Konto pracodawcy


JF Hillebrand przechodzi rebranding i realizuje ambitny plan rozwoju

Grupa JF Hillebrand, globalny operator logistyczny specjalizujący się w obsłudze rynku alkoholi i napojów, po tegorocznych obchodach 175-lecia działalności, ogłasza rebranding i dalsze plany rozwoju. 1 października Grupa zmieniła nazwę na Hillebrand, łącząc pod jedną marką wcześniej przejęte spółki Trans Ocean Bulk Logistics i Satellite Logistics Group. Zmianie uległ też logotyp firmy.

Celem rebrandingu jest wzmocnienie marki Grupy Hillebrand na globalnym rynku beverage zgodnie ze strategią rozwoju przyjętą do roku 2023. Połączenie usług, ludzi i kompetencji pod jedną marką Hillebrand, ugruntuje pozycję firmy jako światowego lidera na rynku spedycji, transportu i logistyki piwa, wina, napojów spirytusowych oraz innych płynów alkoholowych, czyli produktów, które wymagają szczególnej uwagi w transporcie. Zmiana nazwy na Hillebrand, łączy się też z odświeżeniem tożsamości marki, która odzwierciedla takie wartości firmy jak: siła, przywództwo, specjalistyczna wiedza, empatia i opieka na każdym etapie procesu. Podkreśleniem są żółte elementy narożne użyte do oprawy loga, symbolizujące obie ręce, których używa się wtedy, kiedy należy obchodzić się ostrożnie z czymś ważnym.  Z kolei hasło „Forwarding Passion" w logotypie Hillebrand, odzwierciedla głębokie zaangażowanie firmy w tworzenie najwyższej jakości usług oraz ludzi, którzy pasjonują się tym co robią i myślą przyszłościowo o potrzebach klientów.
- Marka to nie tylko nazwa, logo czy slogan. Marka żyje w naszym umyśle i jest budowana przez ludzi. A ponieważ nasza historia jest związana z rynkiem winiarskim, który tworzą pasjonaci, Hillebrand przejął też wszystkie wartości z nim związane. To dziedzictwo niesiemy od 175 lat, a pasja jest tym, co nas wyróżnia. Wkładamy całą naszą energię i serce we wszystko, co robimy – powiedziała Ellina Lolis, wiceprezes zarządu Hillebrand Poland.

Plany rozwoju
Wraz ze zmianą, Hillebrand kontynuuje też realizację ambitnego planu rozwoju. Do 2023 roku, operator zamierza zwiększyć przychody ze sprzedaży usług logistycznych o 22 proc., a volumen obsłużonych towarów o 33 proc. Hillebrand planuje też kolejne przejęcia - od 3 do 5 firm, które pozwolą poszerzyć wachlarz usług i portfolio klientów, m.in. o dostawy komponentów do produkcji tj. słód czy chmiel, stale też rozwija usługi premium, a także usługi dla enoturystyki. Firma nadal będzie koncentrować się na tworzeniu skutecznych rozwiązań poprzez najnowsze technologie, kompleksowość usług i digitalizację.

Hillebrand, jednocząc przejęte wcześniej spółki - Trans Ocean Bulk Logistics i Satellite Logistics Group, teraz oferuje swoje rozwiązania logistyczne pod jedną marką. Badania przeprowadzone przez niezależną firmę BBDO wskazały, że wszystkie te trzy firmy zostały ocenione przez klientów jako najbardziej kompetentne w swoich dziedzinach w porównaniu do swoich rywali. To tworzy z Hillebrand niekwestionowanego lidera rynku beverage w zakresie transportu, spedycji i logistyki.
Polski oddział Hillebrand działa od 2013 roku, mając obecnie w portfolio największych graczy rynku alkoholowego i odgrywając strategiczną rolę w globalnej strukturze Grupy Hillebrand. Firma ma swoją siedzibę w Gdyni, a do grona jej klientów należą zarówno producenci globalni jak i dostawcy lokalni napojów oraz różnych rodzajów alkoholi od piwa, wina aż po wysokoprocentowe trunki.

(źr. Hillebrand Poland)

kobiety w logistyce
Aż 66 proc. zatrudnionych w przemyśle lekkim to kobiety
Coraz więcej kobiet w zawodzie kierowcy pojazdu ciężarowego
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
poradnik
Czy można kontrolować kierowcę w czasie odpoczynku?
Doba kierowcy - co to jest i jak ją definiować?
Dokumenty kierowcy a odpowiedzialność
Zawieszona akcyza – jak z niej skorzystać?
Jak uniknąć kary za SENT?
Regularne tygodniowe odpoczynki poza kabiną auta to kłopot dla kierowców
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
opinie, komentarze
Fracht FWO Polska o sytuacji na rynku lotniczym cargo
Wzrost automatyzacji pozytywnie wpłynie na liczbę miejsc pracy?
Perspektywy rozwoju transportu drogowego a nowoczesne technologie
Polska Strefa Inwestycji – wady i zalety - pierwsze podsumowania
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
warto przeczytać
Volvo Trucks rozpoczyna sprzedaż elektrycznych samochodów ciężarowych
Fresh Logistics Polska rozwija logistykę w duchu „paperless”
Volvo Polska z nagrodą ONZ
Grupa Raben przejmuje kolejną niemiecką firmę
Action otwiera pierwsze centrum dystrybucyjne w Polsce
CEVA Logistics stawia na rozwój w Azji Południowo – Wschodniej
Hillebrand opracował nowe flexitanki dające 25 proc. oszczędności
DB Schenker wdraża cyfrową platformę bookingową
Poczta Polska otworzyła kolejną sortownię - w Białymstoku
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC