Poczta Polska podpisała dwuletnią umowę z firmą wysyłkową bonprix. Umowa obejmuje nadawanie przesyłek z towarami zamówionymi przez klientów bonprix i wysyłanie katalogów z ofertą firmy.
Bonprix Sp. z o.o miesięcznie wysyła setki tysięcy przesyłek z produktami kupionymi w bonprix i około miliona przesyłek handlowych z katalogami firmy. Firma jest obecnie największym nadawcą przesyłek biznesowych w Poczcie Polskiej i jednym z największych nadawców w innej usłudze - przesyłce handlowej.
Pierwsza z zakontraktowanych usług zapewnia firmie bonprix możliwość wysyłania katalogów z ofertą do klientów na terenie całego kraju, bez względu na miejsce zamieszkania adresata. Katalog, który jest nośnikiem oferty bonprix wysyłany jest zarówno do obecnych jak i potencjalnych klientów, trafia do milionów gospodarstw domowych w całej Polsce. W ramach drugiej usługi klienci mogą korzystać zarówno z przesyłki doręczanej pod adres jak i przesyłki z opcją odbiór w punkcie, odbieranej z dogodnej lokalizacji placówki pocztowej.
– Zaproponowaliśmy naszemu klientowi satysfakcjonujące obie strony warunki cenowe. Poczta Polska została także pozytywnie oceniona pod względem terminowości doręczania przesyłek i w zakresie bezpieczeństwa przesyłek – mówi Łukasz Gołębiowski, dyrektor Pionu Sprzedaży Poczty Polskiej.
(źr. Poczta Polska)