Konto pracodawcy


GEFCO uruchamia nową linię pociągów blokowych z Chin do Rosji

Wartość rocznej wymiany handlowej Rosji z Chinami przekracza 96 mld EUR. W ramach wsparcia przepływu towarów między obydwoma krajami GEFCO zdecydowało o rozszerzeniu usług logistycznych typu door-to-door o regularne, cotygodniowe transporty pociągami blokowymi z czasem dostawy od 14 do 16 dni. Nowe połączenie skróci również czas tranzytu towarów z Chin przez Rosję do pozostałych krajów Europy.

GEFCO w ramach nowej usługi oferuje cotygodniowe transporty FCL/LCL typu door-to-door. Przewozy pociągami blokowymi są prowadzone z czterech miast w Chinach (Chongqing, Nanjing, Suzhou, Yiwu) do dwóch lokalizacji w obwodzie moskiewskim (Chowrino, Sielatino) oraz do Worsina, Nowosybirska i Jekaterynburga.

Wsparcie ze strony GEFCO obejmuje zarządzanie rezerwacją przed i po przewozie (pre & post carriage), magazynowanie Inbound & Outbound, przygotowanie zamówienia, kontrolę towarów, etykietowanie i ponowne etykietowanie. Usługa może obejmować również pakowanie i przepakowanie, zarządzanie dokumentacją, cross-docking, odprawę celną, ubezpieczenie oraz transport FCL/LCL „ostatniej mili”. Pełną widoczność w łańcuchu dostaw zapewniają rozwiązania Track & Trace.

Transport FCL z Chin do wszystkich lokalizacji w Rosji odbywa się w konkurencyjnych czasach dostawy - od 14 do 16 dni. Z kolei transport LCL z Chin do Worsina trwa od 19 do 21 dni. Wszystkie transporty są realizowane za pośrednictwem 3 bezpośrednich połączeń kolejowych w każdym tygodniu.

Wymiana handlowa między Chinami i Rosją
W 2018 roku najważniejszymi towarami eksportowymi Chin do Rosji były maszyny i pojazdy o wartości ponad 26 mld euro. Na kolejnych pozycjach eksportowych z Chin znajdują się tekstylia (5,2 mld euro), chemikalia (4,6 mld euro) i metale (3,6 mld euro). Z Rosji do Chin najczęściej eksportowano energię i surowce mineralne, których łączna wartość przekroczyła 38 mld euro. Rosja oprócz energii i minerałów eksportuje do Chin również drewno i wykonane z niego produkty (4,3 mld euro), żywność i surowce rolne (2,3 mld euro) oraz maszyny i pojazdy (1,6 mld euro).

(źr. GEFCO)

kobiety w logistyce
Aż 66 proc. zatrudnionych w przemyśle lekkim to kobiety
Coraz więcej kobiet w zawodzie kierowcy pojazdu ciężarowego
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
poradnik
Co warto wiedzieć o sprawozdaniach rocznych ADR?
Kto skorzysta z nowego ZUS+?
Podsumowanie 2019 roku w prawie pracy
Bruksela o krok bliżej do zatwierdzenia pakietu mobilności
Klasyfikacja taryfowa towarów a Wiążąca informacja stawkowa?
Co ze starym urządzeniem do poboru opłat drogowych w Czechach?
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
opinie, komentarze
Ile Polska zarobi na rozwoju Nowego Jedwabnego Szlaku?
Intralogistyka w 2019 – co działo się w polskiej gospodarce magazynowej?
Apetyt inwestorów na nieruchomości w CEE nie spada
Co czeka logistykę, produkcję i handel w 2020 roku?
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
warto przeczytać
GEFCO z certyfikatem GDP dla transportu drogowego
DPD Polska partnerem logistycznym Federacji Polskich Banków Żywności
Poczta Polska podsumowała miniony rok
Tańczący z paletami w Wielkim Finale Raben
Nowy dyrektor pionu operacyjnego VIVE Textile Recycling
BIK w 2019 roku podpisał umowy najmu na 40 tys. mkw. powierzchni magazynowej
Koleje Mazowieckie posiadają super nowoczesny symulator jazdy
W 7R Park Tczew powstaje kolejny BTS – tym razem dla POLOmarket
Jak Dachser korzysta z inteligentnej intralogistyki?
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC