Dodaj ogłoszenie o pracy


Siódemka Firmą Fair Play 2012

Firma kurierska Siódemka została wyróżniona Złotym Certyfikatem „Przedsiębiorstwo Fair Play” 2012. To już trzeci tytuł przyznany Siódemce w ramach Programu Promocji Kultury Przedsiębiorczości. Certyfikat potwierdza rzetelność firmy i dbałość o właściwe relacje z klientami i partnerami. Uroczysta gala wręczenia nagród odbyła się 7 grudnia w Sali Kongresowej PKiN w Warszawie.
Laureaci programu to firmy z całej Polski, które oprócz sukcesów biznesowych, dbają także o sposób, styl i rzetelność prowadzonej działalności. Program weryfikuje firmy w dwustopniowym procesie, w skład którego wchodzą m.in. badania prowadzone wśród klientów i kontrahentów firmy.
- To kolejne wyróżnienie Siódemki w programie „Przedsiębiorstwo Fair Play”. Jest dla nas tym cenniejsze, że świadczy nie o jednorazowym sukcesie, ale o stabilnym i rzeczowym budowaniu relacji z partnerami biznesowymi w dłuższej perspektywie. Jednym z priorytetów naszej polityki jest zapewnianie jak najlepszej jakości usług i satysfakcji naszych klientów. Złoty certyfikat to potwierdzenie naszej efektywności w tym zakresie – mówi Marcin Kruszyński, PR Manager, Siódemka SA.
Siódemka gra Fair Play na wielu płaszczyznach, nie tylko stricte biznesowych. Angażuje się w wiele przedsięwzięć społecznych i charytatywnych. Od lat jest partnerem Amnesty International w czasie akcji „Maraton Pisania Listów”. Wspiera na stałe podmioty pożytku publicznego, w tym m.in. Fundację Dziecięca Fantazja oraz lubelskie Hospicjum Małego Księcia. Pojęcie Fair Play nabiera szczególnego znaczenia w projektach Siódemki związanych ze sportem. Firma jest sponsorem tytularnym pierwszej drużyny siatkówki kobiet - Siódemki Legionovia - która rozgrywa mecze w najwyższej klasie rozgrywkowej (Orlen Lidze). Jest też sponsorem załóg występujących pod nazwą 7 Rally Performance Team w eliminacjach rajdowych mistrzostw Polski. Od kilku lat jest głównym sponsorem logistycznym największej imprezy motoryzacyjnej w kraju - Rajdu Polski. Powyższe działania mają na celu m.in. krzewienie idei uczciwej sportowej rywalizacji i budowanie lokalnych społeczności wokół ważnych dla nich zdarzeń sportowych.
(źr. Siódemka SA)
O programie Fair Play
Program „Przedsiębiorstwo Fair Play” jest przedsięwzięciem realizowanym na skalę ogólnopolską, w którym oceniane są wszystkie aspekty działalności firmy, w tym również sposób i styl prowadzenia przedsiębiorstwa. Poprzez rzetelność weryfikacji w ciągu 13 minionych lat oraz dzięki rozpoznawalnemu już nie tylko w Polsce logo - program „Przedsiębiorstwo Fair Play” stał się pożądanym narzędziem budowania prestiżu firmy na rynkach krajowym oraz zagranicznym. Program „Przedsiębiorstwo Fair Play” wpisuje się w działania Unii Europejskiej, dla której promocja kultury przedsiębiorczości jest jednym z najważniejszych zadań. Promocja zasad etyki i kultury przedsiębiorczości w biznesie jest główną ideą programu „Przedsiębiorstwo Fair Play”, przy czym zasady etyki są rozumiane jako codzienne stosowanie norm rzetelnego postępowania we wzajemnych relacjach przedsiębiorców z klientami, kontrahentami, pracownikami, wspólnikami, społecznością lokalną oraz władzą lokalną i państwową.

 

czy wiedziałeś, że...
PKB Polski do 2030 roku mógłby być o 9% wyższy, gdyby zawodowy potencjał kobiet został lepiej wykorzystany. To równowartość prawie 300 mld złotych rocznie. Według badań McKinsey, większa liczba kobiet na stanowiskach kierowniczych skutkuje lepszymi wynikami finansowymi firm, które mają aż o 26 proc. większe szanse na wyższe zyski.
Rok 2024 był dobrym czasem dla rynku przemysłowo-logistycznego. Po przyspieszonym rozwoju w czasie pandemii, sektor wrócił na ścieżkę konsekwentnego wzrostu. W tym roku przekroczyliśmy 33 mln mkw. całego zasobu powierzchni magazynowej w kraju, co stawia nas na piątym miejscu w Europie. Wiele wskazuje na to, że kolejne 12 miesięcy będzie jeszcze lepsze.
Choć każda końcówka roku uważana jest za szczyt sezonu zakupowego, to wzmożone zapotrzebowanie na pracowników nie kończy się wraz z nadejściem świąt. Eksperci prognozują, że w sektorze magazynowym, logistyce i transporcie blisko 30-proc. wzrost zatrudnienia utrzyma się aż do połowy lutego 2025 r.
Unia Europejska wprowadza nowe przepisy dotyczące przejrzystości płac, które mają obowiązywać od 7 czerwca 2026 r. Firmy zatrudniające ponad 50 osób będą musiały udostępniać dane o wynagrodzeniach, a te powyżej 100 pracowników dodatkowo raportować zgodność z zasadami równości płac.