Dodaj ogłoszenie o pracy


Praca w spedycji Małaszewicze Biała Podlaska lubelskie

Małaszewicze są największym suchym portem przeładunkowym w Polsce. To przez terminal kolejowy Małaszewicze  przechodzi najwięcej ładunków przewożonych drogą kolejową do Rosji i dalej na Wschód. To jednocześnie zagłębie firm spedycyjnych, transportowych i logistycznych w rejonie Polski wschodniej. Praca w spedycji to najczęściej wykonywana praca przez ludzi zamieszkujących rejon Małaszewicz i Białej Podlaskiej oraz województwo lubelskie.

 

Jadąc porannym pociągiem relacji Siedlce - Terespol można spotkać tam ludzi wykonujących cztery zawody: spedytor, agent celny, celnik i kolejarz. Praca w spedycji jest szczególną zachętą gdyż do wykonywania zawodu spedytora nie potrzeba specjalistycznego wykształcenia, a liczą się bardziej umiejętności i predyspozycje do wykonywania zawodu spedytora. Toteż ta grupa zawodowa jest najliczniejsza w tym rejonie i firmy wykonujące usługi z zakresu transport spedycja logistyka ciągle poszukują nowych pracowników.

 

Migracje pracowników między firmami są również czymś naturalnym w Małaszewiczach i Białej Podlaskiej. Spedytor to zawód ceniony i pożądany w tym rejonie. Praca w spedycji to także prestiż i pieniądze. Dobry spedytor do dobry handlowiec. Umiejętności jakich oczekują pracodawcy z branży TSL to głównie znajomość języka rosyjskiego, języka angielskiego i znajomość rynków wschodnich. Dobry spedytor może wynegocjować nie tylko wysokie zarobki, ale tez pracę w trybie nienormowanego czasu pracy, czyli nie liczy się liczba godzin za biurkiem ale efekty w spedycji i efekty w kontakcie z klientami. Spedytor to handlowiec, który sprzedaje usługę spedycji a więc organizacji dostawy ładunku. Oczywiście potrzebna jest znajomość różnego rodzaju definicji, podstawą są warunki handlowe Incoterms oraz znajomość konwencji typu SMGS czy CMR oraz dokumentacji przewozowej. Tego wszystkiego można jednak nauczyć się pracując jako spedytor albo jako asystent spedytora, gdzie po kilku latach wiedzę w tym temacie można opanować do perfekcji.

 

Rejon okolic Białej Podlaskiej i Małaszewicz od zawsze jest znany z tego, że spedycja i transport to podstawowe źródła utrzymania nie tylko wielu ludzi ale całych rodzin. W tym rejonie praca w spedycji jest niemalże tradycją rodzinną. Szczególnie pożądani w firmach TSL są ludzie młodzi, którzy niestety ale migrują do większych miast w Polsce centralnej jak Warszawa. To błąd, gdyż nie zdają sobie sprawy, że praca w spedycji nigdzie nie będzie tak fascynująca jak w tym rejonie Polski Wschodniej czyli Małaszewicze i Biała Podlaska. Pracodawcy obecnie stawiają na młody narybek, ze względu na umiejętności nowych ludzi, czyli zdolności adaptacyjne, zdolności uczenia się nowych rzeczy i ambicje osiągania coraz to lepszej pozycji na rynku transport spedycja logistyka. Dlatego warto jest czasami zerknąć na oferty pracy firm, które poszukują pracowników w zawodzie spedytora czy agenta celnego. Warto próbować aplikować, pomimo że brakuje doświadczenia czy wykształcenia zgodnego z zawodem spedytora. Pracy w spedycji można się nauczyć, trzeba tylko chcieć i oczywiście posiadać odpowiednie cechy, które predysponują do zawodu spedytora. Praca w spedycji wymaga odporności na stres, ciągłe kontakty z klientem i podwykonawcami oraz umiejętności organizacyjnych. Ale satysfakcja jaką daje praca w spedycji z pewnością wynagradza całe zaangażowanie zarówno w zdobywaniu wiedzy jak i pokonania trudności w organizacji dostaw ładunków.

 

Jeśli szukasz pracy w spedycji rejonie Małaszewicze Biała Podlska lubelskie zajrzyj na:

http://www.pracujwlogistyce.pl/oferty


(opr. Pracujwlogistyce.pl)

czy wiedziałeś, że...
PKB Polski do 2030 roku mógłby być o 9% wyższy, gdyby zawodowy potencjał kobiet został lepiej wykorzystany. To równowartość prawie 300 mld złotych rocznie. Według badań McKinsey, większa liczba kobiet na stanowiskach kierowniczych skutkuje lepszymi wynikami finansowymi firm, które mają aż o 26 proc. większe szanse na wyższe zyski.
Polski rynek magazynowy w 2022 r. utrzymał się w dobrej kondycji. W budowie znajduje się kolejne 3,4 mln mkw. (-25% r/r), co zapowiada przekroczenie granicy 30 mln mkw. w 2023 r.
Według badania Forum Kobiet w Logistyce „Przywództwo kobiet w logistyce – gdzie jesteśmy i co dalej” z 2022 r., aż 41% respondentek nie miało szans na awans na stanowisko menedżerskie albo przywódcze ze względu na brak uznania ich kompetencji za równe kompetencjom mężczyzn, a 34% na swojej drodze do awansu spotkało się z dyskryminacją płci.
Port lotniczy, nowe linie kolejowe i drogi oraz inwestycje towarzyszące pozwolą stworzyć do 2040 r. 290 tys. nowych miejsc pracy i zapewnią wzrost łącznej produkcji w Polsce nawet o 90 mld zł rocznie- to wnioski z drugiej części raportu o CPK analitycznej firmy Kearney.