Dodaj ogłoszenie o pracy


Trans Polonia kupuje ciągniki Renault

Już wkrótce do polskich firm transportowych trafią pierwsze egzemplarze pojazdów Renault Trucks najnowszej generacji oznaczonej literą T. Tymczasem sporym zainteresowaniem nadal cieszą się pojazdy dotychczas produkowanej rodziny Premium. 23 grudnia 2013r. w punkcie sprzedaży i serwisu Volvo Group Trucks Poland odbyła się uroczystość przekazania firmie Trans Polonia S.A. kolejnych ciągników Renault Premium, wchodzących w skład zamówienia obejmującego osiemnaście popularnych „Premiumek”.

Pod koniec roku firma Trans Polonia S.A. z siedzibą w Tczewie odebrała kluczyki do kolejnej partii z w sumie osiemnastu zamówionych pojazdów Renault Premium. W efekcie tego zakupu tabor przewoźnika, posiadającego już 11 ciągników z naczepami cysternami i chłodniami, zajmującego się głównie transportem płynnych produktów chemicznych i spożywczych, będzie liczył w sumie 39 pojazdów. - Przed podjęciem decyzji o zakupie pojazdów marki Renault, przez pół roku testowaliśmy ciągniki siodłowe kilku producentów obecnych na polskim rynku - mówi Agnieszka Meler, dyrektor organizacyjny firmy Trans Polonia S.A. – Ze względu na specyfikę transportu ładunków płynnych, które mają dużą masę własną, zależało nam, aby były to ciągniki możliwie lekkie i przy tym ekonomiczne. Dużą rolę odegrała także satysfakcjonująca współpraca z lokalnym dealerem i serwisem, który od niedawna zajmuje się także obsługą sprzedaży i napraw pojazdów Renault Trucks. Braliśmy także udział w premierowych pokazach nowej gamy Renault Trucks w Lyonie i Warszawie. To bardzo interesujące i nowoczesne pojazdy. Niewykluczone, że w przyszłości także i najnowsze pojazdy Renault Trucks serii T trafią do naszej floty.

Realizowane obecnie zamówienie obejmuje dostawę osiemnastu białych ciągników siodłowych Renault Premium 460.19T wyposażonych w silniki spełniające wymagania norm Euro 5. Jednostki współpracują z automatycznymi skrzyniami biegów Optidriver. Ze względu na to, że ciągniki zestawione będą z nowo zakupionymi naczepami - cysternami, w gdyńskim serwisie Volvo Group Truck Center (obsługującym jednocześnie dwie marki : Volvo Trucks i Renault Trucks) zostały one wyposażone w stosowne do tego typu zadań kompresory. Zarządzaniem flotą nowo zakupionych pojazdów Renault Trucks koordynuje system telematyczny Optifleet. - Cieszymy się, że dzięki realizowanemu obecnie zamówieniu na pojazdy Renault Premium firma Trans Polonia S.A. dołączyła do grona naszych klientów flotowych – powiedziała Agnieszka Głowicka, menedżer serwisu Volvo Group Truck Center w Gdyni.
(źr. Renault Trucks)

czy wiedziałeś, że...
PKB Polski do 2030 roku mógłby być o 9% wyższy, gdyby zawodowy potencjał kobiet został lepiej wykorzystany. To równowartość prawie 300 mld złotych rocznie. Według badań McKinsey, większa liczba kobiet na stanowiskach kierowniczych skutkuje lepszymi wynikami finansowymi firm, które mają aż o 26 proc. większe szanse na wyższe zyski.
Rok 2024 był dobrym czasem dla rynku przemysłowo-logistycznego. Po przyspieszonym rozwoju w czasie pandemii, sektor wrócił na ścieżkę konsekwentnego wzrostu. W tym roku przekroczyliśmy 33 mln mkw. całego zasobu powierzchni magazynowej w kraju, co stawia nas na piątym miejscu w Europie. Wiele wskazuje na to, że kolejne 12 miesięcy będzie jeszcze lepsze.
Choć każda końcówka roku uważana jest za szczyt sezonu zakupowego, to wzmożone zapotrzebowanie na pracowników nie kończy się wraz z nadejściem świąt. Eksperci prognozują, że w sektorze magazynowym, logistyce i transporcie blisko 30-proc. wzrost zatrudnienia utrzyma się aż do połowy lutego 2025 r.
Unia Europejska wprowadza nowe przepisy dotyczące przejrzystości płac, które mają obowiązywać od 7 czerwca 2026 r. Firmy zatrudniające ponad 50 osób będą musiały udostępniać dane o wynagrodzeniach, a te powyżej 100 pracowników dodatkowo raportować zgodność z zasadami równości płac.