Dodaj ogłoszenie o pracy


Grupa DSV kontynuuje współpracę z Panattoni Europe

Grupa DSV przedłużyła umowę najmu w Panattoni Park Czeladź i dodatkowo wynajęła powierzchnię w gdańskim parku. Kontrakty podpisane zostały na ponad 7 200 mkw .
DSV Road, należący do międzynarodowej Grupy DSV, specjalizującej się w logistyce i spedycji drogowej, lotniczej, a także morskiej, pozostanie w Panattoni Park Czeladź.
Jest to jeden z pięciu centrów dystrybucyjnych dewelopera na Górnym Śląsku, w którym najemca zajmuje ponad 5500 mkw.
Warto dodać, że obecnie trwa ostatni etapu rozbudowy parku o 12,3 tys. mkw., by finalnie centrum dysponowało 36 tys. mkw. nowoczesnej powierzchni magazynowej. Dodatkowo, firma DSV Road wynajęła ponad 1 660 m² w trójmiejskim centrum dystrybucyjnym Panattoni Park Gdańsk.
Grupa DSV od wielu lat korzysta z nowoczesnych obiektów magazynowych dewelopera, prowadząc działalność nie tylko we wspomnianych lokalizacjach, ale i w parkach w  Łódzi, Pruszkowie, Wrocławiu II, a także w podwarszawskim Teresinie. Łączny metraż wynajmowanej powierzchni przez Grupę od dewelopera wynosi ponad 64 500 m², licząc w tym czeski obiekt w Pradze.
Od 2005 roku, czyli od początku istnienia Panattoni w Europie Środkowej, deweloper wybudował ponad 1,9 miliona mkw. nowoczesnej powierzchni przemysłowej. Systematycznie realizowana strategia rozwoju jest doceniana przez rynek, który w ciągu ostatnich lat wyróżnił Panattoni wieloma nagrodami.

za info Panattoni

 

czy wiedziałeś, że...
PKB Polski do 2030 roku mógłby być o 9% wyższy, gdyby zawodowy potencjał kobiet został lepiej wykorzystany. To równowartość prawie 300 mld złotych rocznie. Według badań McKinsey, większa liczba kobiet na stanowiskach kierowniczych skutkuje lepszymi wynikami finansowymi firm, które mają aż o 26 proc. większe szanse na wyższe zyski.
Polski rynek magazynowy w 2022 r. utrzymał się w dobrej kondycji. W budowie znajduje się kolejne 3,4 mln mkw. (-25% r/r), co zapowiada przekroczenie granicy 30 mln mkw. w 2023 r.
Według badania Forum Kobiet w Logistyce „Przywództwo kobiet w logistyce – gdzie jesteśmy i co dalej” z 2022 r., aż 41% respondentek nie miało szans na awans na stanowisko menedżerskie albo przywódcze ze względu na brak uznania ich kompetencji za równe kompetencjom mężczyzn, a 34% na swojej drodze do awansu spotkało się z dyskryminacją płci.
Port lotniczy, nowe linie kolejowe i drogi oraz inwestycje towarzyszące pozwolą stworzyć do 2040 r. 290 tys. nowych miejsc pracy i zapewnią wzrost łącznej produkcji w Polsce nawet o 90 mld zł rocznie- to wnioski z drugiej części raportu o CPK analitycznej firmy Kearney.