
Przed świętami wyraźnie zauważalna jest tendencja wzrostowa w zakresie nie tylko przewozów wewnątrzkrajowych. Intensyfikuje się również eksport. Najczęściej w tym czasie transportuje się warzywa i mięso. Rodzimi producenci i firmy handlowe zaopatrują polskie i zagraniczne hurtownie oraz dyskonty spożywcze w buraki, cebulę, kapustę, ogórki czy pomidory, a także drób, wieprzowinę i wołowinę.
Przewoźnicy oferujący transport towarów w warunkach chłodniczych mają teraz wyjątkowo dobry okres. Dzięki rosnącemu, przedświątecznemu popytowi mogą swobodnie planować trasy docelowe i powrotne, unikając kosztownych pustych przebiegów. Przedświąteczne wzrosty dodatkowo stymulowane są przez nowoczesne narzędzia wymiany informacji o dostępnej, chłodniczej przestrzeni ładunkowej oraz samych ładunkach.
- Już w tym momencie mamy ponad 1100 klientów z całej Europy, a liczba ta bezustannie wzrasta. Zwłaszcza w okresie przedświątecznym widać ogromną tendencję zwyżkową. Kontaktują się z nami duże firmy producenckie i handlowe chcące skorzystać z naszych usług. Z drugiej strony stale rośnie zainteresowanie naszym produktem ze strony przewoźników, którzy szukają pewnych szans na dynamiczny rozwój. Wychodzimy naprzeciw tym oczekiwaniom i myślę, że spełniamy je w stu procentach. Codziennie na naszej platformie pojawia się mnóstwo nowych ofert, a obsługa programu jest niezwykle prosta i wiąże się z dużą skutecznością - komentuje Rafał Skalski, kierownik Działu Obsługi Klienta SmartFrigo.
Platforma SmartFrigo to dedykowane transportowi chłodniczemu miejsce, w którym spotykają się producenci, handlowcy i przewoźnicy. Funkcjonalność programu pozwala na łatwe i szybkie zamieszczenie zarówno oferty przewozu konkretnych produktów, jak i ciężarówek obsługujących transport chłodniczy. Oferty od razu, w czasie rzeczywistym, wyświetlane są na pulpicie komputerów wszystkich użytkowników oprogramowania.
(źr. www.chlodnie.eu)