Od początku sierpnia nowa strona internetowa General Logistics Systems Poland Sp. z o.o. (GLS Poland) oferuje użytkownikom nowoczesną szatę graficzną, udoskonalone funkcje i odmienioną zawartość. Zoptymalizowany interfejs oraz jasna struktura nawigacji sprzyjają intuicyjnemu poruszaniu się po serwisie.
Niezależnie od tego, czy chodzi o nowości w grupie GLS, przegląd oferowanych produktów i usług czy dostęp do różnych funkcji: czytelne rozwijane menu pozwala użytkownikowi szybko dotrzeć do poszukiwanych informacji.
Odświeżenie strony wiąże się także ze zmianami w nawigacji - stronę podzielono teraz na działy „O firmie”, „Rozwiązania dla Nadawców” i „Usługi dla Odbiorców”.
Zaktualizowane funkcje
Pola nawigacji umieszczone na pasku bocznym umożliwiają szybki dostęp do ważnych funkcji, takich jak śledzenie przesyłki, wyszukiwanie filii czy punktów ParcelShop. GLS całkowicie zmodyfikował ten obszar umieszczając tutaj także pole logowania dla nadawców przesyłek dostarczanych przez. Oczywiście dane dostępowe dla zarejestrowanych użytkowników nie zmieniły się.
Rozwój e-commerce
- Ze względu na dynamiczny wzrost internetowej sprzedaży detalicznej dostarczamy więcej paczek do gospodarstw domowych - mówi Tomasz Kroll, District Manager GLS Poland. Fakt ten został uwzględniony przy projektowaniu nowej strony – wydzielono osobny obszar „Usługi dla Odbiorców” zawierający przydatne informacje dotyczące dostawy paczki lub jej zwrotu. Ponadto GLS Poland wkrótce udostępni w tym obszarze kolejne narzędzie do komunikacji z odbiorcami. Jeśli mimo tego jakiekolwiek pytania pozostają bez odpowiedzi, wystarczy jedno kliknięcie myszki, by skontaktować się z GLS.
za inf. GLS