
Laureaci programu to firmy z całej Polski, które oprócz sukcesów biznesowych, dbają także o sposób, styl i rzetelność prowadzonej działalności. Program weryfikuje firmy w dwustopniowym procesie, w skład którego wchodzą m.in. badania prowadzone wśród klientów i kontrahentów firmy.
- To kolejne wyróżnienie Siódemki w programie „Przedsiębiorstwo Fair Play”. Jest dla nas tym cenniejsze, że świadczy nie o jednorazowym sukcesie, ale o stabilnym i rzeczowym budowaniu relacji z partnerami biznesowymi w dłuższej perspektywie. Jednym z priorytetów naszej polityki jest zapewnianie jak najlepszej jakości usług i satysfakcji naszych klientów. Złoty certyfikat to potwierdzenie naszej efektywności w tym zakresie – mówi Marcin Kruszyński, PR Manager, Siódemka SA.
Siódemka gra Fair Play na wielu płaszczyznach, nie tylko stricte biznesowych. Angażuje się w wiele przedsięwzięć społecznych i charytatywnych. Od lat jest partnerem Amnesty International w czasie akcji „Maraton Pisania Listów”. Wspiera na stałe podmioty pożytku publicznego, w tym m.in. Fundację Dziecięca Fantazja oraz lubelskie Hospicjum Małego Księcia. Pojęcie Fair Play nabiera szczególnego znaczenia w projektach Siódemki związanych ze sportem. Firma jest sponsorem tytularnym pierwszej drużyny siatkówki kobiet - Siódemki Legionovia - która rozgrywa mecze w najwyższej klasie rozgrywkowej (Orlen Lidze). Jest też sponsorem załóg występujących pod nazwą 7 Rally Performance Team w eliminacjach rajdowych mistrzostw Polski. Od kilku lat jest głównym sponsorem logistycznym największej imprezy motoryzacyjnej w kraju - Rajdu Polski. Powyższe działania mają na celu m.in. krzewienie idei uczciwej sportowej rywalizacji i budowanie lokalnych społeczności wokół ważnych dla nich zdarzeń sportowych.
(źr. Siódemka SA)
O programie Fair Play
Program „Przedsiębiorstwo Fair Play” jest przedsięwzięciem realizowanym na skalę ogólnopolską, w którym oceniane są wszystkie aspekty działalności firmy, w tym również sposób i styl prowadzenia przedsiębiorstwa. Poprzez rzetelność weryfikacji w ciągu 13 minionych lat oraz dzięki rozpoznawalnemu już nie tylko w Polsce logo - program „Przedsiębiorstwo Fair Play” stał się pożądanym narzędziem budowania prestiżu firmy na rynkach krajowym oraz zagranicznym. Program „Przedsiębiorstwo Fair Play” wpisuje się w działania Unii Europejskiej, dla której promocja kultury przedsiębiorczości jest jednym z najważniejszych zadań. Promocja zasad etyki i kultury przedsiębiorczości w biznesie jest główną ideą programu „Przedsiębiorstwo Fair Play”, przy czym zasady etyki są rozumiane jako codzienne stosowanie norm rzetelnego postępowania we wzajemnych relacjach przedsiębiorców z klientami, kontrahentami, pracownikami, wspólnikami, społecznością lokalną oraz władzą lokalną i państwową.