Siódemka S.A. została partnerem logistycznym Fundacji Dziecięca Fantazja. Firma kurierska po raz kolejny zaangażowała się w działalność pomagającą spełniać marzenia nieuleczalnie chorych dzieci. W ramach współpracy Fundacja może liczyć na wsparcie bieżącej działalności poprzez nieodpłatne doręczanie paczek przez kurierów Siódemki.
Fundacja Dziecięca Fantazja jest organizacją pożytku publicznego zajmującą się spełnianiem marzeń dzieci w wieku od 3 do 18 lat, które zmagają się z nieuleczalnymi chorobami o podłożu genetycznym i nowotworowym. Dzięki licznym akcjom charytatywnym, a także pomocy ludzi wielkiego serca, w trakcie ośmioletniej działalności fundacji, udało się spełnić ponad 2000 dziecięcych marzeń. Ambasadorem Fundacji jest Agata Młynarska.
- W połowie roku rozpoczęliśmy działania, które prowadzimy pod roboczą nazwą Siedmiolistna Koniczyna. Naszym celem jest stała współpraca z kilkoma, wybranymi podmiotami pożytku publicznego i wspieranie ich w bieżącej działalności. – mówi Marcin Kruszyński, PR Manager, Siódemka S.A. Jestem przekonany, że stała współpraca może przynieść lepsze efekty, niż angażowanie się ad hoc w pojedyncze akcje charytatywne. Dłuższa perspektywa współpracy, pozwala na planowanie działań i faktyczne pochylenie się nad problemami jakimi zajmują się nasi partnerzy. Jednym z tych partnerów jest Fundacja Dziecięca Fantazja, z którą współpracowaliśmy już wcześniej, ale nie miało to charakteru stałego porozumienia.
Siódemka współpracowała z Fundacją Dziecięca Fantazja podczas zeszłorocznego projektu „Marzenie za grosik”. Chcąc aktywnie włączyć się w spełnianie marzeń ponad 400 podopiecznych Fundacji, Siódemka została partnerem logistycznym akcji. Zbiórka pieniędzy odbywała się podczas trzech przedświątecznych weekendów i trwała do 18 grudnia. W tym czasie klienci 40 marketów OBI w całej Polsce mogli pomóc w spełnianiu dziecięcych marzeń, wrzucając symboliczne „grosiki” do ustawionych przy kasach skarbonek. Kurierzy Siódemki, w ramach współpracy, przewieźli puszki-skarbonki w miejsca zbiórek na terenie całego kraju, usprawniając tym samym przebieg całego przedsięwzięcia. Z zebranych środków skorzystali podopieczni Fundacji, którymi są młode osoby zmagające się z nowotworami lub ciężkimi chorobami genetycznymi.
Wszystkie przesyłki doręczane w ramach porozumienia będą oznaczone specjalną taśmą lub naklejką informującą o partnerstwie między Siódemką i Fundacją. Siódemka, oprócz tytułu Partnera Logistycznego, uzyskała także status Przyjaciela Fundacji. Logotyp Siódemki pojawi się także na aucie należącym do Fundacji.
(źr. Siódemka)