Jako oficjalny partner logistyczny, DHL będzie w 2019 roku zarządzać obsługą transportową Bryana Adamsa i jego zespołu w ponad 20 krajach. Adams będzie promował swój czternasty album studyjny, „Shine A Light”, który swoją premierę będzie miał 1 marca br. Przemierzając świat od Wielkiej Brytanii po Australię z gwiazdą rocka, która zasłynęła z takimi przebojami jak “Summer of ’69” oraz “Run to You”, DHL chce również upamiętnić własny debiut na światowej scenie biznesu z 1969 r.
- DHL będzie też świętować okrągłą rocznicę swojego powstania w 1969 roku. 50 lat DHL to 50 lat innowacji technologicznych i pasji naszych 520 tysięcy specjalistów od logistyki. Razem dążymy do łączenia ludzi i poprawy ich życia. Nasze zobowiązanie do zasadzenia drzew razem z Bryanem to jeden ze sposobów realizacji tego celu – powiedział Frank Appel, prezes Grupy Deutsche Post DHL.
DHL i Bryana Adamsa łączy też chęć wspierania zrównoważonego rozwoju: Adams angażuje się w projekty na rzecz ochrony środowiska w ramach działalności Bryan Adams Foundation, a Grupa Deutsche Post DHL prowadzi program ochrony środowiska naturalnego i klimatu - GoGreen. Zgodnie z programem strategicznym Grupy Deutsche Post DHL „Misja 2050: Zero Emisji”, DHL zobowiązał się do zasadzenia jednego drzewa za każdy sprzedany bilet. - Współpraca z DHL wiąże się ze wspaniałym ekologicznym przesłaniem, mam nadzieję, że to przesłanie niedługo stanie się standardem przy takich partnerstwach, ponieważ musimy dbać o planetę ze wszystkich sił - skomentował Bryan Adams.
Grupa Deutsche Post DHL zobowiązała się do 2050 roku zredukować emisję gazów cieplarnianych do zera, m.in. poprzez wspieranie e-mobilności i wdrażanie przyjaznych dla środowiska rozwiązań dostaw do końcowego odbiorcy, takich jak rowery elektryczne. Piosenkarz i autor tekstów, Bryan Adams, zdobywca nagrody GRAMMY, rozpocznie swoje światowe tournée Shine A Light 25 lutego 2019 w Belfaście w Wielkiej Brytanii, a już 1 marca ukaże się jego nowy album pod tym samym tytułem.
(źr. DHL)