Konto pracodawcy


Kuehne + Nagel przejmuje kolejne spółki i rozszerza wachlarz usług

Kuehne + Nagel poinformowało o dwóch przejęciach - austriackiej firmy Jöbstl, średniej wielkości przedsiębiorstwa logistycznegp z siedzibą w Wundschuh w okolicach miasta Graz oraz spółki Worldwide Perishable Canada Co. - największego spedytora w Kanadzie i lidera w zakresie przewozu towarów szybko psujących się, w tym tuńczyka.

Przejęcie austriackiej firmy Jöbstl, pozwoli Kuehne + Nagel rozszerzyć sieć drogową i umocnić transport w kierunku Europy Wschodniej, a także w zakresie europejskich usług drobnicowych. Przejęcie zostało zatwierdzone przez właściwe organy antymonopolowe. Strony zgodziły się nie ujawniać ceny transakcji. Grupa Jöbstl to rodzinny biznes zbudowany na 95-letniej tradycji. Grupa firm przetwarza około 550 tys. przesyłek rocznie i obsługuje ponad 20 tys. mkw. magazynów przeładunkowych z około 180 pracownikami w kilku lokalizacjach w Austrii (Wundschuh, Wallern, Wiedeń i Fürnitz) i Słowenii (Ljubljana i Maribor).

Kolejną przejętą firmą przez Kuehne + Nagel jest kanadyjska spółka Worldwide Perishable Canada Co., największy spedytor w Kanadzie w zakresie przewozu towarów szybko psujących się, w tym tuńczyka. Silna pozycja firmy wzmocni istniejącą sieć produktów transportowanych w temperaturze kontrolowanej w Kanadzie. Dzięki tej ekspansji, Kuehne + Nagel będzie świadczyć rozszerzone usługi dla tej grupy produktów. WWP zostało założone w 1999 roku i ma siedzibę w Halifax w Nowej Szkocji. Pierwotnie firma obsługiwała lokalny popyt na kanadyjskim rynku eksportowym. Aktualnie jest jednym z głównych spedytorów w branży produktów szybko psujących się. W perspektywie roku wolumen przewożonych towarów obu firm będzie wynosił ponad 17 tys. ton eksportowanych towarów drogą lotniczą w temperaturze kontrolowanej.

(źr. Kuehne + Nagel)

kobiety w logistyce
50 proc. kobiet w składzie nowego zarząd DB Cargo
Kobieca załoga w Emirates SkyCargo
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
poradnik
Mandaty i taryfikatory w transporcie – jak jeździć w zgodzie z prawem?
Projekt rozporządzenia KE dla transportu drogowego w czasach pandemii
Zwolnienia grupowe w dobie pandemii - kiedy pracownikom należą się odprawy?
Wyroby medyczne czyli zamieszanie z procentami
Tarcza antykryzsowa - pułapki kryterium przychodowego. Będzie strata, ale ZUS płac ...
Jak korzystać z tarczy antykryzysowej - koronawirus a transport
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
opinie, komentarze
Wartość rynku nieruchomości spadnie o 50 proc, po czym szybko odbije w górę
Koronawirus nie rozgrzał podmiejskiej logistyki ostatniej mili
Rozwój transportu drogowego po koronawirusie
Jak wygląda handel po wybuchu pandemii?
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
warto przeczytać
SEGRO powiększy swój park logistczny w Poznaniu o 7 ha
Fracht FWO Polska partnerem Fundacji K.I.D.S
ID Logistics - dynamiczny I kwartał, wzrost sprzedaży o 9,6 proc.
Ponad 100 proc. więcej wydali kupujący na kwietniowych e-zakupach
11,3 mln ton przeładowanych w I kwartale 2020 w Porcie Gdańsk
CEVA Logistics dzięki robotyzacji zwiększa wydajność magazynów o 400%
Grupa Raben ponownie Marką Godną Zaufania
Agility realizuje kontrakty dla brytyjskiego Ministerstwa Obrony
GLS Poland rozpoczyna współpracę z BLIKIEM
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC