
Najnowsze wyróżnienie, Nagroda Yahoo! Emotive Brand Award w Hongkongu, jest 163. nagrodą zdobytą przez DHL Express od stycznia 2013 r. na ponad 48 rynkach. 25 z tych nagród zdobytych zostało za osiągnięcia związane z Zasobami Ludzkimi. 64 wyróżnienia DHL zdobył w dziedzinie Obsługi Klienta. 11 nagród wręczono w uznaniu zaangażowania firmy w działania korporacyjnej odpowiedzialności społecznej.
Oprócz nagród dla poszczególnych działów, w 2013 roku DHL Express zdobył także nagrodę "Firmy Kurierskiej Roku" w 8 krajach. Co ważne, firma otrzymała tytuł "Najlepszego Operatora Usług Kurierskich" w ramach Azjatyckich Nagród Operatorów Frachtu i Łańcucha Dostaw w maju 2013 r. Nagrodę tę DHL Express odebrał po raz 25. w 27-letniej historii nagród.
- Międzynarodowe osiągnięcia DHL Express to efekt zaangażowania wszystkich pracowników w zintensyfikowane działania, realizowane także w Polsce w ramach lokalnych i globalnych projektów. Do najważniejszych z nich należą: Badanie Opinii Kurierów, Badanie Opinii Pracowników, Globalny Dzień Wolontariusza, Konkurs Człowiek Roku, Spotkania Great Work Everyone, czy też DHL Got Talent, a także specjalistyczne szkolenie „Certyfikowani Międzynarodowi Specjaliści DHL” (CIS), w którym do tej pory uczestniczyło ponad 5000 pracowników i kurierów – powiedziała Monika Waligóra, dyrektor ds. Komunikacji i PR DHL Express (Poland).
(źr. DHL)