Dodaj ogłoszenie o pracy


Rejsy Stena Alegra odwołane aż do 13 listopada, inne promy kursują regularnie

Wszystkie rejsy frachtowego (czyli przewożącego głównie ładunki) statku Stena Alegra zostały odwołane do 13.11.2013. Podczas planowego postoju na kotwicowisku w okolicach portu w Karlskronie (Szwecja), w poniedziałek 28.10.2013 wieczorem, w warunkach silnego wiatru, statek Stena Alegra zerwał się z kotwicy i wszedł na mieliznę. Na statku Stena Alegra nie było ani pasażerów, ani ładunku. Załodze statku nic się nie stało. Nie było zagrożenia wycieku paliwa. Prom Stena Alegra wieczorem 29 października br. został ściągnięty z mielizny przez szwedzkie holowniki i ponownie zakotwiczony. Przy świetle dziennym, w środę 30.10.2013  statek zostanie sprawdzony przez płetwonurków na okoliczność ewentualnych uszkodzeń. Następnie statek zostanie umieszczony w stoczni w Gdyni, w celu przygotowania go do dalszej eksploatacji. Statek Stena Alegra pływa pod banderą brytyjską. Armatorem statku jest Stena RoRo.

Pozostałe dwa promy Stena Spirit oraz Stena Vision, kursujące na linii Gdynia-Karlskrona, pływają zgodnie z rozkładem rejsów.

(źr. Stena Line)

czy wiedziałeś, że...
PKB Polski do 2030 roku mógłby być o 9% wyższy, gdyby zawodowy potencjał kobiet został lepiej wykorzystany. To równowartość prawie 300 mld złotych rocznie. Według badań McKinsey, większa liczba kobiet na stanowiskach kierowniczych skutkuje lepszymi wynikami finansowymi firm, które mają aż o 26 proc. większe szanse na wyższe zyski.
Rok 2024 był dobrym czasem dla rynku przemysłowo-logistycznego. Po przyspieszonym rozwoju w czasie pandemii, sektor wrócił na ścieżkę konsekwentnego wzrostu. W tym roku przekroczyliśmy 33 mln mkw. całego zasobu powierzchni magazynowej w kraju, co stawia nas na piątym miejscu w Europie. Wiele wskazuje na to, że kolejne 12 miesięcy będzie jeszcze lepsze.
Choć każda końcówka roku uważana jest za szczyt sezonu zakupowego, to wzmożone zapotrzebowanie na pracowników nie kończy się wraz z nadejściem świąt. Eksperci prognozują, że w sektorze magazynowym, logistyce i transporcie blisko 30-proc. wzrost zatrudnienia utrzyma się aż do połowy lutego 2025 r.
Unia Europejska wprowadza nowe przepisy dotyczące przejrzystości płac, które mają obowiązywać od 7 czerwca 2026 r. Firmy zatrudniające ponad 50 osób będą musiały udostępniać dane o wynagrodzeniach, a te powyżej 100 pracowników dodatkowo raportować zgodność z zasadami równości płac.