Dodaj ogłoszenie o pracy


Jak klienci ocenili DSV Road?

DSV Road pochwaliło się wynikami corocznego badania satysfakcji klientów, które przeprowadza w grudniu każdego roku. Jego celem była identyfikacja mocnych i słabych stron usług firmy.


Najsilniejsze strony DSV Road to w opinii badanych firm bezszkodowość, czas realizacji zlecenia oraz dobry kontakt z pracowniami. W zakresie współpracy klienci docenili przede wszystkim takie aspekty jak obsługa klienta, jakość kontaktu, elastyczność i terminowość. Nieco niższą średnią ocen DSV otrzymało w zakresie przystosowania pojazdów do indywidualnych potrzeb klienta. - Jest to dla nas jasny sygnał do wprowadzenia koniecznych zmian w ofercie, które odpowiedzą na zmieniające się potrzeby naszych Klientów. Ciekawie prezentuje się ocena elastyczności naszego serwisu – została ona wskazana jako jedna z naszych najsilniejszych stron. Jednocześnie wyniki badania pokazują, że Klienci uzależniają od niej swoją generalną ocenę, a ich wymagania w tym zakresie stale rosną. Mogę zapewnić zatem, że dołożymy wszelkich starań, aby nadążyć za tym trendem w kolejnym roku – mówi Piotr W. Krawiecki, Prezes Zarządu DSV Road.


W zakresie kosztów serwisu najliczniejsza grupa respondentów (62 proc.) uznała, że ceny usług świadczonych przez DSV Road odpowiadają cenom rynkowym, a trzy czwarte ankietowanych uznało, iż DSV Road świadczy usługi odpowiedniej jakości, przy odpowiedniej cenie.
Badanie zostało zrealizowane techniką wywiadów telefonicznych wspomaganych komputerowo (CATI) przez Obserwatorium Zarządzania na próbie 120 klientów, w tym 87 klientów stałych oraz 33 klientów pierwszorocznych.

(za. inf. DSV Road)

czy wiedziałeś, że...
PKB Polski do 2030 roku mógłby być o 9% wyższy, gdyby zawodowy potencjał kobiet został lepiej wykorzystany. To równowartość prawie 300 mld złotych rocznie. Według badań McKinsey, większa liczba kobiet na stanowiskach kierowniczych skutkuje lepszymi wynikami finansowymi firm, które mają aż o 26 proc. większe szanse na wyższe zyski.
Rok 2024 był dobrym czasem dla rynku przemysłowo-logistycznego. Po przyspieszonym rozwoju w czasie pandemii, sektor wrócił na ścieżkę konsekwentnego wzrostu. W tym roku przekroczyliśmy 33 mln mkw. całego zasobu powierzchni magazynowej w kraju, co stawia nas na piątym miejscu w Europie. Wiele wskazuje na to, że kolejne 12 miesięcy będzie jeszcze lepsze.
Choć każda końcówka roku uważana jest za szczyt sezonu zakupowego, to wzmożone zapotrzebowanie na pracowników nie kończy się wraz z nadejściem świąt. Eksperci prognozują, że w sektorze magazynowym, logistyce i transporcie blisko 30-proc. wzrost zatrudnienia utrzyma się aż do połowy lutego 2025 r.
Unia Europejska wprowadza nowe przepisy dotyczące przejrzystości płac, które mają obowiązywać od 7 czerwca 2026 r. Firmy zatrudniające ponad 50 osób będą musiały udostępniać dane o wynagrodzeniach, a te powyżej 100 pracowników dodatkowo raportować zgodność z zasadami równości płac.