Do tej pory, Grupa Volvo zarządzała swoimi dwoma markami samochodów ciężarowych, Volvo Trucks i Renault Trucks poprzez jedną wspólną organizację na większości rynków w Europie. Od stycznia 2020 zostaną wprowadzone, osobno każdej marki tj. Volvo Trucks i Renault Trucks, organizacje rynkowe aby jeszcze bardziej mogły skoncentrować się na swoich klientach i umacniać obecność handlową w Europie.
Po utworzeniu odrębnych organizacji, jak zapewniają obie marki, nie będzie żadnych zmian w organizacjach sieci obsługi posprzedażne. Renault Trucks i Volvo Trucks będą kontynuować współpracę tam, gdzie dziś są dwumarkowe Trucks Center oraz autoryzowane punkty obsługi.
- Jesteśmy przekonani, że zespoły dedykowane jednej marce na danym rynku jeszcze bardziej wspomogą naszych Klientów w drodze do sukcesu, ponieważ będziemy lepiej przygotowani na przyszłość i możemy stać się jeszcze bardziej wydajni i skoncentrowani na naszych ambicjach biznesowych - powiedzieli we wspólnym oświadczeniu, Jean-Claude Bailly, prezes Renault Trucks Europe i Heléne Mellquist, prezes Volvo Trucks Europe.
(red)