Dodaj ogłoszenie o pracy


Renault Trucks ma nowy serwis w Błoniu k/ Warszawy

Pod koniec września Renault Trucks Polska otworzyło kolejny autoryzowany serwis w Błoniu k. Warszawy. Warsztat może jednocześnie obsługiwać lub naprawiać aż sześć  samochodów ciężarowych w tym zestawy ciągnik - naczepa.

 

Serwis prowadzi go należąca do Grupy Pekaes spółka On Road Truck Services S.A. Warsztat dysponuje pełnym wyposażeniem diagnostycznym Renault Trucks, a także innych firm specjalizujących się w produkcji podzespołów i osprzętu do samochodów ciężarowych, np. Bosch Diesel i Delphi. Oferuje pełen zakres usług serwisowych: przeglądy okresowe, naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne samochodów ciężarowych i naczep, wymianę ogumienia, naprawy i obsługę niezależnych ogrzewań, montaż zabezpieczeń antykradzieżowych, urządzeń GPS i systemów monitorujących zużycie paliwa. Na miejscu jest też obszerna recepcja z miejscem wypoczynku dla kierowców oczekujących na zakończenie naprawy pojazdu, sklep z
akcesoriami do ciężarówek, a także bogato zaopatrzony magazyn części zamiennych. - Jednym z naszych atutów jest usługa Serwis 24/24. Właściwie to wizytówka naszej firmy – mówi Piotr Rakowski, Prezes On Road Truck Services S.A. - Usunięcie awarii na drodze to redukcja kosztów związanych z nieprzewidzianym przestojem pojazdu i możliwość kontynuacji jazdy, często bez zjeżdżania do serwisu. W serwisach naszej firmy mechanicy mają do dyspozycji pięć kompletnie wyposażonych samochodów serwisowych pogotowia technicznego. Oprócz nich w Słubicach bazuje nasz ciężki pojazd ratownictwa drogowego, posiadający uprawnienia do holowania pojazdów w Polsce i w Niemczech.  

 

On Road Truck Services S.A. prowadzi jeszcze dwa serwisy pojazdów ciężarowych (w Poznaniu i w Słubicach przy granicy z Niemcami - ten ostatni ma autoryzację Renault Trucks) spięte siecią 24-godzinnej pomocy drogowej, a także cieszące się dużym powodzeniem wśród przewoźników stacje paliw w Błoniu i w Słubicach. Takie ulokowanie zapewnia jej możliwość obsługi pojazdów swoich klientów na całym, liczącym ponad 450 km, szlaku wzdłuż nowo powstającej autostrady A2 i DK92 od zachodniej granicy Polski do Warszawy.

(źr. Renault Trucks)

czy wiedziałeś, że...
PKB Polski do 2030 roku mógłby być o 9% wyższy, gdyby zawodowy potencjał kobiet został lepiej wykorzystany. To równowartość prawie 300 mld złotych rocznie. Według badań McKinsey, większa liczba kobiet na stanowiskach kierowniczych skutkuje lepszymi wynikami finansowymi firm, które mają aż o 26 proc. większe szanse na wyższe zyski.
Rok 2024 był dobrym czasem dla rynku przemysłowo-logistycznego. Po przyspieszonym rozwoju w czasie pandemii, sektor wrócił na ścieżkę konsekwentnego wzrostu. W tym roku przekroczyliśmy 33 mln mkw. całego zasobu powierzchni magazynowej w kraju, co stawia nas na piątym miejscu w Europie. Wiele wskazuje na to, że kolejne 12 miesięcy będzie jeszcze lepsze.
Choć każda końcówka roku uważana jest za szczyt sezonu zakupowego, to wzmożone zapotrzebowanie na pracowników nie kończy się wraz z nadejściem świąt. Eksperci prognozują, że w sektorze magazynowym, logistyce i transporcie blisko 30-proc. wzrost zatrudnienia utrzyma się aż do połowy lutego 2025 r.
Unia Europejska wprowadza nowe przepisy dotyczące przejrzystości płac, które mają obowiązywać od 7 czerwca 2026 r. Firmy zatrudniające ponad 50 osób będą musiały udostępniać dane o wynagrodzeniach, a te powyżej 100 pracowników dodatkowo raportować zgodność z zasadami równości płac.