Dodaj ogłoszenie o pracy


Bohaterowie dróg poszukiwani - rusza kampania #HEROTRUCKER

Inicjatorem akcji jest Fundacja Truckers Life. Kampanię wspiera Spółka ORLEN. Twarzą tej kampanii została Iwona Blecharczyk, zawodowy kierowca pojazdów ciężarowych, popularna blogerka, znana jako Trucking Girl, od lat angażująca się w różne akcje społeczne.


Twórcy kampanii chcą przekonać kierowców do tego, że nawet podstawowa wiedza na temat udzielania pierwszej pomocy, może uratować życie. Ponadto mają zamiar wynagrodzić tych, którzy wykazali się odwagą i pomogli ofiarom wypadku.
- Pracujemy i żyjemy w drodze. Często jesteśmy świadkami wypadków - przypomina Iwona Blecharczyk - Jako pierwsi znajdujemy się na miejscu wypadku i musimy udzielić pierwszej pomocy. Dlatego tak ważne jest, by każdy z nas miał wiedzę i umiejętności, jak bezpiecznie pomagać.

- Szukamy bohaterów - stwierdza krótko Dagmara Trusewicz, organizatorka akcji - Nie chcemy, żeby takie osoby były anonimowe. Przeciwnie. Powinny stanowić wzór do naśladowania.  Podobnego zdania jest Iwona Blecharczyk - Truckers Life w ramach swojego projektu #HEROTRUCKER nie tylko przeszkoli kierowców, ale także nagłośni historie bohaterów, którzy udzielili pomocy ofiarom wypadku. Pokaże ludzi, którzy uratowali komuś życie. To świetna inicjatywa!
Zwiększyć bezpieczeństwo na drogach
O tym, jak potrzebne są kursy pierwszej pomocy, świadczą dane statystyczne. Wg raportu Krajowej Rady Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego na temat stanu bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz działań realizowanych w tym zakresie w roku 2017 doszło do 32760 wypadków drogowych, w których zginęło 2831 osób, a 11103 zostało ciężko rannych.
Dane Policji mówią natomiast, że od początku wakacji w wyniku wypadków drogowych zginęło już ponad 90 osób.
Start podczas Verva Street Racing
Kampania rusza podczas Verva Street Racing, największej imprezy motoryzacyjnej w Polsce, gdzie Fundacja Truckers Life wraz z partnerem strategicznym Orlen Oil będą promowali wiedzę na temat pierwszej pomocy. Akcja #HEROTRUCKER, która potrwa do końca 2019 roku, będzie bazowała na filmach edukacyjnych zawierających instrukcje na temat udzielania pierwszej pomocy w różnych sytuacjach zagrożenia zdrowia i życia. We wrześniu oficjalnie wystartuje konkurs, którego szczegóły będzie można znaleźć na stronie internetowej http://herotrucker.eu/.

W kwestiach merytorycznych kampanię wspierają profesjonaliści i praktycy: grupa  Gotowi do Ratowania oraz Centrum Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego. Honorowe Partnerstwo objęli: Główny Inspektorat Transportu Drogowego, Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad, Transport i Logistyka Polska oraz Stowarzyszenie Polski Trucker.

(źr. Truckser Life)

czy wiedziałeś, że...
PKB Polski do 2030 roku mógłby być o 9% wyższy, gdyby zawodowy potencjał kobiet został lepiej wykorzystany. To równowartość prawie 300 mld złotych rocznie. Według badań McKinsey, większa liczba kobiet na stanowiskach kierowniczych skutkuje lepszymi wynikami finansowymi firm, które mają aż o 26 proc. większe szanse na wyższe zyski.
Rok 2024 był dobrym czasem dla rynku przemysłowo-logistycznego. Po przyspieszonym rozwoju w czasie pandemii, sektor wrócił na ścieżkę konsekwentnego wzrostu. W tym roku przekroczyliśmy 33 mln mkw. całego zasobu powierzchni magazynowej w kraju, co stawia nas na piątym miejscu w Europie. Wiele wskazuje na to, że kolejne 12 miesięcy będzie jeszcze lepsze.
Choć każda końcówka roku uważana jest za szczyt sezonu zakupowego, to wzmożone zapotrzebowanie na pracowników nie kończy się wraz z nadejściem świąt. Eksperci prognozują, że w sektorze magazynowym, logistyce i transporcie blisko 30-proc. wzrost zatrudnienia utrzyma się aż do połowy lutego 2025 r.
Unia Europejska wprowadza nowe przepisy dotyczące przejrzystości płac, które mają obowiązywać od 7 czerwca 2026 r. Firmy zatrudniające ponad 50 osób będą musiały udostępniać dane o wynagrodzeniach, a te powyżej 100 pracowników dodatkowo raportować zgodność z zasadami równości płac.