Dodaj ogłoszenie o pracy


DKV wprowadza możliwość płatności za mandaty kartą paliwową

W zależności od kraju, firma transportowa może zapłacić za mandaty wykorzystując rozwiązania DKV – np. użyć karty DKV jako środka płatniczego, albo skorzystać z obsługi DKV Assist, szybko dowożącej gotówkę na miejsce.

Najprostsze rozwiązanie, czyli płatność kartą za mandat, dostępne jest obecnie w Austrii. W radiowozach znajdują się czytniki, które akceptują kartę DKV jako środek płatniczy. Gorzej jest tam, gdzie opłaty za mandat można dokonać tylko gotówką, a do czasu uregulowania kary pojazd zostaje zatrzymany. Obciążenia są znaczące, bo wysokości mandatów w Europie wahają się od 100 euro do nawet kilku tysięcy euro. W takich przypadkach rozwiązaniem jest zamówienie w DKV dowozu gotówki na miejsce.

Rozliczanie mandatów wchodzi w skład pakietu serwisów dodatkowych pod łączną nazwą DKV Assist. To kompleksowe usługi pomocy drogowej - od naprawy pojazdów w trasie, po przeładunek i organizację pojazdów zastępczych. DKV zapewnia jednocześnie swoim klientom wsparcie w tłumaczeniach, organizację pomocy prawnej, rezerwację pokoi hotelowych dla kierowców i pasażerów, czy też pomoc w pozyskiwaniu dokumentów zastępczych. - Przewoźnicy często korzystają też z pomocy DKV Assist, kiedy potrzeba jest naprawa opony albo szyby w trasie.  Gęsta sieć naszych partnerskich serwisów naprawczych gwarantuje szybki czas interwencji – mówi Mariusz Derdziak, kierownik sprzedaży DKV Euro Service.

(źr. DKV Euro Service)

czy wiedziałeś, że...
PKB Polski do 2030 roku mógłby być o 9% wyższy, gdyby zawodowy potencjał kobiet został lepiej wykorzystany. To równowartość prawie 300 mld złotych rocznie. Według badań McKinsey, większa liczba kobiet na stanowiskach kierowniczych skutkuje lepszymi wynikami finansowymi firm, które mają aż o 26 proc. większe szanse na wyższe zyski.
Polski rynek magazynowy w 2022 r. utrzymał się w dobrej kondycji. W budowie znajduje się kolejne 3,4 mln mkw. (-25% r/r), co zapowiada przekroczenie granicy 30 mln mkw. w 2023 r.
Według badania Forum Kobiet w Logistyce „Przywództwo kobiet w logistyce – gdzie jesteśmy i co dalej” z 2022 r., aż 41% respondentek nie miało szans na awans na stanowisko menedżerskie albo przywódcze ze względu na brak uznania ich kompetencji za równe kompetencjom mężczyzn, a 34% na swojej drodze do awansu spotkało się z dyskryminacją płci.
Port lotniczy, nowe linie kolejowe i drogi oraz inwestycje towarzyszące pozwolą stworzyć do 2040 r. 290 tys. nowych miejsc pracy i zapewnią wzrost łącznej produkcji w Polsce nawet o 90 mld zł rocznie- to wnioski z drugiej części raportu o CPK analitycznej firmy Kearney.