Dodaj ogłoszenie o pracy


Wyniki badania satysfakcji klientów DB Schenker Rail Polska

DB Schenker Rail Polska otrzymał najwyższą ocenę spośród wszystkich europejskich spółek Grupy DB w badaniu satysfakcji klientów. Ogólne zadowolenie klientów w 2013 roku otrzymało średnią ocenę 5,8 pkt. w siedmiostopniowej skali, gdzie 7 jest najwyższą oceną.

Badanie jest realizowane w formie telefonicznych wywiadów pogłębionych. Poza aktualną oceną jakości świadczonych usług w różnych obszarach, Klienci są pytani o chęć dalszej współpracy z DB Schenker Rail Polska. Odpowiedź na to pytanie uzyskała równie wysoką notę, na poziomie 6 punktów. Podobnie wyglądała ocena chęci rekomendowania usług spółki, która wyniosła 5,8 pkt. i przekroczyła wynik, jaki uzyskano w ubiegłym roku.

Spółka została oceniona bardzo wysoko za rzetelna wiedzę i kompetencje. Klienci uznali spółkę za rzetelnego partnera, potrafiącego doradzać i wspierać Klienta w dokonywaniu właściwych wyborów i najefektywniejszych, niezawodnych rozwiązań logistycznych. Niewątpliwą zaletą, wskazywaną przez Klientów była również możliwość świadczenia zintegrowanych rozwiązań transportowych w ramach globalnej sieci, w porównaniu do konkurencyjnych firm.

Badanie satysfakcji klienta jest prowadzone corocznie we wszystkich spółkach Grupy DB. Frekwencja tegorocznego badania w DBSR PL przekroczyła 40 proc. i jest potwierdzeniem rosnącego zaangażowania Klienta w rozwój i doskonalenie usług, jakie oferuje im Spółka.
- Dziękuję naszym Klientom za wyrażone opinie i przekazane informacje. Każda z nich ma dla nas ogromne znaczenie i pomaga nam w osiąganiu coraz lepszych wyników w obszarze jakości obsługi Klienta – dodaje Christian Schreyer.
Wszystkie uwagi i sugestie ze strony naszych klientów stanowią dla nas cenne źródło informacji do dalszego rozwoju I poprawy wyników.
Kolejne badanie satysfakcji Klienta Spółka będzie realizować wiosną 2014 roku.

(źr. DB Schenker Rail Polska)

czy wiedziałeś, że...
PKB Polski do 2030 roku mógłby być o 9% wyższy, gdyby zawodowy potencjał kobiet został lepiej wykorzystany. To równowartość prawie 300 mld złotych rocznie. Według badań McKinsey, większa liczba kobiet na stanowiskach kierowniczych skutkuje lepszymi wynikami finansowymi firm, które mają aż o 26 proc. większe szanse na wyższe zyski.
Rok 2024 był dobrym czasem dla rynku przemysłowo-logistycznego. Po przyspieszonym rozwoju w czasie pandemii, sektor wrócił na ścieżkę konsekwentnego wzrostu. W tym roku przekroczyliśmy 33 mln mkw. całego zasobu powierzchni magazynowej w kraju, co stawia nas na piątym miejscu w Europie. Wiele wskazuje na to, że kolejne 12 miesięcy będzie jeszcze lepsze.
Choć każda końcówka roku uważana jest za szczyt sezonu zakupowego, to wzmożone zapotrzebowanie na pracowników nie kończy się wraz z nadejściem świąt. Eksperci prognozują, że w sektorze magazynowym, logistyce i transporcie blisko 30-proc. wzrost zatrudnienia utrzyma się aż do połowy lutego 2025 r.
Unia Europejska wprowadza nowe przepisy dotyczące przejrzystości płac, które mają obowiązywać od 7 czerwca 2026 r. Firmy zatrudniające ponad 50 osób będą musiały udostępniać dane o wynagrodzeniach, a te powyżej 100 pracowników dodatkowo raportować zgodność z zasadami równości płac.