Dodaj ogłoszenie o pracy


Wyniki badania satysfakcji klientów DB Schenker Rail Polska

DB Schenker Rail Polska otrzymał najwyższą ocenę spośród wszystkich europejskich spółek Grupy DB w badaniu satysfakcji klientów. Ogólne zadowolenie klientów w 2013 roku otrzymało średnią ocenę 5,8 pkt. w siedmiostopniowej skali, gdzie 7 jest najwyższą oceną.

Badanie jest realizowane w formie telefonicznych wywiadów pogłębionych. Poza aktualną oceną jakości świadczonych usług w różnych obszarach, Klienci są pytani o chęć dalszej współpracy z DB Schenker Rail Polska. Odpowiedź na to pytanie uzyskała równie wysoką notę, na poziomie 6 punktów. Podobnie wyglądała ocena chęci rekomendowania usług spółki, która wyniosła 5,8 pkt. i przekroczyła wynik, jaki uzyskano w ubiegłym roku.

Spółka została oceniona bardzo wysoko za rzetelna wiedzę i kompetencje. Klienci uznali spółkę za rzetelnego partnera, potrafiącego doradzać i wspierać Klienta w dokonywaniu właściwych wyborów i najefektywniejszych, niezawodnych rozwiązań logistycznych. Niewątpliwą zaletą, wskazywaną przez Klientów była również możliwość świadczenia zintegrowanych rozwiązań transportowych w ramach globalnej sieci, w porównaniu do konkurencyjnych firm.

Badanie satysfakcji klienta jest prowadzone corocznie we wszystkich spółkach Grupy DB. Frekwencja tegorocznego badania w DBSR PL przekroczyła 40 proc. i jest potwierdzeniem rosnącego zaangażowania Klienta w rozwój i doskonalenie usług, jakie oferuje im Spółka.
- Dziękuję naszym Klientom za wyrażone opinie i przekazane informacje. Każda z nich ma dla nas ogromne znaczenie i pomaga nam w osiąganiu coraz lepszych wyników w obszarze jakości obsługi Klienta – dodaje Christian Schreyer.
Wszystkie uwagi i sugestie ze strony naszych klientów stanowią dla nas cenne źródło informacji do dalszego rozwoju I poprawy wyników.
Kolejne badanie satysfakcji Klienta Spółka będzie realizować wiosną 2014 roku.

(źr. DB Schenker Rail Polska)

czy wiedziałeś, że...
PKB Polski do 2030 roku mógłby być o 9% wyższy, gdyby zawodowy potencjał kobiet został lepiej wykorzystany. To równowartość prawie 300 mld złotych rocznie. Według badań McKinsey, większa liczba kobiet na stanowiskach kierowniczych skutkuje lepszymi wynikami finansowymi firm, które mają aż o 26 proc. większe szanse na wyższe zyski.
Polski rynek magazynowy w 2022 r. utrzymał się w dobrej kondycji. W budowie znajduje się kolejne 3,4 mln mkw. (-25% r/r), co zapowiada przekroczenie granicy 30 mln mkw. w 2023 r.
Według badania Forum Kobiet w Logistyce „Przywództwo kobiet w logistyce – gdzie jesteśmy i co dalej” z 2022 r., aż 41% respondentek nie miało szans na awans na stanowisko menedżerskie albo przywódcze ze względu na brak uznania ich kompetencji za równe kompetencjom mężczyzn, a 34% na swojej drodze do awansu spotkało się z dyskryminacją płci.
Port lotniczy, nowe linie kolejowe i drogi oraz inwestycje towarzyszące pozwolą stworzyć do 2040 r. 290 tys. nowych miejsc pracy i zapewnią wzrost łącznej produkcji w Polsce nawet o 90 mld zł rocznie- to wnioski z drugiej części raportu o CPK analitycznej firmy Kearney.