Dodaj ogłoszenie o pracy


Siódemka rozwija usługi e-commers - tym razem dla małych przedsiębiorstw

Firma kurierska Siódemka S.A. wprowadza nową ofertę dedykowaną mikro i małym przedsiębiorcom korzystającym z usług kurierskich. Nowa propozycja, to połączenie promocyjnej oferty handlowej z internetową platformą obsługi przesyłek i klienta o nazwie 7 Internet Shipping. 7 Internet Shipping umożliwia nadawcy m.in. szybkie tworzenie listów przewozowych, obsługę wysyłek seryjnych oraz dokonywanie kompleksowego rozliczenia procesów logistycznych. Stanowi także platformę komunikacji z Działem Obsługi Klienta.

 

Siódemka adresuje nowe rozwiązanie do klientów o niewielkim potencjale wysyłkowym, w szczególności do mikro i małych przedsiębiorstw. Tego typu podmioty mają kłopot, aby zaoferować swoim klientom konkurencyjne ceny przesyłek, szczególnie w stosunku do większych rynkowych graczy.
- Mechanizm jest prosty. Duża firma, nadająca np. 1000 paczek miesięcznie, otrzymuje od firmy kurierskiej niższe ceny od podmiotu nadającego 50 paczek i później, niższą cenę za doręczenie może zaoferować także klientom. Ta różnica często stanowi przewagę konkurencyjną, szczególnie gdy chodzi o podobny towar, w zbliżonej lub identycznej cenie – tłumaczy Marcin Kruszyński, PR Manager, Siódemka S.A. - Małe podmioty, szczególnie na początku swojej działalności, mają przez to mniejsze szanse zaistnienia na rynku. Siódemka myśli o nich i dzięki nowej ofercie promocyjnej oraz platformie 7 Internet Shipping chce pomóc w zbudowaniu ich rynkowej pozycji.

 

W ostatnich latach segment mikro i małych nadawców był skutecznie obsługiwany przez brokerów usług kurierskich, czyli pośredników współpracujących z kilkoma firmami kurierskimi naraz i mogących zaoferować niższe ceny pojedynczych paczek.
- Z drugiej strony nadawca biznesowy chcący korzystać bezpośrednio z oferty firm kurierskich, musiał zadeklarować ilość miesięcznych nadań przesyłek, co często później przysparzało mu kłopotów - mówi Marcin Kruszyński. - W e-biznesie również zdarzają się słabsze miesiące (w zależności od asortymentu mamy np. sezonowość), w których trudno wysłać zadeklarowaną ilość przesyłek. Właśnie z myślą o takich podmiotach powstała nasza nowa oferta, która zabezpiecza przedsiębiorców: oferujemy stałe, konkurencyjne ceny, przy niewielkiej ilości wysyłek i do tego bez deklaracji.
W nowej ofercie promocyjnej deklaracja została zastąpiona abonamentem. Klient otrzymuje gwarancję niskiej ceny, niezależnie od ilości faktycznie wysłanych paczek. Tylko od niego zależy, czy wykorzysta całą pulę przysługujących w abonamencie paczek. Jeśli w słabszym miesiącu paczek będzie mniej, kwota abonamentu nie wzrośnie, a przedsiębiorca nie poniesie z tego powodu żadnych dodatkowych kosztów.

 

Oferta promocyjna, której ważność jest ograniczona w czasie, zapewnia wszystkim nowym klientom konkurencyjne warunki współpracy, w tym ceny oraz warunki płatności. Użytkownicy, którzy zdecydują się podpisać umowę promocyjną przed końcem listopada br. w miesięcznym abonamencie o wartości 280 złotych otrzymają możliwość wysłania 20 paczek w usłudze 7 Standard (z doręczeniem przed końcem następnego dnia). Wysłanie jednej paczki kosztuje zatem 14,00 złotych netto i zawiera opłatę paliwową i drogową, co jest bardzo konkurencyjną ceną nawet wobec oferty brokerów. Klienci otrzymują także możliwość dokonania opłaty za wykonane usługi raz w miesiącu (z 7-dniowym terminem płatności), korzystając z płatności on-line dostępnej w module rozliczeń platformy 7 Internet Shipping.

 

Oferta dla przedsiębiorców gwarantuje pełną kontrolę nad kosztami związanymi z logistyczną obsługą firmy. Propozycja Siódemki jest odpowiedzią w szczególności na potrzeby drobnych podmiotów z branży e-commerce, które oczekują niskiej ceny przesyłek kurierskich i dostępu do profesjonalnej obsługi umożliwiającej zarządzanie logistyką towarów.

 

- Obok abonamentu, który zastępuje deklarację, to właśnie przeniesienie małych przedsiębiorców na dedykowaną im platformę - 7 Internet Shipping - jest największą zaletą naszej propozycji. 7 Internet Shipping to rozwiązanie oferujące najbardziej rozbudowane na rynku opcje zarządzania przesyłkami – przekonuje Marcin Kruszyński. Małe przedsiębiorstwa to jedna z największych grup klientów. Mała ilość paczek i niska częstotliwość wysyłek sprawiają jednak, że ten segment klientów jest też najbardziej kosztowny w obsłudze dla firmy kurierskiej. Dzięki internetowej platformie logistycznej, klient będzie mógł wykonać samodzielnie większość czynności związanych z obsługą przesyłek. Obniży to koszty po stronie Siódemki, umożliwiając zaoferowanie konkurencyjnych cen nawet mikro i małym przedsiębiorstwom. Panuje tu pełna symbioza między Siódemką i jej klientami. Razem obniżamy swoje koszty i wspólnie budujemy przewagę konkurencyjną.

7 Internet Shipping nie jest tylko modułem wysyłkowym, ale platformą zawierającą komplementarne rozwiązania we wszystkich obszarach na styku klient (nadawca) – firma kurierska. Za jej pośrednictwem użytkownicy mogą samodzielnie wykonać najważniejsze czynności obejmujące proces obsługi przesyłki, w tym m.in.: samodzielnie generować i drukować listy przewozowe, w tym również importować je z zewnętrznych baz danych, takich jak m.in. aukcje allegro; automatycznie zamówić kuriera on-line, do jednej lub wielu przygotowanych przesyłek, z opcją wysłania zlecenia bezpośrednio na urządzenie mobilne kuriera Siódemki obsługującego właściwą strefę; śledzić status doręczenia przesyłek oraz bezpłatnie pobierać potwierdzenia doręczenia zawierające nazwisko osoby, która odebrała przesyłkę wraz z godziną doręczenia.

 

- Doskonale zdajemy sobie sprawę, że dla właścicieli sklepów internetowych współpraca z firmą kurierską ma charakter strategiczny. Jesteśmy przekonani, że nasza nowa oferta pozwala na uzyskanie znaczącej przewagi konkurencyjnej. Zastąpienie deklaracji abonamentem daje z kolei maksymalne poczucie bezpieczeństwa – dodaje Marcin Kruszyński.

(źr. Siódemka SA)

 


 

Zobacz także:
czy wiedziałeś, że...
PKB Polski do 2030 roku mógłby być o 9% wyższy, gdyby zawodowy potencjał kobiet został lepiej wykorzystany. To równowartość prawie 300 mld złotych rocznie. Według badań McKinsey, większa liczba kobiet na stanowiskach kierowniczych skutkuje lepszymi wynikami finansowymi firm, które mają aż o 26 proc. większe szanse na wyższe zyski.
Polski rynek magazynowy w 2022 r. utrzymał się w dobrej kondycji. W budowie znajduje się kolejne 3,4 mln mkw. (-25% r/r), co zapowiada przekroczenie granicy 30 mln mkw. w 2023 r.
Według badania Forum Kobiet w Logistyce „Przywództwo kobiet w logistyce – gdzie jesteśmy i co dalej” z 2022 r., aż 41% respondentek nie miało szans na awans na stanowisko menedżerskie albo przywódcze ze względu na brak uznania ich kompetencji za równe kompetencjom mężczyzn, a 34% na swojej drodze do awansu spotkało się z dyskryminacją płci.
Port lotniczy, nowe linie kolejowe i drogi oraz inwestycje towarzyszące pozwolą stworzyć do 2040 r. 290 tys. nowych miejsc pracy i zapewnią wzrost łącznej produkcji w Polsce nawet o 90 mld zł rocznie- to wnioski z drugiej części raportu o CPK analitycznej firmy Kearney.