Dodaj ogłoszenie o pracy


Zmiany w strukturze Volvo Group – rozdzielenie Renault Trucks od Volvo Trucks

Do tej pory, Grupa Volvo zarządzała swoimi dwoma markami samochodów ciężarowych, Volvo Trucks i Renault Trucks poprzez jedną wspólną organizację na większości rynków w Europie. Od stycznia 2020 zostaną wprowadzone, osobno każdej marki tj. Volvo Trucks i Renault Trucks, organizacje rynkowe aby jeszcze bardziej mogły skoncentrować się na swoich klientach i umacniać obecność handlową w Europie.

Po utworzeniu odrębnych organizacji, jak zapewniają obie marki, nie będzie żadnych zmian w organizacjach sieci obsługi posprzedażne. Renault Trucks i Volvo Trucks będą kontynuować współpracę tam, gdzie dziś są dwumarkowe Trucks Center oraz autoryzowane punkty obsługi.

- Jesteśmy przekonani, że zespoły dedykowane jednej marce na danym rynku jeszcze bardziej wspomogą naszych Klientów w drodze do sukcesu, ponieważ będziemy lepiej przygotowani na przyszłość i możemy stać się jeszcze bardziej wydajni i skoncentrowani na naszych ambicjach biznesowych - powiedzieli we wspólnym oświadczeniu, Jean-Claude Bailly, prezes Renault Trucks Europe i Heléne Mellquist, prezes Volvo Trucks Europe.

(red)

czy wiedziałeś, że...
PKB Polski do 2030 roku mógłby być o 9% wyższy, gdyby zawodowy potencjał kobiet został lepiej wykorzystany. To równowartość prawie 300 mld złotych rocznie. Według badań McKinsey, większa liczba kobiet na stanowiskach kierowniczych skutkuje lepszymi wynikami finansowymi firm, które mają aż o 26 proc. większe szanse na wyższe zyski.
Polski rynek magazynowy w 2022 r. utrzymał się w dobrej kondycji. W budowie znajduje się kolejne 3,4 mln mkw. (-25% r/r), co zapowiada przekroczenie granicy 30 mln mkw. w 2023 r.
Według badania Forum Kobiet w Logistyce „Przywództwo kobiet w logistyce – gdzie jesteśmy i co dalej” z 2022 r., aż 41% respondentek nie miało szans na awans na stanowisko menedżerskie albo przywódcze ze względu na brak uznania ich kompetencji za równe kompetencjom mężczyzn, a 34% na swojej drodze do awansu spotkało się z dyskryminacją płci.
Port lotniczy, nowe linie kolejowe i drogi oraz inwestycje towarzyszące pozwolą stworzyć do 2040 r. 290 tys. nowych miejsc pracy i zapewnią wzrost łącznej produkcji w Polsce nawet o 90 mld zł rocznie- to wnioski z drugiej części raportu o CPK analitycznej firmy Kearney.