Dodaj ogłoszenie o pracy


CTL Logistics strategicznym klientem Mota Engil Central Europe

CTL Logistics rozszerza dotychczasową współpracę z Mota Engil Central Europe. Spółki już od maja 2013 r. rozwijają dwustronną współpracę w logistyce dostaw kruszyw. CTL Logistics został strategicznym nabywcą tłucznia kolejowego i jednocześnie przewoźnikiem oraz dostawcą kruszyw wykorzystywanych  szczególnie w budownictwie kolejowym. Następnym etapem współpracy spółek będzie planowane na wiosnę 2014 r. opracowanie projektu rewitalizacji bocznicy kolejowej przy kopalni „Górka” w Górce Sobockiej, którą docelowo ma zarządzać CTL Logistics. W 2014 r. wzajemne obroty pomiędzy firmami wyniosą 10 mln PLN.
Grupa CTL Logistics, w ramach kompleksowej oferty  usług logistycznych oferuje coraz częściej połączenie transportu kolejowego z samochodowym, zapewniając w ten sposób dostawy wielu surowców i materiałów swoim klientom w każdych warunkach dostępnej infrastruktury. Jako dostawca kruszyw zapewnia kompletny łańcuch logistyczny z organizacją po stronie producentów i wykonawców włącznie. W 2014 r. CTL Logistics planuje przewiezienie ponad 300 tys. ton kruszyw drogowych dla Mota Engil oraz zakupi ok 150 tys. ton tłucznia, który zostanie wykorzystany podczas realizowanych przez spółkę kontaktów z zakresu budowy i modernizacji infrastruktury kolejowej.

- Jesteśmy strategicznym klientem Mota Engil, jeżeli chodzi o zakup kruszywa kolejowego. W 2014 r. planujemy rozszerzenie kooperacji. Kluczowe dla obustronnej współpracy będzie planowane na wiosnę opracowanie projektu rewitalizacji bocznicy kolejowej przy kopalni w Górce Sobockiej. Aktualnie jest ona nieużywana, co powoduje konieczność transportu materiału samochodami na odcinku ok. 8 km. Rewitalizacja znacznie usprawni naszą logistykę transportu dla Mota Engil i jednocześnie zacieśni współpracę, ponieważ CTL Logistics będzie ubiegał się o obsługę i zarządzanie tym obiektem. Przejmiemy wszystkie czynności związane z obsługą bocznicy, utrzymaniem infrastruktury oraz sprawami formalno-prawnych związanymi z jej funkcjonowaniem.- mówi Jacek Bieczek, prezes zarządu CTL Logistics.

(źr. CTL Logistics)

czy wiedziałeś, że...
PKB Polski do 2030 roku mógłby być o 9% wyższy, gdyby zawodowy potencjał kobiet został lepiej wykorzystany. To równowartość prawie 300 mld złotych rocznie. Według badań McKinsey, większa liczba kobiet na stanowiskach kierowniczych skutkuje lepszymi wynikami finansowymi firm, które mają aż o 26 proc. większe szanse na wyższe zyski.
Rok 2024 był dobrym czasem dla rynku przemysłowo-logistycznego. Po przyspieszonym rozwoju w czasie pandemii, sektor wrócił na ścieżkę konsekwentnego wzrostu. W tym roku przekroczyliśmy 33 mln mkw. całego zasobu powierzchni magazynowej w kraju, co stawia nas na piątym miejscu w Europie. Wiele wskazuje na to, że kolejne 12 miesięcy będzie jeszcze lepsze.
Choć każda końcówka roku uważana jest za szczyt sezonu zakupowego, to wzmożone zapotrzebowanie na pracowników nie kończy się wraz z nadejściem świąt. Eksperci prognozują, że w sektorze magazynowym, logistyce i transporcie blisko 30-proc. wzrost zatrudnienia utrzyma się aż do połowy lutego 2025 r.
Unia Europejska wprowadza nowe przepisy dotyczące przejrzystości płac, które mają obowiązywać od 7 czerwca 2026 r. Firmy zatrudniające ponad 50 osób będą musiały udostępniać dane o wynagrodzeniach, a te powyżej 100 pracowników dodatkowo raportować zgodność z zasadami równości płac.