Konto pracodawcy


GEFCO uruchamia nową linię pociągów blokowych z Chin do Rosji

Wartość rocznej wymiany handlowej Rosji z Chinami przekracza 96 mld EUR. W ramach wsparcia przepływu towarów między obydwoma krajami GEFCO zdecydowało o rozszerzeniu usług logistycznych typu door-to-door o regularne, cotygodniowe transporty pociągami blokowymi z czasem dostawy od 14 do 16 dni. Nowe połączenie skróci również czas tranzytu towarów z Chin przez Rosję do pozostałych krajów Europy.

GEFCO w ramach nowej usługi oferuje cotygodniowe transporty FCL/LCL typu door-to-door. Przewozy pociągami blokowymi są prowadzone z czterech miast w Chinach (Chongqing, Nanjing, Suzhou, Yiwu) do dwóch lokalizacji w obwodzie moskiewskim (Chowrino, Sielatino) oraz do Worsina, Nowosybirska i Jekaterynburga.

Wsparcie ze strony GEFCO obejmuje zarządzanie rezerwacją przed i po przewozie (pre & post carriage), magazynowanie Inbound & Outbound, przygotowanie zamówienia, kontrolę towarów, etykietowanie i ponowne etykietowanie. Usługa może obejmować również pakowanie i przepakowanie, zarządzanie dokumentacją, cross-docking, odprawę celną, ubezpieczenie oraz transport FCL/LCL „ostatniej mili”. Pełną widoczność w łańcuchu dostaw zapewniają rozwiązania Track & Trace.

Transport FCL z Chin do wszystkich lokalizacji w Rosji odbywa się w konkurencyjnych czasach dostawy - od 14 do 16 dni. Z kolei transport LCL z Chin do Worsina trwa od 19 do 21 dni. Wszystkie transporty są realizowane za pośrednictwem 3 bezpośrednich połączeń kolejowych w każdym tygodniu.

Wymiana handlowa między Chinami i Rosją
W 2018 roku najważniejszymi towarami eksportowymi Chin do Rosji były maszyny i pojazdy o wartości ponad 26 mld euro. Na kolejnych pozycjach eksportowych z Chin znajdują się tekstylia (5,2 mld euro), chemikalia (4,6 mld euro) i metale (3,6 mld euro). Z Rosji do Chin najczęściej eksportowano energię i surowce mineralne, których łączna wartość przekroczyła 38 mld euro. Rosja oprócz energii i minerałów eksportuje do Chin również drewno i wykonane z niego produkty (4,3 mld euro), żywność i surowce rolne (2,3 mld euro) oraz maszyny i pojazdy (1,6 mld euro).

(źr. GEFCO)

kobiety w logistyce
30 lat w Polsce – jaki przepis na sukces ma prezes firmy LOXX – Iwona Betlejewska?
Karen Reddington nową prezes FedEx Express w Europie oraz CEO TNT
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
poradnik
reklama
Mniej paliwa, mniej CO2 - dlaczego ekonomika paliwowa jest tak ważna?
Tarcze antykryzysowe okiem doradcy podatkowego
Zmiany w dyrektywie o delegowaniu pracowników nie dotyczą kierowców?!
ABC postępowania celnego
Mandaty i taryfikatory w transporcie – jak jeździć w zgodzie z prawem?
Projekt rozporządzenia KE dla transportu drogowego w czasach pandemii
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
opinie, komentarze
Czy pakiet mobilności zakłóci powrót do równowagi branży transportowej?
Spedytorzy mówią - „Nie Dla Opłaty Manipulacyjnej DCT Gdańsk”
Wakacje na „L4” – czy zabraknie rąk do pracy?
Jak zagraniczna sprzedaż może pomóc firmom w czasie pandemii? - komentarz DHL
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
warto przeczytać
DB Schenker otworzy nowy terminal na Lubelszczyźnie
FM Logistic uruchamia kolejną platformę logistyczną dla Polpharmy
CEVA Logistics uruchomiła innowacyjną platformę do zarządzania transportem - myCE ...
Nestlé dołączyło do European Clean Trucking Alliance
Gebrüder Weiss przejmuje część działalności Ipsen Logistics
Powstała nowa zwrotna butelka PET - czy czeka nas opakowaniowa rewolucja?
ID Logistics podsumowało I półrocze - wzrost sprzedaży o 4,3 proc.
Dobre wyniki po pierwszej połowie roku w Kuehne+Nagel
Firmy znów szukają magazynów buforowych
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC