Dodaj ogłoszenie o pracy


Delta Trans ambasadorem Volvo Trucks

Grupa Delta Trans  należąca do największych operatorów logistycznych w Polsce została ambasadorem Volvo Trucks. Grupa od 26 lat współpracuje z Volvo Trucks, jako dostawcą floty pojazdów ciężarowych i towarzyszących im usług. W segmencie o dmc powyżej 7,5 t operator logistyczny posiada wyłącznie pojazdy marki Volvo. Pierwszym samochodem ciężarowym zakupionym przez Delta Trans w 1989 roku był pojazd Volvo – ówczesny model F12.


Powstała w 1989 r. firma Delta Trans jest wiodącym operatorem na rynku nowoczesnych rozwiązań transportowo-logistycznych, świadczącym kompleksowe usługi w zakresie transportu drogowego, obsługi magazynowej, logistycznej i celnej oraz outsourcingu produkcyjnego dla klientów z różnych sektorów branżowych. Dzisiaj Grupę Delta Trans tworzą dwie spółki Delta Trans Transporte oraz Delta Trans Logistik. W chwili obecnej, transport samochodowy stanowi około 50 proc. w ogólnym przychodzie Grupy. Firma, posiada w swoim portfolio największe koncerny międzynarodowe branży motoryzacyjnej oraz huty szkła i jest jedną z nielicznych firm, która w oparciu o swoje zaplecze techniczne i intelektualne zapewnia usługi ściśle dopasowane do potrzeb klienta, zgodnie z modelem one stop shopping.
Grupa Delta Trans jest jednym z największych polskich przewoźników, świadczących swoje usługi zarówno w transporcie międzynarodowym, jak i krajowym. Aktualnie jej flota transportowa liczy blisko 400 własnych zestawów, w tym jednostki specjalistyczne - innenladery oraz silosy, przy czym w segmencie o dmc powyżej 7,5 t są to wyłącznie pojazdy marki Volvo. Bliska współpraca pomiędzy obydwiema firmami zacieśniała się i umacniała na przestrzeni 26 lat, a prężnie rozwijająca się Delta Trans szybko stała się pierwszym dużym klientem flotowym Volvo Trucks w Polsce.

Adam Rams - współzałożyciel, współwłaściciel i wiceprezes Zarządu spółek tworzących Grupę Delta Trans - pytany o przyczyny, które zadecydowały o tak silnym i konsekwentnym na przestrzeni lat przywiązaniu do marki Volvo Trucks, mówi - Dla każdego, nawet postronnego obserwatora, Volvo kojarzy się zawsze z trzema zagadnieniami – jakością, bezpieczeństwem i troską o środowisko naturalne. Dbałość ze strony Volvo Trucks o spełnienie tych kryteriów, bo to się faktycznie dzieje, przekłada się bezpośrednio na funkcjonowanie firmy transportowej, na jej relacje z Klientem i jej wyniki finansowe.
Zwracając uwagę na siłę marki Volvo Trucks i cechy, z jakimi jest ona utożsamiana, Adam Rams podkreśla również - Pojazdy Volvo Trucks są znane na całym świecie. To marka znana ze swojej jakości i niezawodności.  Kiedy klient, który wymaga specjalistycznych rozwiązań transportowych, widzi, jakimi pojazdami operuje firma transportowa, zna tę firmę, to w relacjach z klientem, nie musimy już tłumaczyć, czy jesteśmy w stanie wykonać określone zlecenia. To już, w pewnym sensie, odpowiada za nas marka pojazdów, którymi się posługujemy.
Duże znaczenie w tak długoletniej dobrej współpracy miały bliskie relacje pomiędzy Delta Trans i Volvo Trucks. - 26-letnia współpraca firmy Delta Trans z firmą Volvo, charakteryzuje się jedną cechą – nigdy nie było między nami złych relacji. Problem nasz stawał się problemem Volvo Trucks i te problemy zawsze wspólnie rozwiązywaliśmy. Jeśli nie byłoby między nami dobrych relacji, jeśli nie potrafilibyśmy rozmawiać o rzeczach trudnych i rozwiązywać je, myślę, że tej współpracy przez tyle lat by nie było, a skoro ona jest, to znaczy, że to jest dobre i to należy pielęgnować – podsumowuje Adam Rams.

Jak postrzega swoją współpracę prezes Delta Trans z Volvo Trucks oraz o tym jak łączy swoją pasję z biznesem i źródłem jakich inspiracji jest dla niego pasja, opowiada w materiale filmowym, dostępnym na polskim kanale Volvo Trucks na You Tube: https://youtu.be/pQejzYWuyjE

(red/źr. Volvo Trucks)

 

 

czy wiedziałeś, że...
PKB Polski do 2030 roku mógłby być o 9% wyższy, gdyby zawodowy potencjał kobiet został lepiej wykorzystany. To równowartość prawie 300 mld złotych rocznie. Według badań McKinsey, większa liczba kobiet na stanowiskach kierowniczych skutkuje lepszymi wynikami finansowymi firm, które mają aż o 26 proc. większe szanse na wyższe zyski.
Rok 2024 był dobrym czasem dla rynku przemysłowo-logistycznego. Po przyspieszonym rozwoju w czasie pandemii, sektor wrócił na ścieżkę konsekwentnego wzrostu. W tym roku przekroczyliśmy 33 mln mkw. całego zasobu powierzchni magazynowej w kraju, co stawia nas na piątym miejscu w Europie. Wiele wskazuje na to, że kolejne 12 miesięcy będzie jeszcze lepsze.
Choć każda końcówka roku uważana jest za szczyt sezonu zakupowego, to wzmożone zapotrzebowanie na pracowników nie kończy się wraz z nadejściem świąt. Eksperci prognozują, że w sektorze magazynowym, logistyce i transporcie blisko 30-proc. wzrost zatrudnienia utrzyma się aż do połowy lutego 2025 r.
Unia Europejska wprowadza nowe przepisy dotyczące przejrzystości płac, które mają obowiązywać od 7 czerwca 2026 r. Firmy zatrudniające ponad 50 osób będą musiały udostępniać dane o wynagrodzeniach, a te powyżej 100 pracowników dodatkowo raportować zgodność z zasadami równości płac.