Dodaj ogłoszenie o pracy


DSV i STATOIL uruchamiają specjalny program dla przewoźników

Firma DSV Road we współpracy ze Statoil zaoferowała przewoźnikom karty Routex, które ułatwią zakup paliwa i regulowanie opłat drogowych. Program przeznaczony jest dla małych i średnich przewoźników na stałe współpracujących z DSV. Karty paliwowe to nie tylko łatwiejszy zakup oleju napędowego, pozwalają również bezgotówkowo regulować e-myto i to nie tylko w Polsce, ale w całej Europie. Dzięki temu przewoźnicy zyskują wygodne narzędzie zarządzania flotą czy niższą cenę paliwa, dzięki negocjacyjnej pozycji.

- Nasz program z pewnością ucieszy księgowych naszych podwykonawców – wyjaśnia Thomas Jansson, CFO w DSV Road. – Karty paliwowe pozwalają odroczyć płatności i objąć je jedną fakturą, a co chyba jeszcze ważniejsze, szybciej uzyskać zwrot VAT zapłacony poza granicami Polski. Mogą również przydać się podczas nieprzewidzianych sytuacji w trasie. Program Routex obejmuje także pomoc w przypadku awarii w trasie: holowanie czy zapewnienie noclegu – podkreśla Dariusz Ciara z DSV Road, specjalista ds. floty samochodowej.

Wybór Statoil na partnera programu nie był przypadkowy. Sieć w Europie nastawiona jest na obsługę ciężkiego transportu – zapewnia Jacek Gaczor, kierownik sprzedaży w Statoil Poland. – Zapewniamy miejsca do odpoczynku, prysznice, bezpieczne parkingi. Co oznacza dla Statoil współpraca z DSV? Przede wszystkim bezpieczeństwo – odpowiada Gaczor.

(Więcej informacji na stronie: http://www.dsv.com/pl)

czy wiedziałeś, że...
PKB Polski do 2030 roku mógłby być o 9% wyższy, gdyby zawodowy potencjał kobiet został lepiej wykorzystany. To równowartość prawie 300 mld złotych rocznie. Według badań McKinsey, większa liczba kobiet na stanowiskach kierowniczych skutkuje lepszymi wynikami finansowymi firm, które mają aż o 26 proc. większe szanse na wyższe zyski.
Rok 2024 był dobrym czasem dla rynku przemysłowo-logistycznego. Po przyspieszonym rozwoju w czasie pandemii, sektor wrócił na ścieżkę konsekwentnego wzrostu. W tym roku przekroczyliśmy 33 mln mkw. całego zasobu powierzchni magazynowej w kraju, co stawia nas na piątym miejscu w Europie. Wiele wskazuje na to, że kolejne 12 miesięcy będzie jeszcze lepsze.
Choć każda końcówka roku uważana jest za szczyt sezonu zakupowego, to wzmożone zapotrzebowanie na pracowników nie kończy się wraz z nadejściem świąt. Eksperci prognozują, że w sektorze magazynowym, logistyce i transporcie blisko 30-proc. wzrost zatrudnienia utrzyma się aż do połowy lutego 2025 r.
Unia Europejska wprowadza nowe przepisy dotyczące przejrzystości płac, które mają obowiązywać od 7 czerwca 2026 r. Firmy zatrudniające ponad 50 osób będą musiały udostępniać dane o wynagrodzeniach, a te powyżej 100 pracowników dodatkowo raportować zgodność z zasadami równości płac.