FM Logistic Hungary Ltd. i Auchan Hungary Ltd. podpisały umowę na dostarczanie usług logistycznych w sektorze owoców i warzyw. Zgodnie z ustaleniami, długoterminowa umowa z FM Logistic obejmuje obsługę transportu w temperaturach kontrolowanych do 19 sklepów na Węgrzech, w tym odbiór produktów, obsługę i przygotowanie dostawy, załadunek i zagospodarowanie pustych skrzynek, jak również zarządzanie przepływami produktów w systemie informatycznym sprzedaży detalicznej.
Kilkuletnia współpraca FM Logistic i Auchan w krajach takich jak Rosja, Polska, Chiny, Francja, a ostatnio na Węgrzech, umacnia pozycję operatora w branży detalicznej i rozszerza zakres usług związanych z operacjami logistycznymi w temperaturach kontrolowanych w Europie Wschodniej i Środkowej, a zwłaszcza na Węgrzech. Ponieważ obie firmy są firmami rodzinnymi nie notowanymi na giełdzie, ich filozofia, a także sposób działania są dość podobne z uwagi na preferowany rozwój organiczny i historyczny. FM Logistic i Auchan wdrażają postępową politykę oraz kontrolowany rozwój międzynarodowy z koncentracją na własnych inwestycjach w trzech priorytetowych obszarach rozwoju: Europa Zachodnia, Środkowo-Wschodnia i Azja.
- Nasza polityka cenowa opiera się na dostarczaniu naszym klientom produktów o wysokiej jakości w niskich cenach. Dobieramy naszych partnerów w oparciu o zasadę, wg której mamy na względzie najlepszy stosunek ceny, do jakości naszych usług. Wybraliśmy FM Logistic ze względu na to, że ich oferta spełniła wszystkie nasze oczekiwania, a doskonała jakość usług, świadczonych dla Auchan w innych krajach daje nam taką gwarancje także i w przypadku Węgrzech. Ich niezawodność i punktualność dają stabilne podstawy naszej współpracy - podkreślił Peter Boncser, Dyrektor Łańcucha Dostaw w Auchan na Węgrzech.
Firma FM Logistic ustanowiła logistykę produktów świeżych, jako kluczowy segment swojego 10-letniego planu strategicznego, w celu uzupełnienia zakresu usług świadczonych na rzecz detalistów (tj. połączenia dystrybucji produktów o temperaturze otoczenia i produktów schłodzonych). - Rynek detaliczny, w szczególności produkty świeże i warzywne, to strategiczny kierunek rozwoju FM Logistic, ugruntowany poprzez nabycie Univeg Logistics w Rosji, części Univeg Group, która jest wiodącym na świecie dostawcą, przetwórcą i dystrybutorem produktów świeżych. Transakcja ta potwierdza, że ednym ze strategicznych kierunków działalności Grupy jest rozszerzenie doświadczenia logistycznego i uzupełnienie zakresu usług świadczonych na rzecz detalistów (tj. połączenie dystrybucji produktów o temperaturze otoczenia i produktów schłodzonych). Z przyjemnością rozpoczynamy działalność w sektorze handlu detalicznego na Węgrzech z tak silnym lokalnym graczem", oświadczył Carlos Velez, Dyrektor Generalny FM Logistic Hungary Ltd.
za info FM Logistics
wszystko o rynku usług i pracy w logistyce