Dodaj ogłoszenie o pracy


Konkurs Optifuel Challenge 2017 startuje w marcu!

Renault Trucks ogłosiło otwarcie 8. edycji konkursu Optifuel Challenge, w którym kierowcy zmierzą się z wynikiem naszych Master Driverów. Wyniki  podane zostaną za pomocą narzędzi Infomax i/lub Optifleet. Zwycięzcą zostanie kierowca, który osiągnie najniższe spalanie, utrzymując najwyższą średnią prędkość, z uwzględnieniem obowiązujących przepisów prawa o ruchu drogowym.
Konkurs Optifuel Challenge 2017 odbędzie się w 11 lokalizacjach. Seria eliminacji rozpocznie się  w marcu, a zakończy w czerwcu. We wrześniu planowany jest Wielki Finał, który wyłoni spośród 11 zwycięzców eliminacji lokalnych siódmego już Mistrza Ekonomicznej Jazdy Renault Trucks w Polsce. Najlepszy kierowca z Polski będzie walczyć  w finale międzynarodowym o nagrodę główną i tytuł najlepszego kierowcy 2017 roku.
Optifuel to doskonała okazja, aby dowiedzieć się więcej o najskuteczniejszych technikach jazdy ekonomicznej i poprawić swoje umiejętności. To również okazja, aby zdobyć atrakcyjne nagrody, a te czekają na zwycięzców już podczas eliminacji lokalnych.
Zgłoszenia do udziału w konkursie zbierają reprezentanci handlowi Renault Trucks w poszczególnych lokalizacjach. Ilość miejsc ograniczona. Szczegółowy program konkursu i mapka z lokalizacjami znajduje się na stronie www.renault-trucks.pl.

Konkurs jazdy ekonomicznej będzie prowadzony na zestawach obciążonych do dmc 38 ton. Po raz pierwszy do konkursu zostaną użyte pojazdy z silnikami 13 litrowymi. Ulepszone w 2016 siniki, m.in. z nowym układem zasilania paliwem common rail są gwarancją niskiego spalania. Szczególnie że pojazdy będą miały na pokładzie wszystkie  Opti technologie  (np. Optiroll, OpitBrake, Optidriver). Konsekwencją zastosowania silników 13 litrowych jest kabina High Sleeper Cab, kabina z płaską podłogą gwarantująca doskonałe warunki pracy  i wypoczynku

KALENDARZ ELIMINACJI OPTIFUEL CHALLENGE 2017:
30–31 III  Szczecin - Serwisy Józef Skrzypa
5–7 IV Pruszcz Gdański - VGTC
19–21 IV  Siedlce - VGTC
26–28 IV Olchowa - Eurocomplex
8–9 V Kielce - TANDEM TRUCKS
10–12 V Katowice - TANDEM TRUCKS
17–19 V Kraków - EuroComplex
24–26 V Skoczów - Retos
31.V–2 VI Pietrzykowice - VGTC
7–9 VI Tarnowo Podgórne - Nijhof-Wassink
21–23 VI Rzgów k/Łodzi - Polsad

(red/źr. Renault Trucks)

czy wiedziałeś, że...
PKB Polski do 2030 roku mógłby być o 9% wyższy, gdyby zawodowy potencjał kobiet został lepiej wykorzystany. To równowartość prawie 300 mld złotych rocznie. Według badań McKinsey, większa liczba kobiet na stanowiskach kierowniczych skutkuje lepszymi wynikami finansowymi firm, które mają aż o 26 proc. większe szanse na wyższe zyski.
Rok 2024 był dobrym czasem dla rynku przemysłowo-logistycznego. Po przyspieszonym rozwoju w czasie pandemii, sektor wrócił na ścieżkę konsekwentnego wzrostu. W tym roku przekroczyliśmy 33 mln mkw. całego zasobu powierzchni magazynowej w kraju, co stawia nas na piątym miejscu w Europie. Wiele wskazuje na to, że kolejne 12 miesięcy będzie jeszcze lepsze.
Choć każda końcówka roku uważana jest za szczyt sezonu zakupowego, to wzmożone zapotrzebowanie na pracowników nie kończy się wraz z nadejściem świąt. Eksperci prognozują, że w sektorze magazynowym, logistyce i transporcie blisko 30-proc. wzrost zatrudnienia utrzyma się aż do połowy lutego 2025 r.
Unia Europejska wprowadza nowe przepisy dotyczące przejrzystości płac, które mają obowiązywać od 7 czerwca 2026 r. Firmy zatrudniające ponad 50 osób będą musiały udostępniać dane o wynagrodzeniach, a te powyżej 100 pracowników dodatkowo raportować zgodność z zasadami równości płac.