Dodaj ogłoszenie o pracy


Poczta Polska ubezpiecza paczki

Poczta Polska wprowadziła nową ofertę dodatkowej gwarancji - ubezpieczeń dla przesyłek kurierskich oraz paczkowych. Zaletą dodatkowego ubezpieczenia jest zapewnienie wysokiego bezpieczeństwa za niewielką kwotę.

Do 250 tys. zł
Ochrona ubezpieczeniowa rozpoczyna się w chwili nadania, czyli przyjęcia przesyłki od nadawcy, a kończy w momencie przyjęcia przesyłki przez odbiorcę. Już za 50 groszy Poczta ofertuje klientom indywidualnym ubezpieczenie o wartości do 500 zł, a za 80 groszy do 1 000 złotych. Natomiast tylko 2,20 zł kosztuje ubezpieczenie przesyłki do 20 tys. złotych. Klienci biznesowi, a więc firmy, które mają podpisane z Pocztą Polską umowy, mogą ubezpieczyć swoje przesyłki w konkurencyjnych cenach nawet do 250 tys. złotych. Poczta objęła ochroną ubezpieczeniową większość najpopularniejszych usług. Klient indywidualny ma możliwość ubezpieczenia przesyłek kurierskich krajowych – Pocztex,  zagranicznych - EMS oraz Multipaczki, czyli najnowszej usługi paczkowej. Dla klientów biznesowych ubezpieczenia są dostępne w usługach kurierskich oraz w specjalnej ofercie paczkowej - Przesyłce Biznesowej.

W placówce i w Internecie
Rozpoczęcie korzystania z ubezpieczenia jest proste. Klient indywidualny zaznacza  odpowiedni wariant ochronny podczas wypełnienia listu przewozowego w placówce pocztowej lub za pośrednictwem aplikacji Elektroniczny Nadawca w Internecie. Klienci biznesowi z kolei podpisują aneks do swojej umowy, aby stać się członkiem Pocztowego Towarzystwa Ubezpieczeń Wzajemnych. Członkowstwo jest bezpłatne i nie wiąże się z żadnymi zobowiązaniami, ani teraz, ani w przyszłości.  Dla tej grupy klientów Poczta oferuje bezpłatne ubezpieczenie przesyłek Pocztex do 1 000 zł.

Rozwój usług paczkowo – kurierskich to jeden z głównych elementów strategii Poczty Polskiej.  W tym roku Poczta wprowadziła na rynek  Multipaczkę –  usługę paczkową dla klientów indywidualnych i drobnych przedsiębiorców w całym kraju. Firma zmieniła całkowicie ofertę przesyłek kurierskich Pocztex, czego efektem jest bardzo silna dynamika wzrostowa sprzedaży. Nowe podejście do produktów paczkowych to także preawizacja sms-owa lub mailowa oraz na bieżąco aktualizowana w sieci informacja o przesyłkach. Już niedługo Poczta Polska udostępni klientom aplikację mobilną, dzięki której będzie można sprawdzić status przesyłki przez telefon komórkowy  na takich samych zasadach jak na stronie www Poczty. Dużą wygodą będą też płatności on-line za nadaną paczkę, które będą kolejnym krokiem w rozwoju oferty.

(źr. Poczta Polska)

czy wiedziałeś, że...
PKB Polski do 2030 roku mógłby być o 9% wyższy, gdyby zawodowy potencjał kobiet został lepiej wykorzystany. To równowartość prawie 300 mld złotych rocznie. Według badań McKinsey, większa liczba kobiet na stanowiskach kierowniczych skutkuje lepszymi wynikami finansowymi firm, które mają aż o 26 proc. większe szanse na wyższe zyski.
Polski rynek magazynowy w 2022 r. utrzymał się w dobrej kondycji. W budowie znajduje się kolejne 3,4 mln mkw. (-25% r/r), co zapowiada przekroczenie granicy 30 mln mkw. w 2023 r.
Według badania Forum Kobiet w Logistyce „Przywództwo kobiet w logistyce – gdzie jesteśmy i co dalej” z 2022 r., aż 41% respondentek nie miało szans na awans na stanowisko menedżerskie albo przywódcze ze względu na brak uznania ich kompetencji za równe kompetencjom mężczyzn, a 34% na swojej drodze do awansu spotkało się z dyskryminacją płci.
Port lotniczy, nowe linie kolejowe i drogi oraz inwestycje towarzyszące pozwolą stworzyć do 2040 r. 290 tys. nowych miejsc pracy i zapewnią wzrost łącznej produkcji w Polsce nawet o 90 mld zł rocznie- to wnioski z drugiej części raportu o CPK analitycznej firmy Kearney.