Firma CHEP, dostawca palet i rozwiązań w obszarze outsourcingu opakowań zmieniła korporacyjną stronę internetową. Zmianie uległa nie tylko szata graficzna strony korporacyjnej, ale również zawartość witryny. Nowością jest polska odsłona: www.chep.pl, na której klienci znaleźć mogą informacje dotyczące oferty CHEP na rynku polskim.
Nowa witryna www.chep.com w nowoczesny sposób stara się odpowiedzieć na potrzeby tych wszystkich, którzy w sieci poszukują rozwiązań logistycznych.
- Chcemy aby poruszanie się po naszej stronie było dla naszych obecnych i przyszłych klientów łatwe i przyjemne, a odnajdywanie poszukiwanych informacji jak najszybsze“ – mówi Marta Górska, marketing manager CHEP. Strona jest dostępna w kilku językach i zawiera opis wszystkich usług firmy CHEP, prezentacje rozwiązań skierowanych dla różnych sektorów gospodarki a także informacje na temat pełnej gamy produktów dostępnych w blisko 50 krajach. Zainteresowani mogą także zapoznać się lub pobrać ze strony specyfikacje techniczne opakowań oferowanych przez CHEP. Interesującym elementem jest zakładka zawierająca ciekawe case studies oraz newsy dotyczące aktualnej działalności CHEP na świecie. Nowa odsłona strony internetowej ma stanowić źródło łatwo dostępnej wiedzy o działalności i ofercie firmy.
Poza tym dla nowych użytkowników, którzy chcą bliżej poznać system CHEP wprowadzono prostą w nawigacji polską stronę www.chep.pl. Na tej stronie znajdują się podstawowe informacje dotyczące systemu wynajmu palet w Polsce wraz z opisem dostępnych produktów – palety angielskiej, palety euro, półpalety czy palety wystawowej.
(źr. CHEP)