Dodaj ogłoszenie o pracy


Warszawskie spotkanie branży e-commerce

Już jutro - 14 listopada odbędzie się w Warszawie spotkanie organizowane przez e-Commerce Polska i Ecommerce Europe w ramach cyklu Round Table, czyli wydarzeń branżowych odbywających się w różnych stolicach europejskich. To pierwsze spotkanie liderów branży e-commerce na szczeblu międzynarodowym od wstąpienia e-Commerce Polska w szeregi Ecommerce Europe.
Spotkania Round Table organizowane są przez Ecommerce Europe od 2012 roku. W tym czasie eksperci branżowi zasiedli przy okrągłych stołach w Amsterdamie, Paryżu, Londynie, Madrycie i Mediolanie. Nieformalny charakter spotkania (kolacja) sprzyja wymianie wiedzy i doświadczeń. Tematem przewodnim w Warszawie będzie transgraniczny e-commerce.

Przewidziano  dwa wystąpienia. Najpierw Paul Petermeijer z E-Commercef, przedstawi trendy w e-handlu opierając się na faktach i liczbach. A więc jaki jest faktyczny stan rynku e-handlu w Europie; czym różnią się od siebie rynki: europejski, amerykański i chiński oraz jak rozwijać się będzie rynek e-commerce do 2020r.?
Z kolei Michel Lieffering z RCM Network BV poruszy tematykę współczesnego przedsiębiorcy i wymagań jakie stawia przed nim rynek. Na podstawie swojego doświadczenia opowie o odmiennym podejściu do e-commerce w różnych rejonach Europy i wynikających z tego trudnościach w handlu transgranicznym.

- Naszym nadrzędnym  celem jest dzielenie się wiedzą i doświadczeniami z różnych rynków. Dlatego cieszy nas możliwość zorganizowania okrągłego stołu w Polsce i spotkanie z liderami e-commerce centralnej Europy – tłumaczy Wijnand Jongen, prezes stowarzyszenia Ecommerce Europe.
- Organizacja Round Table w Polsce jest najlepszym dowodem, że e-Commerce Polska aktywnie podejmuje współpracę międzynarodową, która ma przyczynić się do zwiększenia potencjału handlowego polskich przedsiębiorców zrzeszonych w e-Izbie – dodaje Grzegorz Wójcik, członek zarządu Izby Gospodarki Elektronicznej.
W spotkaniu udział weźmie 30 osób. Wśród przedstawicieli polskiego rynku e-commerce znaleźli się między innymi: Agito, Bluerank, FACT-Finder, Merlin, Answear.com, Złote Wyprzedaże. Rynki zagraniczne reprezentować będą przedstawiciele: TNT Post, DHL Global Mail, Symantec, Kantoen Natie, Post Danmark Logistik A/S.
Po Round Table goście wezmą udział w uroczystej gali rozdania nagród dla sklepów online „e-Commerce Polska awards 2013”.

za info e-Izba

czy wiedziałeś, że...
PKB Polski do 2030 roku mógłby być o 9% wyższy, gdyby zawodowy potencjał kobiet został lepiej wykorzystany. To równowartość prawie 300 mld złotych rocznie. Według badań McKinsey, większa liczba kobiet na stanowiskach kierowniczych skutkuje lepszymi wynikami finansowymi firm, które mają aż o 26 proc. większe szanse na wyższe zyski.
Polski rynek magazynowy w 2022 r. utrzymał się w dobrej kondycji. W budowie znajduje się kolejne 3,4 mln mkw. (-25% r/r), co zapowiada przekroczenie granicy 30 mln mkw. w 2023 r.
Według badania Forum Kobiet w Logistyce „Przywództwo kobiet w logistyce – gdzie jesteśmy i co dalej” z 2022 r., aż 41% respondentek nie miało szans na awans na stanowisko menedżerskie albo przywódcze ze względu na brak uznania ich kompetencji za równe kompetencjom mężczyzn, a 34% na swojej drodze do awansu spotkało się z dyskryminacją płci.
Port lotniczy, nowe linie kolejowe i drogi oraz inwestycje towarzyszące pozwolą stworzyć do 2040 r. 290 tys. nowych miejsc pracy i zapewnią wzrost łącznej produkcji w Polsce nawet o 90 mld zł rocznie- to wnioski z drugiej części raportu o CPK analitycznej firmy Kearney.