza na polski rynek rowery kurierskie
Innowacyjne rozwiązanie Hillebrand chroni beczki przed TCA w transporcie
Dachser Polska w nowej siedzibie w Strykowie k. Łodzi
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC