Dodaj ogłoszenie o pracy


Auchan przedłuża współpracę z FM Logistic na Węgrzech

FM Logistic Hungary Ltd. i Auchan Hungary Ltd. podpisały umowę na dostarczanie usług logistycznych w sektorze owoców i warzyw. Zgodnie z ustaleniami, długoterminowa umowa z FM Logistic obejmuje obsługę transportu w temperaturach kontrolowanych do 19 sklepów na Węgrzech, w tym odbiór produktów, obsługę i przygotowanie dostawy, załadunek i zagospodarowanie pustych skrzynek, jak również zarządzanie przepływami produktów w systemie informatycznym sprzedaży detalicznej.

Kilkuletnia współpraca FM Logistic i Auchan w krajach takich jak Rosja, Polska, Chiny, Francja, a ostatnio na Węgrzech, umacnia pozycję operatora w branży detalicznej i rozszerza zakres usług związanych z operacjami logistycznymi w temperaturach kontrolowanych w Europie Wschodniej i Środkowej, a zwłaszcza na Węgrzech. Ponieważ obie firmy są firmami rodzinnymi nie notowanymi na giełdzie, ich filozofia, a także sposób działania są dość podobne z uwagi na preferowany rozwój organiczny i historyczny. FM Logistic i Auchan wdrażają postępową politykę oraz kontrolowany rozwój międzynarodowy z koncentracją  na własnych inwestycjach w trzech priorytetowych obszarach rozwoju: Europa Zachodnia, Środkowo-Wschodnia i Azja.
- Nasza polityka cenowa opiera się na dostarczaniu naszym klientom produktów o wysokiej jakości w niskich cenach. Dobieramy naszych partnerów w oparciu o zasadę, wg której mamy  na względzie najlepszy stosunek ceny, do jakości naszych usług. Wybraliśmy FM Logistic ze względu na to, że ich oferta spełniła wszystkie nasze oczekiwania, a doskonała jakość usług, świadczonych dla Auchan w innych krajach daje nam taką gwarancje także i w przypadku Węgrzech. Ich niezawodność i punktualność dają stabilne podstawy naszej współpracy - podkreślił Peter Boncser, Dyrektor Łańcucha Dostaw w Auchan na Węgrzech.

Firma FM Logistic ustanowiła logistykę produktów świeżych, jako kluczowy segment swojego 10-letniego planu strategicznego, w celu uzupełnienia zakresu usług świadczonych na rzecz detalistów (tj. połączenia dystrybucji produktów o temperaturze otoczenia i produktów schłodzonych). - Rynek detaliczny, w szczególności produkty świeże i warzywne, to strategiczny kierunek rozwoju FM Logistic, ugruntowany poprzez nabycie Univeg Logistics w Rosji, części Univeg Group, która jest wiodącym na świecie dostawcą, przetwórcą i dystrybutorem produktów świeżych. Transakcja ta potwierdza, że ednym ze strategicznych kierunków działalności Grupy jest rozszerzenie doświadczenia logistycznego i uzupełnienie zakresu usług świadczonych na rzecz detalistów (tj. połączenie dystrybucji produktów o temperaturze otoczenia i produktów schłodzonych). Z przyjemnością rozpoczynamy działalność w sektorze handlu detalicznego na Węgrzech z tak silnym lokalnym graczem", oświadczył Carlos Velez, Dyrektor Generalny FM Logistic Hungary Ltd.
za info FM Logistics

czy wiedziałeś, że...
PKB Polski do 2030 roku mógłby być o 9% wyższy, gdyby zawodowy potencjał kobiet został lepiej wykorzystany. To równowartość prawie 300 mld złotych rocznie. Według badań McKinsey, większa liczba kobiet na stanowiskach kierowniczych skutkuje lepszymi wynikami finansowymi firm, które mają aż o 26 proc. większe szanse na wyższe zyski.
Polski rynek magazynowy w 2022 r. utrzymał się w dobrej kondycji. W budowie znajduje się kolejne 3,4 mln mkw. (-25% r/r), co zapowiada przekroczenie granicy 30 mln mkw. w 2023 r.
Według badania Forum Kobiet w Logistyce „Przywództwo kobiet w logistyce – gdzie jesteśmy i co dalej” z 2022 r., aż 41% respondentek nie miało szans na awans na stanowisko menedżerskie albo przywódcze ze względu na brak uznania ich kompetencji za równe kompetencjom mężczyzn, a 34% na swojej drodze do awansu spotkało się z dyskryminacją płci.
Port lotniczy, nowe linie kolejowe i drogi oraz inwestycje towarzyszące pozwolą stworzyć do 2040 r. 290 tys. nowych miejsc pracy i zapewnią wzrost łącznej produkcji w Polsce nawet o 90 mld zł rocznie- to wnioski z drugiej części raportu o CPK analitycznej firmy Kearney.