Dodaj ogłoszenie o pracy


Nie musisz mieć ciężarówki aby trenować jazdę - nowa gra RENAULT TRUCKS umożliwi naukę

Dzięki Truck Fuel Eco Driving, nowej aplikacji stworzonej przez Renault Trucks, nie trzeba mieć ciężarówki aby potrenować ekonomiczną jazdę – wystarczy SmartPhone lub tablet. Dzięki tej grze nauczysz się jak wykorzystywać właściwości drogi, aby jeździć oszczędnie i jednocześnie wydajnie.


Aplikacja Truck Fuel Eco Driving zaprazentowana podczas IAA Motor Show w Hanowerze, jest teraz dostępna na SmartPhony i tablety. Jej scenariusz został oparty na faktycznych warunkach drogowych z jakimi na codzień muszą zmierzyć się kierowcy, co sprzyja wyćwiczeniu jednej z podstawowych umiejętności z zakresu ekonomicznej jazdy: umiejętności przewidywania. Na podstawie informacji o przeszkodach, które pojawią się na drodze, takich jak sygnalizacja świetlna, skrzyżowanie czy korek, oraz danych topograficznych (pagórki, wzniesienia itp.) gracz, poruszający się Renault Premium Route o załadunku 40t, musi tak dostosować swój styl jazdy, aby pokonać ją w jak najkrótszym czasie i przy jak najniższym poziomie zużycia paliwa.


Truck Fuel Eco Driving jest dostępna w pięciu wersjach językowych (francuska, angielska, niemiecka, hiszpańska i włoska) i można ją bezpłatnie pobrać na SmartPhone lub tablet z systemem operacyjnym iOS i Android.

 

Link do AppStore:
http://itunes.apple.com/fr/app/truck-fuel-eco-driving/id563171974?mt=8

 

Link do Google Play:
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.seriousfactory.rTruckEco&feature=search_result#?t=W251bGwsMSwyLDEsImNvbS5zZXJpb3VzZmFjdG9yeS5yVHJ1Y2tFY28iXQ

 

(źr. Ranult Trucks)

 

Zobacz także:
czy wiedziałeś, że...
PKB Polski do 2030 roku mógłby być o 9% wyższy, gdyby zawodowy potencjał kobiet został lepiej wykorzystany. To równowartość prawie 300 mld złotych rocznie. Według badań McKinsey, większa liczba kobiet na stanowiskach kierowniczych skutkuje lepszymi wynikami finansowymi firm, które mają aż o 26 proc. większe szanse na wyższe zyski.
Rok 2024 był dobrym czasem dla rynku przemysłowo-logistycznego. Po przyspieszonym rozwoju w czasie pandemii, sektor wrócił na ścieżkę konsekwentnego wzrostu. W tym roku przekroczyliśmy 33 mln mkw. całego zasobu powierzchni magazynowej w kraju, co stawia nas na piątym miejscu w Europie. Wiele wskazuje na to, że kolejne 12 miesięcy będzie jeszcze lepsze.
Choć każda końcówka roku uważana jest za szczyt sezonu zakupowego, to wzmożone zapotrzebowanie na pracowników nie kończy się wraz z nadejściem świąt. Eksperci prognozują, że w sektorze magazynowym, logistyce i transporcie blisko 30-proc. wzrost zatrudnienia utrzyma się aż do połowy lutego 2025 r.
Unia Europejska wprowadza nowe przepisy dotyczące przejrzystości płac, które mają obowiązywać od 7 czerwca 2026 r. Firmy zatrudniające ponad 50 osób będą musiały udostępniać dane o wynagrodzeniach, a te powyżej 100 pracowników dodatkowo raportować zgodność z zasadami równości płac.