
Zmiany w ALD Automotive są elementem strategii biznesowej mającej na celu dalsze podnoszenie jakości usług oraz wzbogacanie oferty firmy. Podejmowane do tej pory działania obejmowały m.in. wdrożenie narzędzi CRM, które ułatwiły i usystematyzowały zarządzanie relacjami z klientami. Firma kładzie duży nacisk na budowanie lojalności klientów poprzez dopasowanie oferty do ich indywidualnych potrzeb.
Za funkcjonowanie nowego działu Współpracy z Dostawcami i Jakości odpowiada Wojciech Jackowiec. Ma on wieloletnie doświadczenie w branży motoryzacyjnej. Wcześniej był związany z firmą BMW Polska, gdzie pełnił funkcję Doradcy ds. rozwoju sieci sprzedaży. Do zadań nowego zespołu będzie należało wdrażanie i rozwijanie strategii w zakresie zakupów, koordynacja bieżących działań spółki w tym zakresie oraz optymalizacja procesów biznesowych ALD.
Do zespołu menedżerów ALD Automotive dołączył również Paweł Partycki. Objął on stanowisko Dyrektora Sprzedaży i Marketingu. Jest on odpowiedzialny za realizację celów sprzedażowych oraz tworzenie i wdrażanie planów marketingowych. Paweł Partycki ma bogate doświadczanie w branży finansowej i motoryzacyjnej. W ostatnich latach zajmował stanowiska związane ze sprzedażą w przedsiębiorstwach działających na rynku leasingu oraz zarządzania flotą. W ramach struktury ALD Automotive, Artur Koński, pełniący do tej pory stanowisko Koordynatora ds. relacji z klientem, awansował na stanowisko Menedżera Operacyjnego. Do jego nowych obowiązków należy m.in. wdrożenie i nadzór nad funkcjonowaniem rozwiązań w zakresie logistyki, obsługi serwisowej, ubezpieczeń
i likwidacji szkód komunikacyjnych oraz administrowania przebiegiem kontraktów.
Z kolei Maciej Arwaj awansował na stanowisko Menedżera ds. wynajmu krótkoterminowego i sprzedaży samochodów używanych. Jest on odpowiedzialny za zarządzanie oraz realizację planów sprzedażowych obu działów zlokalizowanych w profesjonalnym centrum sprzedaży samochodów używanych poleasingowych ALD Automotive w Ożarowie Mazowieckim.
(źr. ALD Automotive)