Siódemka S.A. drugi raz z rzędu otrzymała prestiżowe godło programu „Firma Przyjazna Klientowi”. Program jest audytem sprawdzającym poziom jakości obsługi i satysfakcji Klienta, a wyróżnienie przyznawane jest na podstawie niezależnych badań.
Badania realizowane są za pomocą zestandaryzowanego kwestionariusza satysfakcji klientów oraz analizy kanałów komunikacji. Wywiady prowadzone są z odpowiednio wylosowanymi klientami firm uczestniczących w programie. Podczas badań analizowane są cztery główne obszary: ogólne zadowolenie klientów, szczegółowa ocena jakości współpracy z firmą, ocena jakości obsługi w poszczególnych kanałach oraz prawdopodobieństwo rekomendacji produktów lub usług badanej firmy.
Siódemka przystąpiła do programu „Firma Przyjazna Klientowi”, ponieważ jakość współpracy z klientem, terminowość oraz elastyczność oferty są najważniejszymi elementami budowania jej pozycji na rynku usług kurierskich. Strategia spółki opiera się m.in. na wprowadzaniu nowych rozwiązań i innowacji w zakresie obsługi przesyłek i klienta. Ma ona na celu przyspieszanie i automatyzację procesu obsługi przesyłek, a tym samym poprawę terminowości oraz bezpieczeństwa dostaw.
W mijającym roku spółka stworzyła dla swoich klientów szereg nowych usług i funkcjonalności. Najnowsze z nich, to rozwiązanie skierowane do mikro i małych firm sektora e-handlu, będące połączeniem promocyjnej oferty handlowej z internetową platformą obsługi przesyłek i klienta 7 Internet Shipping. Siódemka oferuje także rodzinę zaawansowanych narzędzi wspierających proces obsługi przesyłek dla małych i średnich firm – 7 Business Ship Control i 7 Office Ship Control. W trosce o jak najlepszą komunikację z odbiorcami swoich usług, Siódemka udostępniła w tym roku także nową wersję Biura Obsługi Klienta na Facebooku. Pełny zakres funkcjonalności nowej zakładki obejmuje monitoring przesyłek, tracking allegro, lokalizator placówek, szybkie zamówienie kuriera oraz możliwość zadawania pytań pracownikom BOK wraz z historią dotychczasowej korespondencji.
(źr. Siódemka SA)