InPost, prywatny operator pocztowy w Polsce oraz RUCH S.A – przedsiębiorstwo z ogromnymi tradycjami i jeden z czołowych dystrybutorów prasy – nawiązały porozumienie o współpracy. W jego wyniku klienci kiosków Ruchu będą mogli w jednym miejscu zakupić gazetę, bilety komunikacji miejskiej, jak również skorzystać z oferty usługi pocztowej i odebrać awizowaną przesyłkę.
Odbiór awizowanej przesyłki InPost będzie docelowo możliwy w 2000 własnych placówkach Ruchu oraz około 3000 punktach partnerskich sieci na terenie całego kraju. Usługa będzie uruchamiana w poszczególnych placówkach sukcesywnie, a jednostki zostaną oznaczone logotypami InPost. Docelowo sieć prywatnego operatora zostanie rozszerzona do 6700 punktów.
Udostępnienie usługi odbioru awizowanych listów w salonach oraz kioskach RUCHU to również znaczące ułatwienie dla klientów InPost, którzy – poza dokonywaniem czynności pocztowych – będą mogli także skorzystać z szerokiej oferty dostępnej w placówkach dystrybutora.
-Współpraca z Ruchem to już drugie w tym roku znaczące partnerstwo InPost w kontekście rozbudowywania sieci punktów obsługi klienta w Polsce. W ostatnim czasie uruchomiliśmy pierwsze punkty w oddziałach Stefczyk Finanse, w których docelowo znajdzie się 400 Punktów Obsługi Klienta (POK). Dotychczasowy stopień ekspansji przeszedł nasze najśmielsze oczekiwania – jeszcze we wrześniu zakładaliśmy, że do końca 2013 roku uruchomionych zostanie około 2000 POK, podczas, gdy już teraz wiemy, że wynik ten uda się znacząco przewyższyć. Udostępnienie punktów InPost w salonach RUCHu pozwoli naszym klientom na załatwienie wielu spraw dzięki wizycie w jednej placówce. To właśnie wygodę odbiorców naszych usług od zawsze stawiamy na pierwszym miejscu – wyjaśnia Rafał Brzoska, prezes Integer.pl
Z kolei dla Ruchu kooperacja z operatorem pocztwowym, to pomysł na rozszerzenie oferowanej gamy usług, a tym samym powrót do tradycyjnych relacji łączących usługi kolportażu korespondencji i prasy.
za info InPost
wszystko o rynku usług i pracy w logistyce