DB Schenker Rail Polska otrzymał najwyższą ocenę spośród wszystkich europejskich spółek Grupy DB w badaniu satysfakcji klientów. Ogólne zadowolenie klientów w 2013 roku otrzymało średnią ocenę 5,8 pkt. w siedmiostopniowej skali, gdzie 7 jest najwyższą oceną.
Badanie jest realizowane w formie telefonicznych wywiadów pogłębionych. Poza aktualną oceną jakości świadczonych usług w różnych obszarach, Klienci są pytani o chęć dalszej współpracy z DB Schenker Rail Polska. Odpowiedź na to pytanie uzyskała równie wysoką notę, na poziomie 6 punktów. Podobnie wyglądała ocena chęci rekomendowania usług spółki, która wyniosła 5,8 pkt. i przekroczyła wynik, jaki uzyskano w ubiegłym roku.
Spółka została oceniona bardzo wysoko za rzetelna wiedzę i kompetencje. Klienci uznali spółkę za rzetelnego partnera, potrafiącego doradzać i wspierać Klienta w dokonywaniu właściwych wyborów i najefektywniejszych, niezawodnych rozwiązań logistycznych. Niewątpliwą zaletą, wskazywaną przez Klientów była również możliwość świadczenia zintegrowanych rozwiązań transportowych w ramach globalnej sieci, w porównaniu do konkurencyjnych firm.
Badanie satysfakcji klienta jest prowadzone corocznie we wszystkich spółkach Grupy DB. Frekwencja tegorocznego badania w DBSR PL przekroczyła 40 proc. i jest potwierdzeniem rosnącego zaangażowania Klienta w rozwój i doskonalenie usług, jakie oferuje im Spółka.
- Dziękuję naszym Klientom za wyrażone opinie i przekazane informacje. Każda z nich ma dla nas ogromne znaczenie i pomaga nam w osiąganiu coraz lepszych wyników w obszarze jakości obsługi Klienta – dodaje Christian Schreyer.
Wszystkie uwagi i sugestie ze strony naszych klientów stanowią dla nas cenne źródło informacji do dalszego rozwoju I poprawy wyników.
Kolejne badanie satysfakcji Klienta Spółka będzie realizować wiosną 2014 roku.
(źr. DB Schenker Rail Polska)