Dodaj ogłoszenie o pracy


Zmiany w strukturze Volvo Group – rozdzielenie Renault Trucks od Volvo Trucks

Do tej pory, Grupa Volvo zarządzała swoimi dwoma markami samochodów ciężarowych, Volvo Trucks i Renault Trucks poprzez jedną wspólną organizację na większości rynków w Europie. Od stycznia 2020 zostaną wprowadzone, osobno każdej marki tj. Volvo Trucks i Renault Trucks, organizacje rynkowe aby jeszcze bardziej mogły skoncentrować się na swoich klientach i umacniać obecność handlową w Europie.

Po utworzeniu odrębnych organizacji, jak zapewniają obie marki, nie będzie żadnych zmian w organizacjach sieci obsługi posprzedażne. Renault Trucks i Volvo Trucks będą kontynuować współpracę tam, gdzie dziś są dwumarkowe Trucks Center oraz autoryzowane punkty obsługi.

- Jesteśmy przekonani, że zespoły dedykowane jednej marce na danym rynku jeszcze bardziej wspomogą naszych Klientów w drodze do sukcesu, ponieważ będziemy lepiej przygotowani na przyszłość i możemy stać się jeszcze bardziej wydajni i skoncentrowani na naszych ambicjach biznesowych - powiedzieli we wspólnym oświadczeniu, Jean-Claude Bailly, prezes Renault Trucks Europe i Heléne Mellquist, prezes Volvo Trucks Europe.

(red)

czy wiedziałeś, że...
PKB Polski do 2030 roku mógłby być o 9% wyższy, gdyby zawodowy potencjał kobiet został lepiej wykorzystany. To równowartość prawie 300 mld złotych rocznie. Według badań McKinsey, większa liczba kobiet na stanowiskach kierowniczych skutkuje lepszymi wynikami finansowymi firm, które mają aż o 26 proc. większe szanse na wyższe zyski.
Rok 2024 był dobrym czasem dla rynku przemysłowo-logistycznego. Po przyspieszonym rozwoju w czasie pandemii, sektor wrócił na ścieżkę konsekwentnego wzrostu. W tym roku przekroczyliśmy 33 mln mkw. całego zasobu powierzchni magazynowej w kraju, co stawia nas na piątym miejscu w Europie. Wiele wskazuje na to, że kolejne 12 miesięcy będzie jeszcze lepsze.
Choć każda końcówka roku uważana jest za szczyt sezonu zakupowego, to wzmożone zapotrzebowanie na pracowników nie kończy się wraz z nadejściem świąt. Eksperci prognozują, że w sektorze magazynowym, logistyce i transporcie blisko 30-proc. wzrost zatrudnienia utrzyma się aż do połowy lutego 2025 r.
Unia Europejska wprowadza nowe przepisy dotyczące przejrzystości płac, które mają obowiązywać od 7 czerwca 2026 r. Firmy zatrudniające ponad 50 osób będą musiały udostępniać dane o wynagrodzeniach, a te powyżej 100 pracowników dodatkowo raportować zgodność z zasadami równości płac.